12 ساعت
تاریخ شروع:
جمعه 12 بهمن 1397
09:00
تاریخ پایان:
جمعه 03 اسفند 1397
13:00
شهر:
تهران
مدرک:
دارد
- تعیین اهداف و طراحی کمپین
- تحقیق اولیه
- بودجه بندی
- انتخاب کانال تبلیغاتی (محتوا ، لندینگ، تبلیغ نویسی، سی پی سی، نیتیو و بنر ثابت، سوشال، رپورتاژ، ایمیل ، پوش نوتیفیکیشن، اس ام اس، اپلیکیشن و ویدیو)
- شیوه های اجرای کمپین تبلیغاتی و معرفی آژانسها
- مانیتورینگ و ارزیابی
- بررسی موردی کسب و کارهای ایرانی و خارجی

شراگیم مرادی
آقای شراگیم مرادی مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ می باشند و کارگاه های آموزشی متعددی را در موسسات آموزشی برگزار نموده اند. بیشتر کارگاه های آموزشی ایشان در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین بوده است.
توضحیات دوره:
در این دوره به علاقه مندان به توسعه کسب و کار در فضای دیجیتال و مدیران و کارشناسان اجرایی و مارکتینگ شرکتها مفاهیم اولیه تا پیشرفته آموزش داده خواهد شد.
نداشتن ایده و طرح اولیه برای پیاده سازی استراتژی تبلیغات و معرفی محصولات از بزرگترین دلایل شکست استارتآپ ها میباشد و در این ورکشاپ با بررسی کمپینهای موفق ایرانی و خارجی، دید کاملی برای طرح ریزی، اجرا و آنالیز تبلیغات آنلاین بدست خواهید آورد.
در این دوره نقش بازاریاب محتوایی، لندینگ، تبلیغات کلیکی و بنری، سوشال مدیا مارکتینگ، رپورتاژ، ایمیل، پوش نوتیفیکیشن، اس ام اس، اپلیکیشن، ویدیو و سئو در تقویم اجرایی کمپینهای دیجیتال مارکتینگ بررسی میشود.
مدرک دوره:
گواهینامه بین المللی MPT اتریش