جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 02166226151
  • email info@traino.ir
0
ترینو
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

ترینو > مقالات > بازاریابی > آیا روش تبلیغات پیامکی هنوز اثربخشی دارد؟

آیا روش تبلیغات پیامکی هنوز اثربخشی دارد؟

access_timeنوامبر 17, 2018
perm_identity ارسال شده توسط افشین متولی
folder_open بازاریابی
روش تبلیغات پیامکی

روش تبلیغات پیامکی یک ویژگی منحصر به فرد در میان تبلیغات دیگر دارد و آن هم این است که مخاطبان نمی توانند در برابر آن مقاومت کنند. برای مثال، شما می توانید یک بنر تبلیغاتی در کنار خیابان را نگاه نکنید اما با توجه به وابستگی بالایی که به موبایل خود دارید، نمی توانید در مقابل تبلیغات پیامکی مقاوت کنید.

بیشتر بخوانید: تبلیغات موبایلی چیست؟

واقعیت این است که با این که شبکه های مجازی جای بسیاری از روش های تبلیغاتی را به خود اختصاص داده است، ولی روش تبلیغات پیامکی هنوز هم جایگاه نسبتاً خوبی در میان مردم دارد اما برای بررسی میزان اثربخشی این روش به خواندن این مقاله ادامه دهید.

۱- تبلیغات پیامکی چیست؟

روش تبلیغات پیامکی زیر مجموعه ای از تبلیغات موبایلی است که به صورت متن (Text) برای مخاطبان ارسال می شود. این تبلیغات معمولاً به صورت انبوه انجام می شوند. با توجه به تسلطی که دستگاه های موبایل بر روی زندگی مردم امروزی دارند، تبلیغات پیامکی از جمله رایج ترین تبلیغات موبایلی به حساب می آیند.

۲- آیا روش تبلیغات پیامکی هنوز اثربخشی دارد؟

تبلیغات پیامکی یکی از تاثیرگذارترین انواع تبلیغات موبایلی است که امروزه در ایران شاهد رشد آن هستیم. البته اثربخشی هر روش تبلیغاتی از جمله تبلیغات پیامکی بعد از مدتی نزول خواهد کرد اما با توجه به این که روش های خلاقانه مختلفی توسط تبلیغ کنندگان در محتوای این پیامک ها به کار گرفته می شود، به نظر می رسد که این روش هنوز اثربخشی خوبی را دارد و می تواند با دیگر روش های تبلیغاتی رقابت داشته باشد.

۳- تبلیغات پیامکی و ایجاد مزاحمت برای مخاطبان

در کشور ما هر روزه میلیون ها پیامک تبلیغاتی برای کاربران ارسال می شود که از میان این پیامک ها، تعداد زیادی به صورت دسته بندی شده و برای مخاطبان مشخص ارسال می شوند اما متاسفانه تعدادی از آن ها نیز به صورت تصادفی ارسال می شوند. مخاطبانی که علاقه ای به مشاهده تبلیغات در مورد یک چیز خاص ندارند، با مشاهده این پیامک ها تمرکز خود را از دست می دهند. دو اپراتور ایرانسل و همراه اول از جمله شرکت هایی بودند که این مسئله را به اوج خود رسانده بودند اما بعد از اعتراض مخاطبان، گزینه هایی را برای لغو دریافت پیامک تبلیغاتی در شبکه های خود تعبیه کردند.

۴- چگونه اثربخشی تبلیغات پیامکی را بیشتر کنیم؟

محتوای تبلیغات پیامکی شما باید در بردارنده یک پیشنهاد ارزشمند باشد، در غیر این صورت مخاطب بعد از باز کردن پیامک بلافاصله بدون هیچ واکنشی آن را خواهد بست. بنابراین برای افزایش میزان اثربخشی تبلیغات پیامکی باید بر روی پیشنهادات خود کار کنید و سعی کنید پیشنهاداتی را به کاربران ارائه دهید که وسوسه شوند.

بدون شک تبلیغات پیامکی هنوز اثر بخشی لازم را برای رشد یک کسب و کار دارند ولی استفاده از این پیامک ها قواعد و اصولی دارد. خلاقیت نقش مهمی در تبلیغات پیامکی دارد. برای مثال، برخی از شرکت های تبلیغاتی از متن عامیانه و حتی صمیمی مانند «سلام. خوبی؟ کد زیر رو وارد کن و جایزه بگیر!» استفاده کرده اند و واقعیت این است که این گونه محتواها شکل جذاب تری دارد و طبیعتا اثربخشی بالاتری هم خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: روش های کاهش هزینه های تبلیغات

برچسب ها: آیا تبلیغات پیامکی هنوز اثربخشی داردتبلیغات پیامکیتبلیغات موبایلی چیست؟کاهش هزینه های تبلیغات
بعدی تبلیغات موبایلی چیست؟
قبلی شرکت های برگزار کننده نمایشگاه در ایران

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • مشاهدة فيلم Online on line casino Royale 2006 مترجم اون لاين
  • دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار شد
  • دوره آموزشی فروش تلفنی برگزار شد
  • استاندارد GS1 چه کمکی به مدیریت زنجیره تأمین می کند؟
  • نکاتی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده
دسته‌ها
  • آموزش
  • بازاریابی
  • تحقیق و پژوهش
  • تحلیل کسب و کار
  • تخصصی روانشناسی
  • تخصصی صنایع
  • تکنولوژی
  • دسته‌بندی نشده
  • کارآفرینی و استارتاپ
  • کاریابی و موفقیت شغلی
  • مالی، حسابداری و بازار سرمایه
  • متفرقه
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت کیفیت
  • منابع انسانی
  • مهارت های فردی
Ad Banner
برچسب‌ها
5 سطح بلوغ سازمانی آموزش منابع انسانی آمیخته بازاریابی آگاهی در هر مذاکره احراز شغل ارتقا مهارت های اجتماعی استخدام استخراج مقاله از پایان نامه استراتژی بازاریابی استراتژی کسب و کار افزایش بهره وری سازمان انواع رزومه انواع سیستم تخفیف دهی در فروش انواع مصاحبه استخدامی اهداف سازمانی بازاریابی بازاریابی اشتراکی بازاریابی دیجیتال بازاریابی شبکه ای بازاریابی پایگاه داده بهسازی سازمان ترک شغل حمل و نقل هوشمند دارو درمانی اضطراب دارو درمانی افسردگی درمان افسردگی با طب سنتی سایت استخدام معتبر سیستم پرداخت هوشمند شغل زدایی فرسودگی شغلی فرمول مذاکره مذاکره درونی مشکلات روانی ناشی از استرس مصاحبه استخدامی مصاحبه شغلی معرفی کتاب مهارت های ارتباطی موضوعات تحقیقاتی جدید در تصمیم گیری چند معیاره موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی خانواده موضوعات تحقیقاتی جدید در مدیریت منابع انسانی نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی پر درآمدترین شغل ها چگونه خود را معرفی کنیم کارمندیابی

ترینو چیست؟

ترینو می­تواند یک اسم باشد، می­تواند یک برند باشد، ترینو حتی می­تواند یک موجود زنده باشد. اما آنچه مهم است، ترینو کمک­های بسیار زیادی می­تواند به شما بکند.

اگر دانشجو هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا در کنار درس خواندن، مهارت­هایی را بیاموزید که آینده شغلی شما را تضمین می­کند.

اگر کارمند هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا یک مسیر شغلی بهتر را برای خود ترسیم کنید و ارتقای شغلی پیدا کنید. ادامه مطلب

تماس با ما
  • location_on
    تهران، ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سامان، پلاک 31، طبقه اول، واحد2
  • phone_android
    02166226151
  • email
    info@traino.ir
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ترینو می باشد.
keyboard_arrow_up