جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 02166226151
  • email info@traino.ir
0
ترینو
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

ترینو > مقالات > بازاریابی > لیستی از ۱۵ نوع محتوا در بازاریابی

لیستی از ۱۵ نوع محتوا در بازاریابی

access_timeدسامبر 12, 2018
perm_identity ارسال شده توسط افشین متولی
folder_open بازاریابی
محتوا در بازاریابی

واقعیت این است که در بازاریابی شما باید همواره محتواهای مناسبی را تولید کنید تا بتوانید به این ترتیب بازدید خود را افزایش دهید و خود را در شبکه های اجتماعی مطرح کنید تا بعد از دیده شدن شروع به معرفی برند خود یا در ازای دریافت مبلغی معرفی برند دیگران کنید. در این لیستی از ۱۵ نوع محتوا در بازاریابی را معرفی می کنیم.

 بیشتر بخوانید: ۵ نوع محتوا برای جذب مخاطبان بیشتر

۱۵ نوع محتوا در بازاریابی عبارتند از:

۱- محتوای طنز یا کارتونی

اولین نوع محتوا در بازاریابی محتوای طنز یا محتوای کارتونی است. این محتواها از جمله محتواهایی هستند که در شبکه های اجتماعی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. دیدن این نوع محتوا برای مخاطب جذابیت دارد بنابراین بیشتر به سمت شما می آید.

۲- محتوای تصویر متحرک (GIF)

مدت هاست که این نوع محتوا راه خود را به دستگاه های موبایل باز کرده است و روز به روز بازار آن داغ تر می شود. یک بازاریاب می تواند از این نوع محتوا برای افزایش شهرت برند خود استفاده کند.

۳- محتوای بصری سازی مفهومی

محتوای بصری سازی مفهومی (Concept Visualization) نوعی محتوا برای توضیح دادن ساده مفاهیم مشکل می باشد. مثلاً شما یک مفهوم گسترده و غیر قابل فهم را با استفاده از رنگ ها و تصاویر به صورت شفاف به مخاطب نشان می دهید.

۴- محتوای بحث برانگیز

محتوای بحث برانگیز (Controversial Content) نیز از انواع دیگر محتوای بازاریابی است. این محتوا به این صورت است که برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر یک مطلب، دیدگاه یا لینک بحث برانگیز را به اشتراک می گذارد و مخاطبان به دلیل حس کنجکاوی به سمت آن می روند.

۵- محتوای پخش زنده

یکی از پرطرفدارترین محتواها، پخش زنده ویدئوها می باشد که بازاریاب ها می توانند برای افزایش ترافیک از آن استفاده کنید. با استفاده از این محتوا می توانید بازدیدکنندگان را مانند یک سیل عظیم به سمت وب سایت خود روانه کنید.

۶- محتوای مطالب توئیتر

گاهی کاربران در حساب کاربری خود توئیت هایی را با محتوای تمجید از کسب و کار شما منتشر می کنند. شما می توانید این گونه توئیت ها را به عنوان محتوا بر روی وب سایت خود قرار دهید. مزیت این کار صرفه جویی در زمان و افزایش شهرت برند شما می باشد.

۷- محتوای اطلاعات رویدادها

کسب و کار شما گاهی در برخی رویدادها شرکت می کند یا حتی برخی از این رویدادها را برگزار می کند. محتوای اطلاعات رویدادها به شما کمک می کند تا مشارکت خود در این رویدادها را به اطلاع همه مخاطبان و مشتریان خود برسانید. برای این کار می توانید یک صفحه جداگانه را در وب سایت خود به رویدادها اختصاص دهید.

۸- محتوای اینفوگرافی

مزیت استفاده از اینفوگرافی ها بر هیچ کس در زمینه بازاریابی پوشیده نیست. شما می توانید با استفاده از اینفوگرافی اطلاعات مهمی را در یک تصویر خلاصه کنید و بر روی وب سایت یا شبکه های اجتماعی کسب و کار خود منتشر کنید. اینفوگرافی ها بسیار کاربر پسند هستند.

۹- محتوای خاطرات

شما می توانید طی یک اقدام جالب مشهورترین خاطرات موجود در اینترنت را به صورت محتوا بر روی وب سایت خود منتشر کنید. اما باید خاطراتی را انتخاب کنید که بعدها بتوانید از آن ها با هدف بازاریابی استفاده کنید.

۱۰- محتوای ویدئویی

بزرگترین مثال از میان سایت هایی که محتوای ویدئویی را منتشر می کنند، سایت مشهور یوتیوب است. این سایت هر روز با منتشر کرده موزیک ویدئوهای بسیار از هر سلیقه ای، بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت خود می کشاند.

۱۱- محتوای داده های اورجینال

بسیاری از ما برای انجام پژوهش و اثبات یک فرضیه به دنبال داده ها هستیم. محتوای داده های اورجینال از جمله روش هایی برای بالا بردن بازدید کسب و کار شما هستند. اخیراً گوگل یک وب سایت برای جستجوی داده ها در سراسر اینترنت راه اندازی کرده است.

۱۲- محتوای پادکست

پادکست (Podcast) چه از نوع فیلم و چه از نوع صدا نوعی محتوا در بازاریابی به حساب می آید و برای افرادی که در حال مسافرت هستند و قصد یادگیری دارند یا مثلاً افرادی که دوست دارند زبان خود را از طریق گوش دادن تقویت کنند بسیار مفید خواهد بود. پادکست ها نیز از جمله محتواهای جدید در بازاریابی هستند.

۱۳- محتوای اسلایدی

محتوای اسلایدی به این معنا نیست که شما یک محتوا را در قالب پاورپوینت در اختیار مخاطب قرار دهید، بلکه شما در درون وب سایت خود محتوا را به صورت اسلاید در اختیار مخاطب قرار می دهید و با کلیک کردن بر روی یک دکمه به صفحات بعدی می روند. طراحی جذاب و مختصر بودن از مزایای محتوای اسلایدی است.

۱۴- محتوای تولید شده توسط کاربر

این نوع محتوا نیز شبیه به محتوای مطالب توئیتر است با این تفاوت که این نوع محتوا خیلی بیشتر و حرفه ای تر از یک توئیت ساده است. کاربران برای شما محتوا می فرستند و شما آن را بعد از بررسی بر روی وب سایت خود قرار می دهید.

۱۵- محتوای تلفیقی

منظور از محتوای تلفیقی ترکیبی از محتوای متنی با محتواهایی مانند تصویر، فیلم، پادکست و … است. این نوع محتوا بسیار در فضای اینترنت رایج شده است.

روش های مختلفی برای تولید محتوا در بازاریابی وجود دارد که با توجه به خلاقیت خود و حوزه ای که در آن فعالیت می کنید می توانید از هر یک از آن ها استفاده های بازاریابی کنید. رعایت استاندارد تولید محتوا و کاربر پسند بودن از جمله مهم ترین عوامل موفقیت هر محتوایی هستند. هر یک از این ۱۵ محتوا برای بازاریابی به طریقی برای کسب و کار شما کاربرد دارند.

بیشتر بخوانید: تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی

برچسب ها: ارزیابی روایی محتواییاستراتژی بازاریابی محتواییانواع محتوا در بازاریابیانوع محتوا برای جذب مخاطبان بیشترتدوین استراتژی بازاریابی محتواییتولید محتوا در بازاریابیتولید محتوای خوبمعرفی سایت موسسه بازاریابی محتواییوبلاگ نویسی حرفه ای
بعدی چگونه حساب ارزی باز کنیم؟
قبلی 10 نکته برای این که به یک وبلاگ نویس حرفه ای تبدیل شوید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار شد
  • دوره آموزشی فروش تلفنی برگزار شد
  • استاندارد GS1 چه کمکی به مدیریت زنجیره تأمین می کند؟
  • نکاتی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده
  • بازاریابی صادراتی چگونه انجام می شود؟
دسته‌ها
  • آموزش
  • بازاریابی
  • تحقیق و پژوهش
  • تحلیل کسب و کار
  • تخصصی روانشناسی
  • تخصصی صنایع
  • تکنولوژی
  • دسته‌بندی نشده
  • کارآفرینی و استارتاپ
  • کاریابی و موفقیت شغلی
  • مالی، حسابداری و بازار سرمایه
  • متفرقه
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت کیفیت
  • منابع انسانی
  • مهارت های فردی
Ad Banner
برچسب‌ها
5 سطح بلوغ سازمانی آموزش منابع انسانی آمیخته بازاریابی آگاهی در هر مذاکره احراز شغل ارتقا مهارت های اجتماعی استخدام استخراج مقاله از پایان نامه استراتژی بازاریابی استراتژی کسب و کار افزایش بهره وری سازمان انواع رزومه انواع سیستم تخفیف دهی در فروش انواع مصاحبه استخدامی اهداف سازمانی بازاریابی بازاریابی اشتراکی بازاریابی دیجیتال بازاریابی شبکه ای بازاریابی پایگاه داده بهسازی سازمان ترک شغل حمل و نقل هوشمند دارو درمانی اضطراب دارو درمانی افسردگی درمان افسردگی با طب سنتی سایت استخدام معتبر سیستم پرداخت هوشمند شغل زدایی فرسودگی شغلی فرمول مذاکره مذاکره درونی مشکلات روانی ناشی از استرس مصاحبه استخدامی مصاحبه شغلی معرفی کتاب مهارت های ارتباطی موضوعات تحقیقاتی جدید در تصمیم گیری چند معیاره موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی خانواده موضوعات تحقیقاتی جدید در مدیریت منابع انسانی نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی پر درآمدترین شغل ها چگونه خود را معرفی کنیم کارمندیابی

ترینو چیست؟

ترینو می­تواند یک اسم باشد، می­تواند یک برند باشد، ترینو حتی می­تواند یک موجود زنده باشد. اما آنچه مهم است، ترینو کمک­های بسیار زیادی می­تواند به شما بکند.

اگر دانشجو هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا در کنار درس خواندن، مهارت­هایی را بیاموزید که آینده شغلی شما را تضمین می­کند.

اگر کارمند هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا یک مسیر شغلی بهتر را برای خود ترسیم کنید و ارتقای شغلی پیدا کنید. ادامه مطلب

تماس با ما
  • location_on
    تهران، ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سامان، پلاک 31، طبقه اول، واحد2
  • phone_android
    02166226151
  • email
    info@traino.ir
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ترینو می باشد.
keyboard_arrow_up