نشان کردن

دوره آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی

مدت دوره:
16 ساعت

تاریخ شروع:
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398
16:00

تاریخ پایان:
دوشنبه 06 خرداد 1398
20:00

شهر:
تهران

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

آموزشگاه بازارسازان

اطلاعات تماس
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
هزینه دوره
دوشنبه 16 اردیبهشت
800,000
  • آشنایی با فضای کلی شبکه های اجتماعی
  • 10 قانون بازاریابی در شبکه های مجازی
  • معرفی موثرترین و جدیدترین مدل بازاریابی شبکه های اجتماعی و 5 گرایش اخیر این مدل
  • 5 اشتباه رایج کسب و کارها در فضای مجازی
  •  آشنایی با مفهوم " Social Media Frequency"
  • کارهای اولیه ضروری برای راه اندازی یک اکانت در شبکه های اجتماعی
  •  9 موضوع، که مردم ایران در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند
  • اینستاگرام؛ آنچه هست و آنچه نیست
  •  معرفی کاربردی امکانات اینستاگرام
  • هشتگ گذاری و روش درست انتخاب هشتگ
  • 6 توصیه فعالان و بزرگان شبکه های اجتماعی در خصوص هشتگ گذاری
  • تلگرام؛ فرصت ها و تهدیدها
  • سیاست های افزایش فالوور
  •  کاربرد ربات ها در اینستاگرام و تلگرام
  • معرفی ابزارهای پایش و اندازه گیری عملکرد در اینستاگرام
  •  لینکداین، از صفر تا صد

مهدی فربهی

آقای مهدی فربهی  مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ می باشند و کارگاه های آموزشی متعددی را در موسسات آموزشی و دانشگاه های مطرح کشور برگزار نموده اند. بیشتر کارگاه های آموزشی ایشان در دیجیتال مارکتینگ بوده است.

توضیحات دوره :

امروزه نقش اینترنت وابزارهای دیجیتال در توسعه و موفقیت کاروکسب ها بر کسی پوشیده نیست. کمتر کسی است که برای یافتن کالا و یا خدمات مورد نیاز خود به جستجو در فضای مجازی نپردازد. اما سئوال اصلی اینجاست که چگونه می توان از میان وب سایت ها و تبلیغات اینترنتی متعدد و گوناگون، راه را به سوی مخاطب و مشتری خود باز کرده و با وی ارتباط برقرار سازیم. این دوره آموزشی شما را با موثرترین راهکارهای بازاریابی و تبلیغات دیجیتال آشنا خواهد ساخت.

مخاطبین

مدیران و کارشناسان بازاریابی، ترویج، تبلیغات و روابط عمومی، مدیران توسعه بازار، مدیران عامل شرکت‌های کوچک و متوسط

آدرس: خیابان آزادی، جنب ایستگاه مترو شادمان، خیابان شاهین، پلاک 6، طبقه سوم

دوستان خود را دعوت کنید