جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 02166226151
  • email info@traino.ir
0
ترینو
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

ترینو > مقالات > بازاریابی > طراحی رویدادهای نوآورانه

طراحی رویدادهای نوآورانه

access_timeآگوست 5, 2018
perm_identity ارسال شده توسط افشین متولی
folder_open بازاریابی
طراحی رویدادهای نوآورانه

با توسعه ابزارهای ارتباطاتی و فناوری، اطلاعات مشتریان نیز در مورد برندها و کیفیت کالاها افزایش پیدا کرده و یک بازاریاب به سختی می تواند آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. استفاده از رویدادهای نوآورانه یکی از روش های جذب مشتری و افزایش فروش است و طراحی رویدادهای نوآورانه در زمینه بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار است که در این مقاله به این موضوع پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید: طراحی خدمات ارزش افزوده

امروزه یکی از ابزارهای قدرتمند و موثر در زمینه بازاریابی، استفاده از رویدادهای مختلف است. این رویدادها بابد به گونه ای طراحی شوند که جذابیت کافی را برای جذب مشتریان و وفادار کردن مشتریان قبلی داشته باشند. بنابراین طراحی رویدادهای نوآورانه در بازاریابی یکی از بهترین روش های افزایش فروش و رشد کسب و کار است.

رویداد چیست؟

رویداد (Event) نوعی اتفاق است که در یک بازه زمانی مشخص یا در یک فضا و محل خاص با هدف مشخص برگزار می شود. رویدادها بسته به زمینه و هدفی که دارند ممکن است با هم از نظر مفهومی تفاوت داشته باشند. به عنوان مثال، بازگشایی یک رستوران، برگزاری کنفرانس، برگزاری دوره های آموزشی در یک بازه زمانی مشخص و … نمونه هایی از رویداد هستند

بازاریابی رویداد چیست؟

بازاریابی رویداد (Event Marketing) به مجموعه اعمالی گفته می شود که ما برای افزایش فروش محصولات، ارتقای خدمات، بهبود وضعیت سازمان و … انجام می دهیم تا به این طریق میزان مشارکت دیگران را بیشتر کنیم. به بیان ساده، استفاده از رویدادها در بازاریابی را بازاریابی رویداد می گویند.

طراحی رویدادهای نوآورانه و مزایای استفاده از آن

طراحی رویدادهای نوآورانه به معنی ایجاد فرصتی مناسب برای هر کسب و کار جهت افزایش فروش و ارتقای رضایت مشتریان است. این رویداد می تواند یک کنفرانس یا یک دوره آموزشی باشد. نوآوری در این رویداد باعث مشارکت تعداد بیشتری از مشتریان و جلب توجه آن ها خواهد شد. شما در این رویداد فرصت دارید تا محصولات خود را به مشتریان معرفی کنید و حتی مشتریان بالقوه را تبدیل به مشتریان ثابت خود نمایید.

پیش نیاز طراحی رویدادهای نوآورانه چیست؟

طراحی رویدادهای نوآورانه نیاز به استفاده از استراتژی بازاریابی مبتنی بر رویداد دارد. شکی نیست شما قبل از به کارگیری استراتژی بازاریابی مبتنی بر رویداد، نیاز به استفاده از ابزارهایی برای تبلیغات و آگاه کردن مشتریان از رویدادهای مورد نظر خود خواهید داشت.

یک مثال برای فهم بهتر رویدادها

فرض کنید شما یک رویداد مهم را طراحی کرده اید و حال به مرحله ای رسیده اید که باید مشتریان را از این رویداد آگاه کنید. این کار توسط ابزارهای مختلفی مانند بازاریابی ایمیل، تبلیغ رویداد در شبکه های اجتماعی، استفاده از وب سایت و منتشر کردن تبلیغات کاغذی انجام خواهد گرفت.

استفاده از رویدادهای ناگهانی و به کارگیری استراتژی بازاریابی مبتنی بر رویداد از جمله روش هایی برای جذب مشتریان و افزایش فروش هستند، اما اگر شما این رویدادها را به صورت نوآورانه ای طراحی کنید می توانید به هدف مشخصی که در بازاریابی داشته اید دست پیدا کنید. برای مثال، اگر شما در زمینه لوازم الکتریکی فعالیت دارید، باید رویدادی را طراحی کنید که بسیار با محصولات شما مرتبط باشد و از این طریق می توانید فروش محصولات الکتریکی خود را افزایش دهید.

بیشتر بخوانید: موضوعات تحقیقاتی جدید در بازاریابی دیجیتال

برچسب ها: آمیخته بازاریابیاستراتژی بازاریابیاستراتژی بازاریابی اشتراکیاستراتژی بازاریابی مبتنی بر رویدادانواع فعالیت های ترویجی در بازاریابیبازاریابی انبوهبازاریابی دیجیتالبازاریابی رویدادبازاریابی یکپارچهچرا باید بازاریابی را بیاموزیمدانلود کتاب اصول بازاریابی کاتلرطراحی رویدادهای نوآورانه
بعدی استفاده از رویدادهای ناگهانی برای بازاریابی
قبلی سه ابزار توسعه منابع انسانی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار شد
  • دوره آموزشی فروش تلفنی برگزار شد
  • استاندارد GS1 چه کمکی به مدیریت زنجیره تأمین می کند؟
  • نکاتی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده
  • بازاریابی صادراتی چگونه انجام می شود؟
دسته‌ها
  • آموزش
  • بازاریابی
  • تحقیق و پژوهش
  • تحلیل کسب و کار
  • تخصصی روانشناسی
  • تخصصی صنایع
  • تکنولوژی
  • دسته‌بندی نشده
  • کارآفرینی و استارتاپ
  • کاریابی و موفقیت شغلی
  • مالی، حسابداری و بازار سرمایه
  • متفرقه
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت کیفیت
  • منابع انسانی
  • مهارت های فردی
Ad Banner
برچسب‌ها
5 سطح بلوغ سازمانی آموزش منابع انسانی آمیخته بازاریابی آگاهی در هر مذاکره احراز شغل ارتقا مهارت های اجتماعی استخدام استخراج مقاله از پایان نامه استراتژی بازاریابی استراتژی کسب و کار افزایش بهره وری سازمان انواع رزومه انواع سیستم تخفیف دهی در فروش انواع مصاحبه استخدامی اهداف سازمانی بازاریابی بازاریابی اشتراکی بازاریابی دیجیتال بازاریابی شبکه ای بازاریابی پایگاه داده بهسازی سازمان ترک شغل حمل و نقل هوشمند دارو درمانی اضطراب دارو درمانی افسردگی درمان افسردگی با طب سنتی سایت استخدام معتبر سیستم پرداخت هوشمند شغل زدایی فرسودگی شغلی فرمول مذاکره مذاکره درونی مشکلات روانی ناشی از استرس مصاحبه استخدامی مصاحبه شغلی معرفی کتاب مهارت های ارتباطی موضوعات تحقیقاتی جدید در تصمیم گیری چند معیاره موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی خانواده موضوعات تحقیقاتی جدید در مدیریت منابع انسانی نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی پر درآمدترین شغل ها چگونه خود را معرفی کنیم کارمندیابی

ترینو چیست؟

ترینو می­تواند یک اسم باشد، می­تواند یک برند باشد، ترینو حتی می­تواند یک موجود زنده باشد. اما آنچه مهم است، ترینو کمک­های بسیار زیادی می­تواند به شما بکند.

اگر دانشجو هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا در کنار درس خواندن، مهارت­هایی را بیاموزید که آینده شغلی شما را تضمین می­کند.

اگر کارمند هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا یک مسیر شغلی بهتر را برای خود ترسیم کنید و ارتقای شغلی پیدا کنید. ادامه مطلب

تماس با ما
  • location_on
    تهران، ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سامان، پلاک 31، طبقه اول، واحد2
  • phone_android
    02166226151
  • email
    info@traino.ir
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ترینو می باشد.
keyboard_arrow_up