جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 02166226151
  • email info@traino.ir
0
ترینو
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

ترینو > مقالات > کارآفرینی و استارتاپ > با مدیران استارتاپ های موفق آشنا شوید (قسمت ۱: دیجی کالا)

با مدیران استارتاپ های موفق آشنا شوید (قسمت ۱: دیجی کالا)

access_timeژوئن 5, 2018
perm_identity ارسال شده توسط افشین متولی
folder_open کارآفرینی و استارتاپ
دیجی کالا

دیجی کالا توسط دو برادر دو قلو کلید خورده است. حمید محمدی و سعید محمدی دو برادر قلویی هستند که مدیریت یکی از موفق ترین استارتاپ های کشور را بر عهده دارند. این استارتاپ هم اکنون در حدود ۲۰۰۰ کارمند فعال به صورت مستقیم و غیر مستقیم دارد و دامنه ارائه محصولات آن روز به روز وسیع تر می شود.

بیشتر بخوانید: با مدیران استارتاپ های موفق آشنا شوید (قسمت ۴: کافه بازار)

حمید محمدی لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی خواجه نصیر و فوق لیسانس مدیریت MBA از دانشگاه علم و صنعت ایران دارد. برادر او یعنی سعید محمدی، مدرک لیسانس مهندسی مکانیک و فوق لیسانس مدیریت MBA از دانشگاه سازمان مدیریت اخذ کرده است. این دو برادر متولد سال ۱۳۵۸ هستند و ایده راه اندازی دیجی کالا اولین بار بعد از تجربه یک خرید سنتی ناموفق، به ذهنشان رسید و به فکر عملی کردن آن افتادند.

ایده دیجی کالا از کجا شکل گرفت؟

هدف اصلی آن ها ارائه محصولات در یک محیط مطمئن به صورت آنلاین، با خدمات رسانی به موقع بوده است. این دو برادر از سال ۱۳۸۳ تصمیم به راه اندازی این استارتاپ موفق گرفتند و در سال ۱۳۸۵ آن را بنیانگذاری کردند. این دو مدیر موفق، هم اکنون از جمله مشهورترین بنیانگذاران استارتاپ های داخلی هستند و روز به روز کارایی این دیجی کالا را با فراهم کردن خدمات جدید و اضافه کردن محصولات جدید به لیست فروش خود، افزایش می دهند. این استارتاپ امروزه یکی از بهترین سایت های خرید آنلاین در کشور است و با اعتمادی که مشتریان به آن دارند، به نظر می رسد که در سال های آینده روند رو به رشدی داشته باشد.

دیجی کالا

بیشتر بخوانید: با مدیران استارتاپ های موفق آشنا شوید (قسمت ۵: بیتوته)

برچسب ها: استارتاپاستارتاپ آپاراتاستارتاپ اسنپاستارتاپ بیتوتهاستارتاپ چیستاستارتاپ دیجی کالااستارتاپ علی بابااستارتاپ کافه بازاراستارتاپ نت برگاستارتاپ های موفقویژگی های استارتاپ ها
بعدی چرا باید بازاریابی را بیاموزیم؟
قبلی چرا باید دانش مدیریت خود را بالا ببریم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار شد
  • دوره آموزشی فروش تلفنی برگزار شد
  • استاندارد GS1 چه کمکی به مدیریت زنجیره تأمین می کند؟
  • نکاتی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده
  • بازاریابی صادراتی چگونه انجام می شود؟
دسته‌ها
  • آموزش
  • بازاریابی
  • تحقیق و پژوهش
  • تحلیل کسب و کار
  • تخصصی روانشناسی
  • تخصصی صنایع
  • تکنولوژی
  • دسته‌بندی نشده
  • کارآفرینی و استارتاپ
  • کاریابی و موفقیت شغلی
  • مالی، حسابداری و بازار سرمایه
  • متفرقه
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت کیفیت
  • منابع انسانی
  • مهارت های فردی
Ad Banner
برچسب‌ها
5 سطح بلوغ سازمانی آموزش منابع انسانی آمیخته بازاریابی آگاهی در هر مذاکره احراز شغل ارتقا مهارت های اجتماعی استخدام استخراج مقاله از پایان نامه استراتژی بازاریابی استراتژی کسب و کار افزایش بهره وری سازمان انواع رزومه انواع سیستم تخفیف دهی در فروش انواع مصاحبه استخدامی اهداف سازمانی بازاریابی بازاریابی اشتراکی بازاریابی دیجیتال بازاریابی شبکه ای بازاریابی پایگاه داده بهسازی سازمان ترک شغل حمل و نقل هوشمند دارو درمانی اضطراب دارو درمانی افسردگی درمان افسردگی با طب سنتی سایت استخدام معتبر سیستم پرداخت هوشمند شغل زدایی فرسودگی شغلی فرمول مذاکره مذاکره درونی مشکلات روانی ناشی از استرس مصاحبه استخدامی مصاحبه شغلی معرفی کتاب مهارت های ارتباطی موضوعات تحقیقاتی جدید در تصمیم گیری چند معیاره موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی خانواده موضوعات تحقیقاتی جدید در مدیریت منابع انسانی نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی پر درآمدترین شغل ها چگونه خود را معرفی کنیم کارمندیابی

ترینو چیست؟

ترینو می­تواند یک اسم باشد، می­تواند یک برند باشد، ترینو حتی می­تواند یک موجود زنده باشد. اما آنچه مهم است، ترینو کمک­های بسیار زیادی می­تواند به شما بکند.

اگر دانشجو هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا در کنار درس خواندن، مهارت­هایی را بیاموزید که آینده شغلی شما را تضمین می­کند.

اگر کارمند هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا یک مسیر شغلی بهتر را برای خود ترسیم کنید و ارتقای شغلی پیدا کنید. ادامه مطلب

تماس با ما
  • location_on
    تهران، ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سامان، پلاک 31، طبقه اول، واحد2
  • phone_android
    02166226151
  • email
    info@traino.ir
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ترینو می باشد.
keyboard_arrow_up