نشان کردن

دوره آموزشی برندسازی و مدیریت برند

پایان یافت
مدت دوره:
4 ساعت

تاریخ شروع:
سه شنبه 23 بهمن 1397
15:00

تاریخ پایان:
سه شنبه 23 بهمن 1397
19:00

شهر:
تهران

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

خانه کارآفرینی بین‌المللی

زمان ثبت نام دوره به پایان رسیده است
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
هزینه دوره با تخفیف
دوشنبه 22 بهمن
240,000
پایان مهلت
هزینه ثبت نام عادی
سه شنبه 23 بهمن
280,000
پایان مهلت

آشنایی با اصول برند و برندسازی

فرآیند برندسازی

مدیریت برند

چالش های برند های بین المللی

دکتر اشکان الهیاری

آقای اشکان الهیاری دارای مدرک دکترای مدیریت از دانشگاه تهران می باشند.

توضیحات دوره:

اهمیت برندینگ در جای جای ارتباط با مشتری و شناسایی مشتریان جدید مشخص می‌شود و می‌تواند نقش موثری در موفقیت کسب و کار شما داشته باشد.

اما یک برندسازی خوب به همین سادگی اتفاق نمی‎‌افتد، بلکه نیازمند یک برنامه استراتژیک و طرح فکری عالی است. زیرا فراتر از طراحی یک آرم یا لوگوی به یاد ماندنی، این برندینگ صحیح است که باعث افزایش ارزش یک شرکت می‌شود. کارکنان با انگیزه و هدفمند می‌کند، و دستیابی به مشتریان جدید را تسهیل می‌کند.

از این رو اهمیت برندینگ را از منظرهای مختلف مانند برندینگ و افزایش قدرت، بازار رقابتی، عملکرد ظاهری و حرفه ای، انگیزه، تبلیغات و غیره ... می بایست مورد بررسی قرار گیرد

آدرس: تهران شریعتی - بعد از پل همت - ابتدای پاسداران - کوچه شهید اکرمی (کوکب) - شماره 12 - ساختمان اداری بینش - آسانسور غربی - طبقه چهارم - واحد32 - خانه کارآفرینی بین‌المللی

دوستان خود را دعوت کنید