جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 02166226151
  • email info@traino.ir
0
ترینو
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

ترینو > مقالات > بازاریابی > آمیخته بازاریابی در کسب و کارهای خدماتی

آمیخته بازاریابی در کسب و کارهای خدماتی

access_timeآوریل 29, 2018
perm_identity ارسال شده توسط افشین متولی
folder_open بازاریابی
آمیخته بازاریابی

آمیخته بازاریابی برای خدمات اصطلاحی برای نشان دادن هفت P (هفت واژه ای که در زبان انگلیسی با حرف p شروع شده اند) در بازاریابی می باشد. این هفت مرحله با هم ترکیب شده و یک برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک را تشکیل می دهند. آمیخته بازاریابی در کسب و کارهای خدماتی، استفاده از این هفت عبارت برای تولید یک استراتژی مناسب بازاریابی در سازمان می باشد.

بیشتر بخوانید: انواع فعالیت های ترویجی در بازاریابی

در ابتدا این مقاله ابتدا آمیخته بازاریابی را تعریف می کنیم و سپس تمامی مولفه های دخیل در این مفهوم را به شما معرفی خواهیم کرد.

آمیخته بازاریابی چیست؟

طبق تعریف، آمیخته بازاریابی یک ابزار مشهور برای معرفی کردن استراتژی بازاریابی است. این مدل برای محصولات ۴p نام دارد (محصول، قیمت، مکان، تبلیغات) که با اضافه شدن سه مورد کارکنان، شواهد فیزیکی و فرآیندها به این مدل، مدل جدیدتری برای خدمات به نام ۷P ارائه شده است. در ادامه مقاله به این هفت مورد اشاره می کنیم.

آمیخته بازاریابی در کسب و کارهای خدماتی

۱-محصول

در این بخش باید شما به عنوان بازاریاب از خود سوال کنید که چه کارهایی را می توان برای توسعه دادن محصولات و خدمات خود انجام دهید.

۲- قیمت

در این قسمت، باید مدل مناسبی را برای قیمت گذاری انتخاب کنیم.

۳- مکان

باید روش های دسترسی پیدا کردن مشتریان به محصولات خود را بررسی کنید. از جمله این روش ها خرید آنلاین، مراجعه حضوری به فروشگاه، خرید از طریق تماس تلفنی و غیره می باشند.

۴- تبلیغات (ترویج)

روش های مختلف تبلیغات در کانال های مختلف، رسانه ها، و ابزار شخصی را بررسی می کنیم تا بتوانیم روز به روز از روش های تبلیغاتی جدید برای پیشبرد اهداف بازاریابی استفاده نماییم.

۵- کارکنان

نقاط ضعف و نقاط قوت کارکنان خود را بررسی می کنیم تا از سطح مهارت های آن ها آگاه شویم. این کار باعث افزایش سطح مهارت های کارکنان خواهد شد.

۶- فرآیند

فرآیند مربوط به تحویل محصولات و خدمات به مشتریان را بررسی می کنیم. در این بخش باید از خدمات سریع استفاده کنیم تا مشتریان از سازمان رضایت داشته باشند.

۷- شواهد فیزیکی

در این بخش به بررسی روش های جلب اعتماد مشتریان و جذب آن ها می پردازیم. عوامل مختلفی در سازمان مانند ظاهر سازمان، کارکنان ماهر، وب سایت زیبا و غیره باعث جذب مشتریان می شوند.

آمیخته بازاریابی در کسب و کارهای خدماتی به سازمان کمک می کند تا هر یک از این هفت مورد کلیدی و مهم را بر روی محصولات یا خدمات خود اعمال کنند و بازاریابی استراتژی خود را بهینه کنند. شما به عنوان یک بازاریاب می توانید با استفاده از بررسی این موارد، مشکلات و نقص های بازاریابی خود را اصلاح کنید و با در نظر گرفتن همه جنبه های یک بازاریابی استراتژیک موفق، به دنبال جذب مشتریان بیشتری باشید.

بیشتر بخوانید: دانلود کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر

برچسب ها: آمیخته بازاریابیانواع محتوا در بازاریابیبازاریابیبازاریابی استراتژیکبازاریابی پایگاه دادهبازاریابی پیشرفتهبازاریابی دیجیتالبازاریابی شبکه ایبازاریابی لوکستحقیقات بازاریابیکسب و کار
بعدی تفاوت های شغل و سمت
قبلی تحلیل شغل چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار شد
  • دوره آموزشی فروش تلفنی برگزار شد
  • استاندارد GS1 چه کمکی به مدیریت زنجیره تأمین می کند؟
  • نکاتی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده
  • بازاریابی صادراتی چگونه انجام می شود؟
دسته‌ها
  • آموزش
  • بازاریابی
  • تحقیق و پژوهش
  • تحلیل کسب و کار
  • تخصصی روانشناسی
  • تخصصی صنایع
  • تکنولوژی
  • دسته‌بندی نشده
  • کارآفرینی و استارتاپ
  • کاریابی و موفقیت شغلی
  • مالی، حسابداری و بازار سرمایه
  • متفرقه
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت کیفیت
  • منابع انسانی
  • مهارت های فردی
Ad Banner
برچسب‌ها
5 سطح بلوغ سازمانی آموزش منابع انسانی آمیخته بازاریابی آگاهی در هر مذاکره احراز شغل ارتقا مهارت های اجتماعی استخدام استخراج مقاله از پایان نامه استراتژی بازاریابی استراتژی کسب و کار افزایش بهره وری سازمان انواع رزومه انواع سیستم تخفیف دهی در فروش انواع مصاحبه استخدامی اهداف سازمانی بازاریابی بازاریابی اشتراکی بازاریابی دیجیتال بازاریابی شبکه ای بازاریابی پایگاه داده بهسازی سازمان ترک شغل حمل و نقل هوشمند دارو درمانی اضطراب دارو درمانی افسردگی درمان افسردگی با طب سنتی سایت استخدام معتبر سیستم پرداخت هوشمند شغل زدایی فرسودگی شغلی فرمول مذاکره مذاکره درونی مشکلات روانی ناشی از استرس مصاحبه استخدامی مصاحبه شغلی معرفی کتاب مهارت های ارتباطی موضوعات تحقیقاتی جدید در تصمیم گیری چند معیاره موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی خانواده موضوعات تحقیقاتی جدید در مدیریت منابع انسانی نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی پر درآمدترین شغل ها چگونه خود را معرفی کنیم کارمندیابی

ترینو چیست؟

ترینو می­تواند یک اسم باشد، می­تواند یک برند باشد، ترینو حتی می­تواند یک موجود زنده باشد. اما آنچه مهم است، ترینو کمک­های بسیار زیادی می­تواند به شما بکند.

اگر دانشجو هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا در کنار درس خواندن، مهارت­هایی را بیاموزید که آینده شغلی شما را تضمین می­کند.

اگر کارمند هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا یک مسیر شغلی بهتر را برای خود ترسیم کنید و ارتقای شغلی پیدا کنید. ادامه مطلب

تماس با ما
  • location_on
    تهران، ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سامان، پلاک 31، طبقه اول، واحد2
  • phone_android
    02166226151
  • email
    info@traino.ir
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ترینو می باشد.
keyboard_arrow_up