جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 02166226151
  • email info@traino.ir
0
ترینو
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

ترینو > مقالات > بازاریابی > تبلیغات موبایلی چیست؟

تبلیغات موبایلی چیست؟

access_timeنوامبر 17, 2018
perm_identity ارسال شده توسط افشین متولی
folder_open بازاریابی
تبلیغات موبایلی

وابستگی به دستگاه های موبایل روز به روز در میان مردم بیشتر می شود و این استفاده زیاد مردم از موبایل، فرصت خوبی را برای بازاریاب ها ایجاد کرده است تا بتوانند با استفاده از تبلیغات موبایلی مشتریان بیشتری را جذب کنند. تبلیغات موبایلی امروزه یکی از عوامل رشد کسب و کارها می باشد.

بیشتر بخوانید: مدل کسب و کار تبلیغات کلیکی

تبلیغات موبایلی چیست؟

تبلیغات موبایلی زیر مجموعه ای از تبلیغات دیجیتال یا همان بازاریابی دیجیتال می باشد و عبارتست از هر گونه تبلیغی که بر روی موبایل نمایش داده می شود. تبلیغات موبایلی اشکال مختلفی دارد و امروزه نسبت به دهه گذشته از نظر محتوا و دامنه مخاطبان تغییر بسیاری کرده است.

انواع تبلیغات موبایل

  • متن (Text)
  • فیلم های فلش (Flash Movies)
  • بنرها
  • فایل های صوتی (Audio Files)
  • ویدئوها (Videos)

هر یک از این تبلیغات با توجه به نوع کاربردی که دارند توسط بازاریاب ها مورد استفاده قرار می گیرند که رایج ترین این تبلیغات موبایلی در کشور ما همان تبلیغات متنی (SMS ها) هستند که روزانه چندین مورد از آن ها را بر روی موبایل خود مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: آیا روش تبلیغات پیامکی هنوز اثربخشی دارند؟

روش های تبلیغات موبایلی

۱- روش هزینه به ازای فعالیت (CPA)

در این روش شما به عنوان یک مشتری تنها به ازای به انجام رسیدن درخواست تبلیغاتی خود هزینه پرداخت می کنید. تبلیغات کلیکی، بازدید ویدئوها، عضویت و … از جمله رایج ترین زیر مجموعه های روش هزینه به ازای فعالیت هستند.

۲- روش هزینه به ازای نصب (CPI)

هزینه به ازای نصب (Cost Per Installation) متوسط هزینه ای است که شما به عنوان یک مشتری باید به ازای هر نصب به تبلیغ کننده پرداخت کنید. معمولاً از این روش تبلیغات موبایلی در اپلیکیشن ها مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین اگر اپلیکیشن شما نصب نشود، هزینه ای پرداخت نخواهید کرد.

۳- روش هزینه به ازای بازدید کامل ویدئو (CPCV)

فرض کنید شما از کسب و کار خود یک ویدئوی تبلیغاتی تهیه کرده اید و آن را برای تبلیغ به یک شرکت تبلیغات موبایلی می سپارید. در این روش شما باید هزینه ای را به ازای نمایش کامل ویدئو پرداخت کنید. یعنی اگر دو کاربر ویدئوی شما را به صورت کامل تماشا کنند، شما این هزینه را پرداخت می کنید.

۴- هزینه به ازای هر کلیک (CPC)

این روش این روزها بسیار رایج شده است و در سایت های مختلف با آن مواجه می شوید. در این روش شما به ازای تعداد کلیک هایی که از سوی کاربران بر روی بنر تبلیغاتی شما شده است، به شرکت تبلیغ کننده هزینه پرداخت می کنید.

تبلیغات موبایلی در دهه گذشته بسیار مورد استفاده قرار گرفت و در این روزها بیش از پیش با استقبال از سوی مشتریان مختلف و صاحبان کسب و کار مواجه شده است. اگر شما یک کسب و کار نوپا داشته باشید و بخواهید در حد توان خود بر روی تبلیغات و برندسازی هزینه کنید، تبلیغات موبایلی شاید معقول ترین روش برای شما باشد و بتواند در رشد کسب و کار شما نقش مهمی را ایفا کند.

بیشتر بخوانید: کاربرد واقعیت مجازی در تبلیغات

برچسب ها: بازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجیتال چیستبازاریابی شبکه ایتبلیغات اینترنتیتبلیغات پیامکیتبلیغات خلاقانهتبلیغات کلیکیتبلیغات مربوط به تلویزیونتبلیغات موبایلی چیستکاربرد واقعیت مجازی در تبلیغاتمدل کسب و کار تبلیغات کلیکی
بعدی مذاکره اصولی چه ویژگی هایی دارد؟
قبلی آیا روش تبلیغات پیامکی هنوز اثربخشی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار شد
  • دوره آموزشی فروش تلفنی برگزار شد
  • استاندارد GS1 چه کمکی به مدیریت زنجیره تأمین می کند؟
  • نکاتی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده
  • بازاریابی صادراتی چگونه انجام می شود؟
دسته‌ها
  • آموزش
  • بازاریابی
  • تحقیق و پژوهش
  • تحلیل کسب و کار
  • تخصصی روانشناسی
  • تخصصی صنایع
  • تکنولوژی
  • دسته‌بندی نشده
  • کارآفرینی و استارتاپ
  • کاریابی و موفقیت شغلی
  • مالی، حسابداری و بازار سرمایه
  • متفرقه
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت کیفیت
  • منابع انسانی
  • مهارت های فردی
Ad Banner
برچسب‌ها
5 سطح بلوغ سازمانی آموزش منابع انسانی آمیخته بازاریابی آگاهی در هر مذاکره احراز شغل ارتقا مهارت های اجتماعی استخدام استخراج مقاله از پایان نامه استراتژی بازاریابی استراتژی کسب و کار افزایش بهره وری سازمان انواع رزومه انواع سیستم تخفیف دهی در فروش انواع مصاحبه استخدامی اهداف سازمانی بازاریابی بازاریابی اشتراکی بازاریابی دیجیتال بازاریابی شبکه ای بازاریابی پایگاه داده بهسازی سازمان ترک شغل حمل و نقل هوشمند دارو درمانی اضطراب دارو درمانی افسردگی درمان افسردگی با طب سنتی سایت استخدام معتبر سیستم پرداخت هوشمند شغل زدایی فرسودگی شغلی فرمول مذاکره مذاکره درونی مشکلات روانی ناشی از استرس مصاحبه استخدامی مصاحبه شغلی معرفی کتاب مهارت های ارتباطی موضوعات تحقیقاتی جدید در تصمیم گیری چند معیاره موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی خانواده موضوعات تحقیقاتی جدید در مدیریت منابع انسانی نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی پر درآمدترین شغل ها چگونه خود را معرفی کنیم کارمندیابی

ترینو چیست؟

ترینو می­تواند یک اسم باشد، می­تواند یک برند باشد، ترینو حتی می­تواند یک موجود زنده باشد. اما آنچه مهم است، ترینو کمک­های بسیار زیادی می­تواند به شما بکند.

اگر دانشجو هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا در کنار درس خواندن، مهارت­هایی را بیاموزید که آینده شغلی شما را تضمین می­کند.

اگر کارمند هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا یک مسیر شغلی بهتر را برای خود ترسیم کنید و ارتقای شغلی پیدا کنید. ادامه مطلب

تماس با ما
  • location_on
    تهران، ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سامان، پلاک 31، طبقه اول، واحد2
  • phone_android
    02166226151
  • email
    info@traino.ir
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ترینو می باشد.
keyboard_arrow_up