جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 02166226151
  • email info@traino.ir
0
ترینو
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

ترینو > مقالات > تحقیق و پژوهش > موضوعات تحقیقاتی جدید در بازاریابی دیجیتال

موضوعات تحقیقاتی جدید در بازاریابی دیجیتال

access_timeآگوست 16, 2018
perm_identity ارسال شده توسط افشین متولی
folder_open تحقیق و پژوهش
موضوعات تحقیقاتی جدید در بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال عبارتست از تمامی ابزارهای دیجیتالی که یک بازاریاب، برای بازاریابی محصولات یا خدمات از آن ها استفاده می کند. این ابزارها شامل اینترنت، موبایل، وب و یا دیگر ابزارهای مرسوم در دنیای دیجیتال هستند. حال به برخی از موضوعات تحقیقاتی جدید در بازاریابی دیجیتال اشاره می کنیم. در ادامه موضوعات تحقیقاتی جدید در بازاریابی دیجیتال را به شما معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید: موضوعات تحقیقاتی جدید در تجارت الکترونیک

در ابتدا تعریف ساده از بازاریابی دیجیتال را ارائه می کنیم و سپس موضوعات تحقیقاتی جدید در بازاریابی دیجیتال به عنوان یکی از پویاترین زمینه های پژوهشی در جهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

تعریف بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال مجموعه فعالیت ها و ابزارهایی است که در فضای دیجیتال مانند وب سایت ها، شبکه های اجتماعی، موبایل، رسانه ها و … برای بازاریابی محصولات و خدمات مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین بازاریابی دیجیتال همانطور که از تعریف آن بر می آید، از جمله به روز ترین و پرکاربردترین انواع بازاریابی در عصر ما می باشد.

موضوعات تحقیقاتی جدید در بازاریابی دیجیتال

  1. تاثیر بازاریابی دیجیتال بر روی برندهای مشهور

یکی از موضوعات تحقیقاتی در بازاریابی دیجیتال که همواره جدید به نظر می رسد و جای کار کردن دارد، بررسی میزان تاثیر بازاریابی دیجیتال بر روی برندهای مشهور در کشور یا جهان است. نمونه این کار تحت عنوان اثر بازاریابی دیجیتال بر روی برندهای مد لوکس توسط مکونن و لارنر (۲۰۱۸)[۱] انجام شده است. شما نیز می توانید این موضوع را در ایران پیاده سازی کنید.

  1. بررسی تفاوت های فردی در پذیرش بازاریابی دیجیتال

تمایلات رفتاری افراد بخشی مربوط به ویژگی های شخصیتی آن ها می باشد. برای مثال، جنسیت یکی از عوامل تعیین کننده در حوزه بازایابی دیجیتال است. یعنی نوع بازاریابی دیجیتال برای مرد و زن متفاوت است. همین بررسی تفاوت های جنسیتی در پذیرش بازایابی دیجیتال می تواند یک موضوع تحقیقاتی جدید در بازاریابی دیجیتال برای پایان نامه شما باشد.

  1. ارزیابی عملکرد بازاریابی دیجیتال در صنعت بهداشت و درمان

شما می توانید با استفاده از جمع آوری داده های مورد نظر از بخش بهداشت و درمان در یکی از شهرهای ایران، و با بهره گیری ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها، میزان عملکرد بازاریابی دیجیتال را در یک مطالعه مورد ارزیابی کنید. این یک عنوان مناسب برای پایان نامه و مقاله های داخلی می باشد. نمونه این کار توسط کیان و همکاران (۲۰۱۸)[۲] در نیویورک انجام شده است.

تحقیق و پژوهش در زمینه بازاریابی دیجیتال روز به روز افزایش پیدا می کند زیرا بازاریابی دیجیتال همچنان به رشد خود ادامه می دهد. شاید شما یک موضوع تحقیقاتی مبنی بر مقایسه بازاریابی سنتی و بازاریابی دیجیتال را در یک مطالعه مورد بررسی کنید و به این نتیجه برسید که بازاریابی دیجیتال عملکرد بهتری برای نمونه مورد نظر شما دارد. به این ترتیب دیگر از روش بازاریابی سنتی استفاده نمی کنید.


منابع

  1. Mekonnen, A. and L. Larner, “Exclusivity Dared”: Impact of Digital Marketing on Luxury Fashion Brands, in Digital Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands. 2018, IGI Global. p. 165-177.
  2. Qian, Z.-W., et al., Performance Evaluation of Digital Marketing in Health Care Industry with the Application of Data Envelopment Analysis. Revista de cercetare și intervenție socială, ۲۰۱۸٫ ۶۰: p. 39-50.
برچسب ها: آمیخته بازاریابیابزار بازاریابی محتواییاولویت های بازاریابیبازاریابی اشتراکیبازاریابی دیجیتالتحقیق بازاریابیموضوعات تحقیقاتی جدید در بازاریابی دیجیتالموضوعات تحقیقاتی جدید در تجارت الکترونیکموضوعات تحقیقاتی جدید در تحقیق در عملیاتموضوعات تحقیقاتی جدید در تصمیم گیری چند معیارهموضوعات تحقیقاتی جدید در طرح ریزی واحدهای صنعتیموضوعات تحقیقاتی جدید در مدیریت منابع انسانی
بعدی موضوعات تحقیقاتی جدید در تجارت الکترونیک
قبلی جعبه ابزار بازاریابی محتوایی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • مشاهدة فيلم Online on line casino Royale 2006 مترجم اون لاين
  • دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار شد
  • دوره آموزشی فروش تلفنی برگزار شد
  • استاندارد GS1 چه کمکی به مدیریت زنجیره تأمین می کند؟
  • نکاتی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده
دسته‌ها
  • آموزش
  • بازاریابی
  • تحقیق و پژوهش
  • تحلیل کسب و کار
  • تخصصی روانشناسی
  • تخصصی صنایع
  • تکنولوژی
  • دسته‌بندی نشده
  • کارآفرینی و استارتاپ
  • کاریابی و موفقیت شغلی
  • مالی، حسابداری و بازار سرمایه
  • متفرقه
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت کیفیت
  • منابع انسانی
  • مهارت های فردی
Ad Banner
برچسب‌ها
5 سطح بلوغ سازمانی آموزش منابع انسانی آمیخته بازاریابی آگاهی در هر مذاکره احراز شغل ارتقا مهارت های اجتماعی استخدام استخراج مقاله از پایان نامه استراتژی بازاریابی استراتژی کسب و کار افزایش بهره وری سازمان انواع رزومه انواع سیستم تخفیف دهی در فروش انواع مصاحبه استخدامی اهداف سازمانی بازاریابی بازاریابی اشتراکی بازاریابی دیجیتال بازاریابی شبکه ای بازاریابی پایگاه داده بهسازی سازمان ترک شغل حمل و نقل هوشمند دارو درمانی اضطراب دارو درمانی افسردگی درمان افسردگی با طب سنتی سایت استخدام معتبر سیستم پرداخت هوشمند شغل زدایی فرسودگی شغلی فرمول مذاکره مذاکره درونی مشکلات روانی ناشی از استرس مصاحبه استخدامی مصاحبه شغلی معرفی کتاب مهارت های ارتباطی موضوعات تحقیقاتی جدید در تصمیم گیری چند معیاره موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی خانواده موضوعات تحقیقاتی جدید در مدیریت منابع انسانی نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی پر درآمدترین شغل ها چگونه خود را معرفی کنیم کارمندیابی

ترینو چیست؟

ترینو می­تواند یک اسم باشد، می­تواند یک برند باشد، ترینو حتی می­تواند یک موجود زنده باشد. اما آنچه مهم است، ترینو کمک­های بسیار زیادی می­تواند به شما بکند.

اگر دانشجو هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا در کنار درس خواندن، مهارت­هایی را بیاموزید که آینده شغلی شما را تضمین می­کند.

اگر کارمند هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا یک مسیر شغلی بهتر را برای خود ترسیم کنید و ارتقای شغلی پیدا کنید. ادامه مطلب

تماس با ما
  • location_on
    تهران، ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سامان، پلاک 31، طبقه اول، واحد2
  • phone_android
    02166226151
  • email
    info@traino.ir
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ترینو می باشد.
keyboard_arrow_up