جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 02166226151
  • email info@traino.ir
0
ترینو
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

ترینو > مقالات > بازاریابی > روش های کاهش هزینه های تبلیغات

روش های کاهش هزینه های تبلیغات

access_timeمی 17, 2018
perm_identity ارسال شده توسط افشین متولی
folder_open بازاریابی
روش های کاهش هزینه های تبلیغات

تبلیغات یک عامل حیاتی در رشد و موفقیت هر سازمانی است. با این حال، هزینه های تبلیغات برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک تبدیل به یک مسئله بزرگ شده است. البته اینترنت به شما کمک می کند تبلیغات کنید و کسب و کار خود را با هزینه کمتری بزرگ تر کنید. در این مقاله روش های کاهش هزینه های تبلیغات را به شما معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید: آیا روش تبلیغات پیامکی هنوز اثربخشی دارد؟

در این جا روش های کاهش هزینه های تبلیغات به شما معرفی می کنیم و در مورد هر یک مختصری جهت آشنایی بیشتر توضیح می دهیم.

روش های کاهش هزینه های تبلیغات

  1. از یک برنامه تبلیغات متمرکز استفاده کنید

از هر فروشنده ای خدمات تبلیغات را خریداری نکنید، و یک برنامه تبلیغاتی منسجم را که منعکس کننده اهداف سازمان شما باشد برای خود داشته باشید. برای تبلیغات خود مقداری بودجه تعیین کنید و همواره اهداف مالی سازمان را دنبال کنید.

  1. در ابتدا با یک فرد طراح گرافیکی همکاری کنید

یک متخصص در زمینه طراحی گرافیکی را انتخاب کنید تا بتوانید ایده های خود را تبدیل به تبلیغات خلاقانه و جذاب کنید. از دادن کارهای غیر ضروری و تکراری به این طراح خودداری کنید و تا زمانی که کسب و کار شما بزرگ تر نشده است، از فرد دیگری برای طراحی استفاده نکنید. به این صورت می توانید هزینه های تبلیغات را کاهش دهید.

  1. هزینه هر تبلیغ را کاهش دهید

اگر قصد دارید به عنوان مثال در یک سایت یک تبلیغ قرار دهید، به جای این که از نصف صفحه سایت استفاده کنید، تبلیغ خود را برای یک چهارم صفحه سایت بهینه کنید تا جزئیات غیر ضروری کنار گذاشته شوند و مجبور به پرداخت هزینه های سنگین برای تبلیغات نباشید.

  1. برنامه های تبلیغاتی تعاونی (co-op) را ارزیابی کنید

کارخانه نقش گرافیک تبلیغاتی را دارد و فروشندگان نقش دلال های داخلی را برای محصولات ایفاد می کنند. از آن جایی که کارخانجات باید بخشی از هزینه های تبلیغات را برای محصولات بپردازند، معمولاً از برنامه های تبلیغاتی تعاونی (برنامه های آموزشی که بیش از یک ترم طول می کشند) برای کاهش هزینه های خود استفاده می کنند.

  1. برای فرصت های تبلیغاتی مورد نظر خود برنامه ریزی کنید

با استفاده از یک هزینه تبلیغات ثابت، روش هایی را پیدا کنید که شما را به بسیاری از مشتریان بالقوه متصل می کند. سعی کنید در رخدادهای مختلف، برند سازمان خود را به رخ بکشید تا با هزینه های کمتر بتوانید تبلیغات را انجام دهید.

امروزه روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارند که از جمله آن ها می توان به تبلیغات در شبکه های مجازی، تبلیغات در رسانه ملی، تبلیغات با استفاده از تراکت ها، بروشورها، و غیره اشاره کرد. از جمله تبلیغاتی که هزینه نسبتاً کمی دارند، تبلیغات موجود در فضای مجازی هستند که ارتباط میان شما و بسیاری از کاربران فعال در فضای مجازی را برقرار می کنند تا با استفاده از هزینه های کم و معقول، بتوانید این کاربران جذب کرده و سود کسب و کار خود را افزایش دهید.

بیشتر بخوانید: تبلیغات موبایلی چیست؟

برچسب ها: تبلیغاتتبلیغات اینترنتیتبلیغات پیامکیتبلیغات خلاقانهتبلیغات کلیکیتبلیغات موبایلی چیست؟روش های کاهش هزینه های تبلیغاتسنجش هزینه های بازاریابیهزینه های تبلیغاتواقعیت مجازی در تبلیغات
بعدی فرآیند بازاریابی
قبلی انواع فعالیت های ترویجی در بازاریابی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار شد
  • دوره آموزشی فروش تلفنی برگزار شد
  • استاندارد GS1 چه کمکی به مدیریت زنجیره تأمین می کند؟
  • نکاتی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده
  • بازاریابی صادراتی چگونه انجام می شود؟
دسته‌ها
  • آموزش
  • بازاریابی
  • تحقیق و پژوهش
  • تحلیل کسب و کار
  • تخصصی روانشناسی
  • تخصصی صنایع
  • تکنولوژی
  • دسته‌بندی نشده
  • کارآفرینی و استارتاپ
  • کاریابی و موفقیت شغلی
  • مالی، حسابداری و بازار سرمایه
  • متفرقه
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت کیفیت
  • منابع انسانی
  • مهارت های فردی
Ad Banner
برچسب‌ها
5 سطح بلوغ سازمانی آموزش منابع انسانی آمیخته بازاریابی آگاهی در هر مذاکره احراز شغل ارتقا مهارت های اجتماعی استخدام استخراج مقاله از پایان نامه استراتژی بازاریابی استراتژی کسب و کار افزایش بهره وری سازمان انواع رزومه انواع سیستم تخفیف دهی در فروش انواع مصاحبه استخدامی اهداف سازمانی بازاریابی بازاریابی اشتراکی بازاریابی دیجیتال بازاریابی شبکه ای بازاریابی پایگاه داده بهسازی سازمان ترک شغل حمل و نقل هوشمند دارو درمانی اضطراب دارو درمانی افسردگی درمان افسردگی با طب سنتی سایت استخدام معتبر سیستم پرداخت هوشمند شغل زدایی فرسودگی شغلی فرمول مذاکره مذاکره درونی مشکلات روانی ناشی از استرس مصاحبه استخدامی مصاحبه شغلی معرفی کتاب مهارت های ارتباطی موضوعات تحقیقاتی جدید در تصمیم گیری چند معیاره موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی خانواده موضوعات تحقیقاتی جدید در مدیریت منابع انسانی نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی پر درآمدترین شغل ها چگونه خود را معرفی کنیم کارمندیابی

ترینو چیست؟

ترینو می­تواند یک اسم باشد، می­تواند یک برند باشد، ترینو حتی می­تواند یک موجود زنده باشد. اما آنچه مهم است، ترینو کمک­های بسیار زیادی می­تواند به شما بکند.

اگر دانشجو هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا در کنار درس خواندن، مهارت­هایی را بیاموزید که آینده شغلی شما را تضمین می­کند.

اگر کارمند هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا یک مسیر شغلی بهتر را برای خود ترسیم کنید و ارتقای شغلی پیدا کنید. ادامه مطلب

تماس با ما
  • location_on
    تهران، ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سامان، پلاک 31، طبقه اول، واحد2
  • phone_android
    02166226151
  • email
    info@traino.ir
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ترینو می باشد.
keyboard_arrow_up