جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 02166226151
  • email info@traino.ir
0
ترینو
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

ترینو > مقالات > بازاریابی > تعریف پیشرفته بازاریابی

تعریف پیشرفته بازاریابی

access_timeمی 10, 2018
perm_identity ارسال شده توسط افشین متولی
folder_open بازاریابی
تعریف پیشرفته بازاریابی

بازاریابی به معنای آگاه سازی مشتریان از محصولات یا خدمات است، و هدف از این آگاه سازی فروختن محصولات یا خدمات به مشتریان است. بازاریابی پیشرفته، یک نوع مدرن و نوین از بازاریابی است و مفهوم متفاوتی نیز دارد. در این مقاله به صورت کامل در مورد تعریف پیشرفته بازاریابی صحبت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: چرا باید بازاریابی را بیاموزیم؟

در ابتدای این مقاله تعریف پیشرفته بازاریابی را ارائه می کنیم و سپس در مورد اهمیت این تعریف خواهیم پرداخت. در نهایت نیز یک مثال شفاف از بازاریابی پیشرفته در اختیار شما قرار می دهیم تا بیشتر با این مفهوم آشنا شوید.

تعریف پیشرفته بازاریابی

به زبان ساده تعریف پیشرفته بازاریابی به این معنی است که ما به عنوان بازاریاب کاری کنیم که نیازی به پیدا کردن مشتری برای سازمان نداشته باشیم، بلکه این مشتریان باشند که محصولات و خدمات ما را پیدا کنند و به سراغ ما آیند.

اهمیت بازاریابی پیشرفته

با توجه به این که بازاریابی همواره قصد ارضای نیازهای مشتریان را دارد و هر روزه در تلاش است تا روش خود را تغییر دهد تا مشتریان راضی تر باشند، بنابراین استفاده از شیوه های بازاریابی پیشرفته در اولویت قرار دارد.

یک مثال از بازاریابی پیشرفته

انجام تبلیغات یکی از شیوه های بازاریابی پیشرفته است. به عنوان مثال، شما به عنوان بازاریاب یا کارفرما، یک آگهی تبلیغاتی را در جایی قرار می دهد و در آن، از محصولات و خدمات خود و مزایای آن ها برای مشتریان تعریف می کنید، حال مشتریان با مشاهده این آگهی با شما تماس می گیرند و از شما توضیحات بیشتری می خواهند. بنابراین این روش برای بازاریاب ساده تر و کم هزینه تر است و طیف وسیع تری از مشتریان را جذب خواهد کرد.

به طور کلی، رفع نیاز مشتریان هدف اصلی بازاریابی می باشد. تعاریف مختلفی از بازاریابی ارائه شده و مطالعات زیادی نیز بر روی آن انجام شده است. بازاریابی شامل شناسایی کردن مشتری و نیازهای او، جذب مشتری، و حفظ مشتری می باشد. حال بازاریابی پیشرفته همین کارها را با شیوه نوین انجام می دهد و بسیاری از هزینه ها را از روی دوش سازمان برداشته است. تبلیغات بهترین مثال از بازاریابی پیشرفته می باشد.

بیشتر بخوانید: بازاریابی محتوایی را از کجا شروع کنیم؟

برچسب ها: آمیخته بازاریابیاستراتژی بازاریابیبازاریابیبازاریابی اشتراکیبازاریابی پیشرفتهبازاریابی دیجیتالبازاریابی شبکه ایبازاریابی لوکسبازاریابی محتوایی
بعدی چگونه با نیروی کار مصاحبه کنیم؟
قبلی چگونه سطح توسعه سازمان را اندازه بگیریم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • مشاهدة فيلم Online on line casino Royale 2006 مترجم اون لاين
  • دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار شد
  • دوره آموزشی فروش تلفنی برگزار شد
  • استاندارد GS1 چه کمکی به مدیریت زنجیره تأمین می کند؟
  • نکاتی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده
دسته‌ها
  • آموزش
  • بازاریابی
  • تحقیق و پژوهش
  • تحلیل کسب و کار
  • تخصصی روانشناسی
  • تخصصی صنایع
  • تکنولوژی
  • دسته‌بندی نشده
  • کارآفرینی و استارتاپ
  • کاریابی و موفقیت شغلی
  • مالی، حسابداری و بازار سرمایه
  • متفرقه
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت کیفیت
  • منابع انسانی
  • مهارت های فردی
Ad Banner
برچسب‌ها
5 سطح بلوغ سازمانی آموزش منابع انسانی آمیخته بازاریابی آگاهی در هر مذاکره احراز شغل ارتقا مهارت های اجتماعی استخدام استخراج مقاله از پایان نامه استراتژی بازاریابی استراتژی کسب و کار افزایش بهره وری سازمان انواع رزومه انواع سیستم تخفیف دهی در فروش انواع مصاحبه استخدامی اهداف سازمانی بازاریابی بازاریابی اشتراکی بازاریابی دیجیتال بازاریابی شبکه ای بازاریابی پایگاه داده بهسازی سازمان ترک شغل حمل و نقل هوشمند دارو درمانی اضطراب دارو درمانی افسردگی درمان افسردگی با طب سنتی سایت استخدام معتبر سیستم پرداخت هوشمند شغل زدایی فرسودگی شغلی فرمول مذاکره مذاکره درونی مشکلات روانی ناشی از استرس مصاحبه استخدامی مصاحبه شغلی معرفی کتاب مهارت های ارتباطی موضوعات تحقیقاتی جدید در تصمیم گیری چند معیاره موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی خانواده موضوعات تحقیقاتی جدید در مدیریت منابع انسانی نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی پر درآمدترین شغل ها چگونه خود را معرفی کنیم کارمندیابی

ترینو چیست؟

ترینو می­تواند یک اسم باشد، می­تواند یک برند باشد، ترینو حتی می­تواند یک موجود زنده باشد. اما آنچه مهم است، ترینو کمک­های بسیار زیادی می­تواند به شما بکند.

اگر دانشجو هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا در کنار درس خواندن، مهارت­هایی را بیاموزید که آینده شغلی شما را تضمین می­کند.

اگر کارمند هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا یک مسیر شغلی بهتر را برای خود ترسیم کنید و ارتقای شغلی پیدا کنید. ادامه مطلب

تماس با ما
  • location_on
    تهران، ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سامان، پلاک 31، طبقه اول، واحد2
  • phone_android
    02166226151
  • email
    info@traino.ir
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ترینو می باشد.
keyboard_arrow_up