بازاریابی محتوایی صنعتی

 

همانطور که می دانید بازاریابی صنعتی با بازاریابی مصرفی دو رویکرد کاملاً متفاوت را دارند اما آنچه مشاهده می شود این است که در دوره های آموزشی داخل ایران توجه چندانی به این تفاوت نمی شود و بسیار دیده می شود که افراد مشغول در موقعیت های شغلی کاملاً صنعتی، سر کلاس­های بازاریابی که رویکرد مصرفی دارند حاضر می­شوند.

این تفاوت رویکرد در تمام زیرمجموعه­های بازاریابی شامل تحقیقات بازار، استراتژی بازاریابی، بازاریابی دیجیتال و حتی بازاریابی محتوایی باید لحاظ شود.

در حوزه دیجیتال مارکتینگ، مطالب و آموزش­هایی که به صورت تخصصی به کارکرد بازاریابی دیجیتال در کسب و کارهای صنعتی پرداخته باشد بسیار اندک و ناچیز هستند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم یک دوره ایمیلی بازاریابی محتوایی با رویکرد بازاریابی صنعتی برای شما تدارک ببینیم.

سرفصل های این دوره عبارتند از:

  • بازاریابی صنعتی چیست و چه تفاوتی با بازاریابی مصرفی دارد؟
  • ۵ ویژگی مهم بازارهای صنعتی
  • آیا بازاریابی محتوایی برای بازارهای صنعتی مناسب است؟
  • مخاطب شناسی در بازاریابی صنعتی
  • ایده های جذاب برای تولید محتوا در بازار صنعتی (۱)
  • ایده های جذاب برای تولید محتوا در بازار صنعتی (۲)
  • ایده های جذاب برای تولید محتوا در بازار صنعتی (۳)
  • چه کانال هایی برای توزیع محتوا در بازاریابی صنعتی مناسب است؟
  • بر عکس تصور عام، در خریدهای صنعتی نیز هیجان بسیار مؤثر است.
  • جمع بندی دوره

مدرس دوره

احسان حسینی

ارشد روانشناسی و مدیریت بازاریابی

مدیر مجموعه آموزشی ترینو

 

با شرکت در این دوره ۱۰ ایمیل به شکل رایگان در ۱۰ روز متوالی برای شما ارسال می­شود و در ایمیل­ها مطالب بسیار خلاصه و کاربردی ارائه شده­اند که می­توانید از آنها استفاده کنید.

جهت ثبت نام کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

دوره ایمیلی

ثبت نام در دوره
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .