جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 02166226151
  • email info@traino.ir
0
ترینو
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

ترینو > مقالات > بازاریابی > بازاریابی محتوایی را از کجا شروع کنیم؟

بازاریابی محتوایی را از کجا شروع کنیم؟

access_timeژوئن 16, 2018
perm_identity ارسال شده توسط افشین متولی
folder_open بازاریابی
بازاریابی محتوایی را

اولین گام برای شروع بازاریابی محتوایی، تولید محتوای قدرتمند و قرار دادن آن بر روی یک وب سایت است. به یاد داشته باشید که وب سایت تنها یک گام است، و برای به انجام رساندن بازاریابی محتوایی باید از چندین کانال ارتباطی، سعی در جذب هر چه بیشتر مشتریان و مخاطبان داشته باشید. حال سوال اینجاست که بازاریابی محتوایی را از کجا شروع کنیم؟

بیشتر بخوانید: لیستی از ۱۵ نوع محتوا در بازاریابی

در این مقاله قصد داریم گام های مورد نیاز برای شروع بازاریابی محتوایی را به ترتیب به شما معرفی کنیم و مختصری در مورد هر یک توضیح دهیم.

بازاریابی محتوایی را از کجا شروع کنیم؟

۱- محتوای خوب تولید کنید

بازاریابی محتوایی بدون در دست داشتن محتوای خوب و جذاب به ثمر نخواهد نشست. بنابراین باید سیاست های تولید محتوای خود را به گونه ای تنظیم کنید که با نیازهای مشتریان و مخاطبان شما منطبق باشند.

  • نکاتی در مورد تولید محتوا

در ابتدا هر موضوعی که به ذهن شما خطور می کند را یادداشت کنید و در مورد مربوط بودن یا دقیق بودن آن حساسیت به خرج ندهید. موتور جستجوی گوگل یک ابزار قدرتمند است که برای نوشتن این مطالب به شما کمک می کند، به این صورت که شما یک جمله را شروع می کنید و گوگل ادامه آن را برای شما حدس می زند. پس از نوشتن ایده ها باید مجدداً از ابتدا همه موارد را بررسی کنید و تعدادی از آن ها را که به هدف شما زیاد نزدیک نیستند حذف نمایید.

۲- یک وب سایت را راه اندازی کنید

اولین جایی که مشتریان سعی در کسب اطلاعات در مورد کسب و کار شما دارند، وب سایت شما می باشد. نکته بعدی مربوط به مراحل تولید محتوا است.

۳- موضوعات را اولویت بندی کنید

تمامی موضوعات را اولویت بندی کنید. به عنوان مثال، اگر وب سایت شما بیشتر بر روی ارائه خدمات آموزشی در مورد رشته روانشناسی تمرکز دارد، باید محتواهایی که در زمینه تخصصی روانشناسی هستند را در اولویت قرار دهید. حال فرض بر این است که یک فهرست کامل از هر آنچه که می خواهید در وب سایت خود قرار دهید، در دست دارید.

۴- محتوای تولید شده را بر روی سایت قرار دهید

بعد از این کار، باید شروع کنید و به ترتیب محتواها را تولید کنید. محتواها انواع مختلفی دارند و شما با توجه به نوع کسب و کار خود و نوع شبکه اجتماعی مورد نظر، باید این محتوا را تولید کنید. نکته مهم برای نوشتن این عناوین رعایت نوع موضوع است. بنابراین موضوعات را به گونه ای انتخاب کنید که برای مخاطبان جذاب باشند. با رعایت کردن این نکات، محتواها را بر روی سایت قرار دهید.

۵- از تکنیک های سئو استفاده کنید

یکی از مهم ترین نکات مربوط به موفقیت در بازاریابی محتوایی، رعایت نکات مربوط به سئوی سایت می باشد. به عنوان مثال شما باید کلید واژه کانونی، برچسب ها، قید تعداد کلمات، خوانایی متن و کلید واژه اصلی را در محتوا رعایت کنید.

نکات کلی در مورد بازاریابی محتوایی

حال که بازاریابی محتوایی را شروع کرده اید، اصلی ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید رعایت علائم نگارشی و دستور زبان می باشد. در پایان به یاد داشته باشید که سادگی و قابل فهم بودن محتوا، کلید اصلی موفق شدن شما می باشد. تا به این جا، محتوای شما تولید شده است. این محتوا را به صورت منظیم (هر روز چند تا) بر روی سایت خود قرار دهید. سپس یک بخش FAQ (سوالات متداول) را برای سایت خود طراحی کنید و پشتیبانی و پاسخ دادن به سوالات مشتریان را فراموش نکنید زیرا مشتریان به کسب و کارهای منظم بیشتر اعتماد می کنند.

به طور کلی، مهم ترین بخش بازاریابی محتوایی همان تولید محتوا است. اگر به دنبال تولید محتوای استاندارد برای وب سایت خود هستید، هرگز کپی برداری از سایت دیگری نکنید. برای این کار ابتدا با یک متخصص تولید محتوا و سئو مشورت کنید. البته نباید انتظار داشته باشید که در همان ابتدا بهترین و بی نقص ترین محتوا را تولید کنید، زیرا تمرین و تکرار بهترین راه برای حرفه ای شدن در زمینه تولید محتوا می باشد. یک محتوای خوب ایراد نگارشی ندارد و جمله های ساده و صحیح در آن به کار برده شده است، بنابراین از تولید محتوای پیچیده و گنگ اجتناب کنید.

بیشتر بخوانید: جعبه ابزار بازاریابی محتوایی

برچسب ها: استراتژی بازاریابیاستراتژی بازاریابی محتواییبازاریابیبازاریابی اشتراکیبازاریابی داخلیبازاریابی محتواییتعریف پیشرفته بازاریابیتولید محتواروش های بازاریابیسایت موسسه بازاریابی محتوایی
بعدی ایزو روی چه چیزهایی کار می کند؟
قبلی معرفی سایت موسسه بازاریابی محتوایی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • مشاهدة فيلم Online on line casino Royale 2006 مترجم اون لاين
  • دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار شد
  • دوره آموزشی فروش تلفنی برگزار شد
  • استاندارد GS1 چه کمکی به مدیریت زنجیره تأمین می کند؟
  • نکاتی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده
دسته‌ها
  • آموزش
  • بازاریابی
  • تحقیق و پژوهش
  • تحلیل کسب و کار
  • تخصصی روانشناسی
  • تخصصی صنایع
  • تکنولوژی
  • دسته‌بندی نشده
  • کارآفرینی و استارتاپ
  • کاریابی و موفقیت شغلی
  • مالی، حسابداری و بازار سرمایه
  • متفرقه
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت کیفیت
  • منابع انسانی
  • مهارت های فردی
Ad Banner
برچسب‌ها
5 سطح بلوغ سازمانی آموزش منابع انسانی آمیخته بازاریابی آگاهی در هر مذاکره احراز شغل ارتقا مهارت های اجتماعی استخدام استخراج مقاله از پایان نامه استراتژی بازاریابی استراتژی کسب و کار افزایش بهره وری سازمان انواع رزومه انواع سیستم تخفیف دهی در فروش انواع مصاحبه استخدامی اهداف سازمانی بازاریابی بازاریابی اشتراکی بازاریابی دیجیتال بازاریابی شبکه ای بازاریابی پایگاه داده بهسازی سازمان ترک شغل حمل و نقل هوشمند دارو درمانی اضطراب دارو درمانی افسردگی درمان افسردگی با طب سنتی سایت استخدام معتبر سیستم پرداخت هوشمند شغل زدایی فرسودگی شغلی فرمول مذاکره مذاکره درونی مشکلات روانی ناشی از استرس مصاحبه استخدامی مصاحبه شغلی معرفی کتاب مهارت های ارتباطی موضوعات تحقیقاتی جدید در تصمیم گیری چند معیاره موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی خانواده موضوعات تحقیقاتی جدید در مدیریت منابع انسانی نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی پر درآمدترین شغل ها چگونه خود را معرفی کنیم کارمندیابی

ترینو چیست؟

ترینو می­تواند یک اسم باشد، می­تواند یک برند باشد، ترینو حتی می­تواند یک موجود زنده باشد. اما آنچه مهم است، ترینو کمک­های بسیار زیادی می­تواند به شما بکند.

اگر دانشجو هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا در کنار درس خواندن، مهارت­هایی را بیاموزید که آینده شغلی شما را تضمین می­کند.

اگر کارمند هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا یک مسیر شغلی بهتر را برای خود ترسیم کنید و ارتقای شغلی پیدا کنید. ادامه مطلب

تماس با ما
  • location_on
    تهران، ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سامان، پلاک 31، طبقه اول، واحد2
  • phone_android
    02166226151
  • email
    info@traino.ir
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ترینو می باشد.
keyboard_arrow_up