نشان کردن

دوره آموزشی بازاریابی در شبکه‌‌های اجتماعی

پایان یافت
مدت دوره:
16 ساعت

تاریخ شروع:
جمعه 03 اسفند 1397
09:00

تاریخ پایان:
جمعه 24 اسفند 1397
13:00

شهر:
تهران

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

زمان ثبت نام دوره به پایان رسیده است
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
صرفا دو جلسه اول (فقط اینستاگرام)
جمعه 03 اسفند
280,000
پایان مهلت
دوره کامل (تمام شبکه های اجتماعی)
جمعه 03 اسفند
560,000
پایان مهلت

بخش بازاریابی در اینستاگرام

  • آشنایی با اینستاگرام و تمام قابلیت های آن
  • پروفایل بیزنس چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟
  • نحوه ساخت پروفایل بیزنس
  • نرخ مشارکت یا Engagement Rate چیست؟
  • دلیل اهمیت نرخ مشارکت
  • راه های اصولی افزایش نرخ مشارکت با بررسی الگوریتم جدید اینستاگرام
  • معرفی ابزارهای کاملا کاربردی جهت تحلیل نرخ مشارکت
  • Shadowban دقیقا چیست؟ برای پیشگیری چه کنیم
  • تولید محتوای حرفه ای برای اینستاگرام
  • آموزش تعیین استراتژی و نکات تولید محتوا به صورت کاملا کارگاهی و عملی
  • استفاده از Insights برای بهینه سازی تولید محتوا
  • معرفی چند اپلیکیشین کاربردی برای تولید محتوا
  • معرفی تم های مختلف و خلاقانه اینستاگرام
  • آشنایی با اینستاگرام و تمام قابلیت های آن
  • پروفایل بیزنس چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟
  • نحوه ساخت پروفایل بیزنس
  • نرخ مشارکت یا Engagement Rate چیست؟
  • دلیل اهمیت نرخ مشارکت
  • راه های اصولی افزایش نرخ مشارکت با بررسی الگوریتم جدید اینستاگرام
  • معرفی ابزارهای کاملا کاربردی جهت تحلیل نرخ مشارکت
  • Shadowban دقیقا چیست؟ برای پیشگیری چه کنیم
  • تولید محتوای حرفه ای برای اینستاگرام
  • آموزش تعیین استراتژی و نکات تولید محتوا به صورت کاملا کارگاهی و عملی
  • استفاده از Insights برای بهینه سازی تولید محتوا
  • معرفی چند اپلیکیشین کاربردی برای تولید محتوا
  • معرفی تم های مختلف و خلاقانه اینستاگرام

بخش بازاریابی در توییتر

  • توییتر کجاست؟
  • ترجمۀ توییتر به فارسی
  • استقبال ایرانی‌ها از توییتر
  • عداد کاربران ایرانی توییتر
  • ۲۷ نکتۀ کلیدی برای فعالیت در توییتر
  • تجزیه‌وتحلیل توییت‌ها
  • توییتر و تاثیر آن بر سئو

بخش بازاریابی در لینکدین

  • لینکدین کجاست؟
  • لینکدین به فارسی
  • استقبال ایرانی‌ها از لینکدین
  • تعداد کاربران ایرانی لینکدین
  • ۲۳ نکتۀ کلیدی
  • تفاوت حساب کاربری عمومی با حساب کاربری پرمیوم در لینکدین
  • تجزیه‌وتحلیل مطالب و مقاله‌ ها
  • لینکدین و تاثیر آن بر سئو
  • درج آگهی استخدام در لینکدین

مهندس ماندانا مومن نژاد

خانم ماندانا مومن نژاد دارای مدرک کارشناس ارشد سوشال مارکتینگ می باشند.

توضیحات دوره :

در دنیای پر شتاب امروزی که در هر صنفی رقیبان با خلاقیت و ایده های جدید از هم سبقت می گیرند، سوشال مدیا یا شبکه های اجتماعی بخش انکار ناپذیر و جدا نشدنی از بازاریابی و فروش هر کسب و کاری است. اینستاگرام به عنوان پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی در ایران و جهان احتیاج به شناخت صحیح از امکانات و امتیازاتش دارد تا بتواند به بهترین نحو اهداف شما را برآورده سازد. بخش اعظم این دوره به اینستاگرام اختصاص دارد. همچنین تویتر نیز از شبکه های اجتماعی فعال در ایران است و کاربران فعالی دارد که برای برخی کسب و کارها بسیار پربازده است. سومین شبکه اجتماعی که نحوه بازاریابی در آن در این دوره تدریس می شود، لینکدین است که برای کسب و کارها بخصوص B2B ها بسیار کاربردی است.

این دوره مناسب چه کسانی است و چه پیش نیازهایی دارد؟

این دوره برای مدیران کسب و کارها، صاحبان استارت آپ ها، دانشجویان، مدیران فروش و بازاریابی مناسب می‌باشد. برای شرکت در این دوره آشنایی با مفاهیم دیجیتال مارکتینگ نیاز است.

برای شرکت کنندگان در این دوره مدرک بین المللی MPT اتریش صادر می شود.

آدرس: خیابان احمدقصیر (بخارست)، تقاطع خیابان شهید بهشتی (عباس آباد)، دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، ساختمان جنوبی، طبقه سوم، آکادمی دیجیتال مارکتینگ

دوستان خود را دعوت کنید