جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 02166226151
  • email info@traino.ir
0
ترینو
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

ترینو > مقالات > کارآفرینی و استارتاپ > مدل انگیزش کسب و کار

مدل انگیزش کسب و کار

access_timeجولای 9, 2018
perm_identity ارسال شده توسط افشین متولی
folder_open کارآفرینی و استارتاپ
مدل انگیزش کسب و کار

هدف مدل انگیزش کسب و کار (BMM) حمایت از تصمیم های تجاری اتخاذ شده توسط افراد تجاری جهت واکنش نشان دادن به تغییراتی است که بر روی کسب و کار آن ها تاثیر می گذارند. با توجه به اهمیت بالای مدل های انگیزش کسب و کار در این مقاله به تعریف و بررسی جنبه های مختلف این مدل ها پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید: بوم مدل کسب و کار چیست؟

اگر شما صاحب یک استارتاپ هستید، برای استفاده از مدل انگیزش کسب و کار نیاز به یک ابزار مدل انگیزش کسب و کار و ایجاد یک مدل انگیزش کسب و کار جدید با استفاده از این ابزارها دارید. در ادامه این مدل را تعریف می کنیم.

تعریف مدل انگیزش کسب و کار

این مدل نه تنها نوع تصمیمات اتخاذ شده توسط اهالی کسب و کار را تعیین می کند، بلکه دلیل اتخاذ آن ها را نیز نشان می دهد. بنابراین ابزار بسیار مفیدی برای پیشرفت کسب و کار و افزایش سوددهی خواهد بود. در این میان، این مدل برای پیاده سازی برنامه های خود از ابزارهایی مانند نرم افزار موبایل، وب سایت و … استفاده می کند.

اهداف کلی استفاده مدل انگیزش کسب و کار

  1. یافتن تصمیم هایی برای واکنش نشان دادن به تغییرات و ارائه منطق کافی برای اتخاذ این تصمیم ها
  2. نشان دادن این تصمیم ها و اثرات آن ها بر روی کسب و کار، اثراتی مانند ایجاد تغییر در فرآیندهای کسب و کار و مسئولیت های سازمانی

وظیفه مدل های انگیزش کسب و کار چیست؟

وظیفه اصلی یک مدل انگیزش کسب و کار، توسعه و مدیریت برنامه های کسب و کار به روشی سازماندهی شده می باشد. یک مدل انگیزش کسب و کار عواملی را که منجر به برنامه ریزی کسب و کار می شوند شناسایی می کند، عناصر برنامه های کسب و کار را شناسایی و تعریف می کند و همچنین نشان می دهد که این عوامل و عناصر تا چه میزان به هم ارتباط دارند.

مدل انگیزش کسب و کار چه کاربردی دارد؟

به طور کلی یک مدل انگیزش کسب و کار، در هر جایی که از مفاهیم استراتژی استفاده می کنید، کاربرد دارد. این که مدل انگیزش کسب و کار تا چه میزان با برازش خوبی بر روی کسب و کار شما پیاده سازی شود بستگی به ابزارهای مدل انگیزش کسب و کار شما دارد. بنابراین یک مدل انگیزش کسب و کار مانند اسم آن ساده، کاربردی، قابل فهم و قابل استفاده برای دامنه وسیعی از کسب و کارها می باشد.

اگر شما نیز به عنوان یک مدیر قصد استفاده از این مدل را دارید، باید ابتدا ابزارهای مورد نیاز برای این کار شناسایی کند. توجه داشته باشید که ابزار مورد استفاده برای این مدل نقش تعیین کننده ای در میزان موفقیت این مدل در کسب و کار شما دارد. به طور کلی یک مدل انگیزش کسب و کار به شما می گوید که چرا کسب و کار شما نیاز به انجام کاری دارد، هدف نهایی کسب و کار شما چیست، چه برنامه هایی برای رسیدن به این هدف نیاز است و نتایج چگونه باید ارزیابی شوند.

بیشتر بخوانید: مدل کسب و کار تبلیغات کلیکی

برچسب ها: استراتژی کسب و کاربوم مدل کسب و کارپدر کسب و کار نوین در جهانخلق مدل کسب و کارکسب و کار تولیدمدل انگیزش کسب و کارمدل سازمانیمدل کسب و کار اپلمدل کسب و کار دیجی کالامدل کسب و کار نت برگ
بعدی بازاریابی داخلی چیست؟
قبلی تعریف عملیاتی تاب آوری

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • مشاهدة فيلم Online on line casino Royale 2006 مترجم اون لاين
  • دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار شد
  • دوره آموزشی فروش تلفنی برگزار شد
  • استاندارد GS1 چه کمکی به مدیریت زنجیره تأمین می کند؟
  • نکاتی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده
دسته‌ها
  • آموزش
  • بازاریابی
  • تحقیق و پژوهش
  • تحلیل کسب و کار
  • تخصصی روانشناسی
  • تخصصی صنایع
  • تکنولوژی
  • دسته‌بندی نشده
  • کارآفرینی و استارتاپ
  • کاریابی و موفقیت شغلی
  • مالی، حسابداری و بازار سرمایه
  • متفرقه
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت کیفیت
  • منابع انسانی
  • مهارت های فردی
Ad Banner
برچسب‌ها
5 سطح بلوغ سازمانی آموزش منابع انسانی آمیخته بازاریابی آگاهی در هر مذاکره احراز شغل ارتقا مهارت های اجتماعی استخدام استخراج مقاله از پایان نامه استراتژی بازاریابی استراتژی کسب و کار افزایش بهره وری سازمان انواع رزومه انواع سیستم تخفیف دهی در فروش انواع مصاحبه استخدامی اهداف سازمانی بازاریابی بازاریابی اشتراکی بازاریابی دیجیتال بازاریابی شبکه ای بازاریابی پایگاه داده بهسازی سازمان ترک شغل حمل و نقل هوشمند دارو درمانی اضطراب دارو درمانی افسردگی درمان افسردگی با طب سنتی سایت استخدام معتبر سیستم پرداخت هوشمند شغل زدایی فرسودگی شغلی فرمول مذاکره مذاکره درونی مشکلات روانی ناشی از استرس مصاحبه استخدامی مصاحبه شغلی معرفی کتاب مهارت های ارتباطی موضوعات تحقیقاتی جدید در تصمیم گیری چند معیاره موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی خانواده موضوعات تحقیقاتی جدید در مدیریت منابع انسانی نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی پر درآمدترین شغل ها چگونه خود را معرفی کنیم کارمندیابی

ترینو چیست؟

ترینو می­تواند یک اسم باشد، می­تواند یک برند باشد، ترینو حتی می­تواند یک موجود زنده باشد. اما آنچه مهم است، ترینو کمک­های بسیار زیادی می­تواند به شما بکند.

اگر دانشجو هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا در کنار درس خواندن، مهارت­هایی را بیاموزید که آینده شغلی شما را تضمین می­کند.

اگر کارمند هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا یک مسیر شغلی بهتر را برای خود ترسیم کنید و ارتقای شغلی پیدا کنید. ادامه مطلب

تماس با ما
  • location_on
    تهران، ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سامان، پلاک 31، طبقه اول، واحد2
  • phone_android
    02166226151
  • email
    info@traino.ir
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ترینو می باشد.
keyboard_arrow_up