جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 02166226151
  • email info@traino.ir
0
ترینو
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

ترینو > مقالات > بازاریابی > معرفی کتاب «جنگ بازاریابی»

معرفی کتاب «جنگ بازاریابی»

access_timeسپتامبر 5, 2018
perm_identity ارسال شده توسط افشین متولی
folder_open بازاریابی
جنگ بازاریابی

کتاب «جنگ بازاریابی» به قلم اس ریس و جک تروت نوشته شده و توسط محمود حمیدخانی به زبان فارسی ترجمه شده است. در کتاب جنگ بازاریابی، بازاریابی به صورت جنگی تفسیر شده است که تمامی بازاریاب ها در این جنگ، نقش دشمن را دارند و مشتری را به عنوان سرزمینی توصیف کرده است که توسط این جنگجویان باید فتح شود. در این کتاب آمده است «تجارت در قرن ۲۱ رقابت میان بهترین استراتژی هاست». این کتاب قبلاً با نام «تجارت جنگ است» منتشر شده بود ولی امروزه تمرکز نویسندگان بر روی اهمیت استراتژی در بازاریابی معطوف شده است.

بیشتر بخوانید: دانلود کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر

عنوان کامل کتاب:

«جنگ بازاریابی: چگونه از قوانین ارتش برای توسعه استراتژی های بازاریابی استفاده کنیم»

خلاصه ای از کتاب

کتاب «جنگ بازایابی» یا Marketing Warfare نوشته ال ریس و جک تروت در حوزه بازاریابی و رقابت، توسط محمود حمیدخانی در ۲۰۸ صفحه ترجمه و منتشر شده است. چاپ دوم این کتاب در سال ۱۳۹۴ توسط انتشارات سیته به بازار ارائه شده است. این کتاب یکی از بهترین کتب راهنمای کسب و کار در جهان است که ایده های جالبی را در مورد نحوه انجام بازاریابی موفق در بازار تجارت امروزی به شما می دهد. شما می توانید این کتاب را به صورت چاپی یا الکترونیکی تهیه کنید. قیمت کتاب جنگ بازاریابی در فروشگاه های آنلاین کتاب در حدود ۱۲۰۰۰ تومان است. اگر به دنبال یک کتاب بسیار مشهور در زمینه بازاریابی هستید این کتاب گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ۱۰ نکته برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای

برچسب ها: اس ریس و جک تروتجنگ بازاریابیکتاب جنگ بازاریابیمحمود حمیدخانیمعرفی روش های تصمیم گیری چند معیارهمعرفی فیلم های روانشناسیمعرفی کتابمعرفی کتاب اسرار کار در گوگلمعرفی کتاب جنگ بازاریابیمعرفی کتاب خلق مدل کسب و کارمعرفی کتاب مدیریت
بعدی حسادت سازمانی چیست؟
قبلی مزایا و معایب دارو درمانی مشکلات روانی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار شد
  • دوره آموزشی فروش تلفنی برگزار شد
  • استاندارد GS1 چه کمکی به مدیریت زنجیره تأمین می کند؟
  • نکاتی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده
  • بازاریابی صادراتی چگونه انجام می شود؟
دسته‌ها
  • آموزش
  • بازاریابی
  • تحقیق و پژوهش
  • تحلیل کسب و کار
  • تخصصی روانشناسی
  • تخصصی صنایع
  • تکنولوژی
  • دسته‌بندی نشده
  • کارآفرینی و استارتاپ
  • کاریابی و موفقیت شغلی
  • مالی، حسابداری و بازار سرمایه
  • متفرقه
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت کیفیت
  • منابع انسانی
  • مهارت های فردی
Ad Banner
برچسب‌ها
5 سطح بلوغ سازمانی آموزش منابع انسانی آمیخته بازاریابی آگاهی در هر مذاکره احراز شغل ارتقا مهارت های اجتماعی استخدام استخراج مقاله از پایان نامه استراتژی بازاریابی استراتژی کسب و کار افزایش بهره وری سازمان انواع رزومه انواع سیستم تخفیف دهی در فروش انواع مصاحبه استخدامی اهداف سازمانی بازاریابی بازاریابی اشتراکی بازاریابی دیجیتال بازاریابی شبکه ای بازاریابی پایگاه داده بهسازی سازمان ترک شغل حمل و نقل هوشمند دارو درمانی اضطراب دارو درمانی افسردگی درمان افسردگی با طب سنتی سایت استخدام معتبر سیستم پرداخت هوشمند شغل زدایی فرسودگی شغلی فرمول مذاکره مذاکره درونی مشکلات روانی ناشی از استرس مصاحبه استخدامی مصاحبه شغلی معرفی کتاب مهارت های ارتباطی موضوعات تحقیقاتی جدید در تصمیم گیری چند معیاره موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی خانواده موضوعات تحقیقاتی جدید در مدیریت منابع انسانی نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی پر درآمدترین شغل ها چگونه خود را معرفی کنیم کارمندیابی

ترینو چیست؟

ترینو می­تواند یک اسم باشد، می­تواند یک برند باشد، ترینو حتی می­تواند یک موجود زنده باشد. اما آنچه مهم است، ترینو کمک­های بسیار زیادی می­تواند به شما بکند.

اگر دانشجو هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا در کنار درس خواندن، مهارت­هایی را بیاموزید که آینده شغلی شما را تضمین می­کند.

اگر کارمند هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا یک مسیر شغلی بهتر را برای خود ترسیم کنید و ارتقای شغلی پیدا کنید. ادامه مطلب

تماس با ما
  • location_on
    تهران، ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سامان، پلاک 31، طبقه اول، واحد2
  • phone_android
    02166226151
  • email
    info@traino.ir
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ترینو می باشد.
keyboard_arrow_up