معرفی کتاب «جنگ بازاریابی»

کتاب «جنگ بازاریابی» به قلم اس ریس و جک تروت نوشته شده و توسط محمود حمیدخانی به زبان فارسی ترجمه شده است. در کتاب جنگ بازاریابی، بازاریابی به صورت جنگی تفسیر شده است که تمامی بازاریاب ها در این جنگ، نقش دشمن را دارند و مشتری را به عنوان سرزمینی توصیف کرده است که توسط این جنگجویان باید فتح شود. در این کتاب آمده است «تجارت در قرن ۲۱ رقابت میان بهترین استراتژی هاست». این کتاب قبلاً با نام «تجارت جنگ است» منتشر شده بود ولی امروزه تمرکز نویسندگان بر روی اهمیت استراتژی در بازاریابی معطوف شده است.
بیشتر بخوانید: دانلود کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر
عنوان کامل کتاب:
«جنگ بازاریابی: چگونه از قوانین ارتش برای توسعه استراتژی های بازاریابی استفاده کنیم»
خلاصه ای از کتاب
کتاب «جنگ بازایابی» یا Marketing Warfare نوشته ال ریس و جک تروت در حوزه بازاریابی و رقابت، توسط محمود حمیدخانی در ۲۰۸ صفحه ترجمه و منتشر شده است. چاپ دوم این کتاب در سال ۱۳۹۴ توسط انتشارات سیته به بازار ارائه شده است. این کتاب یکی از بهترین کتب راهنمای کسب و کار در جهان است که ایده های جالبی را در مورد نحوه انجام بازاریابی موفق در بازار تجارت امروزی به شما می دهد. شما می توانید این کتاب را به صورت چاپی یا الکترونیکی تهیه کنید. قیمت کتاب جنگ بازاریابی در فروشگاه های آنلاین کتاب در حدود ۱۲۰۰۰ تومان است. اگر به دنبال یک کتاب بسیار مشهور در زمینه بازاریابی هستید این کتاب گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.
بیشتر بخوانید: ۱۰ نکته برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای
دیدگاهتان را بنویسید