جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 02166226151
  • email info@traino.ir
0
ترینو
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

ترینو > مقالات > بازاریابی > چگونه به مشتریان جایزه بدهیم؟

چگونه به مشتریان جایزه بدهیم؟

access_timeجولای 22, 2018
perm_identity ارسال شده توسط افشین متولی
folder_open بازاریابی
جایزه دادن به مشتریان

جایزه دادن به مشتری تنها به معنای دادن یک جایزه فیزیکی به او نیست، بلکه مواردی مانند ارائه تخفیف، پیشنهاد محصولات رایگان و خریدهای ویژه همگی برای مشتریان ثابت شما نوعی جایزه محسوب می شوند. انجام این گونه کارها و جایزه دادن به مشتریان باعث می شود که همه بدانند شما برای مشتریان خود ارزش قائل هستید، در نتیجه مشتریان شما به شما وفادار خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ روش ارزان برای افزایش وفاداری مشتری

بدون شک روش های بسیار زیادی برای جایزه دادن به مشتریان وجود دارد، اما در این مقاله ما به موثرترین روش های جایزه دادن به مشتریان اشاره خواهیم کرد.

روش های جایزه دادن به مشتریان

  1. جوایز قرعه کشی

شما می توانید به عنوان یک جایزه، یک قرعه کشی هر چند مدت یک بار (ماهانه، سالانه) در میان مشتریان ثابت و سطح اول خود برگزار کنید و هر بار به یکی از آن ها یک جایزه نفیس اهدا کنید. این کار باعث ترغیب بیشتر این مشتریان برای خرید از شما خواهد شد.

  1. تخفیف غیر منتظره

به تعدادی از مشتریان وفادار خود تخفیف های غیر منتظره دهید. به عنوان مثال، بعد این که مشتری محصولی را از شما خریداری کرد، با او تماس بگیرید و مبلغی از پول پرداختی او را تحت عنوان تخفیف غیر منتظره به او باز گردانید. این کار باعث خوشحالی مشتریان شده و در ارتقای رضایت مشتریان نقش موثری دارد.

  1. یک روز را به عنوان روز مشتری تعیین کنید

شما می توانید در تقویم خود یک روز را به عنوان روز مشتری تعیین کنید و در این روز، یک جایزه نفیس را برای مشتریان سطح اول خود ارسال کنید. این یکی از بهترین جایزه هایی است که مشتریان دریافت می کنند. شما می توانید به همراه این جایزه یک کوپن تخفیف ویژه را برای این مشتریان ارسال نمایید تا بیشتر از پیش تشویق به خرید شوند و به شما وفادار بمانند.

  1. کمک هزینه هایی را برای سفر به مشتریان دهید

برخی از فروشگاه ها، به عنوان تشکر از مشتریان، مبلغی را به عنوان کمک هزینه سفر به مشتریان اهدا می کنند. این کمک هزینه می تواند برای سفر به شهرهای زیارتی یا تفریحی باشد. کمک هزینه روشی موثر برای جذب مشتریان بیشتر و ارتقای رضایت مشتریان می باشد.

  1. به بهترین مشتریان خود، محصولات رایگان پیشنهاد کنید

یکی دیگر از روش های جایزه دادن به مشتریان این است که به ازای هر چند خرید از یک محصول، یک قلم از آن محصول را به صورت رایگان به آن ها هدیه دهید. این نوع جایزه مشتریان را تشویق به خرید بیشتر خواهد کرد و شکی نیست که این افراد دوستان و آشنایان خود را نیز برای خرید محصولات شما، دعوت می کنند.

روش های مختلفی برای جایزه دادن به مشتریان وجود دارد. اگر شما قصد دارید وفاداری مشتریان را نسبت به محصولات و برند خود افزایش دهید، می توانید با ارائه چنین جوایزی آن ها را هیجان زده کنید. واقعیت این است که رقبای شما نیز این کارها را انجام می دهند، بنابراین ارائه تخفیف های ویژه و اهدای برخی جوایز تبدیل به یک امر ضروری برای نگه داشتن مشتریان وفادار شده است.

بیشتر بخوانید: کاربردهای نوین مدیریت ارتباط با مشتریان

برچسب ها: ارتباط با مشتریارتقای رضایت مشتریاناستراتژی فروشافزایش وفاداری مشتریبازاریابیپرسشنامه قصد خرید مشتریانتفاوت فروش و بازاریابی چیستتقسیم بندی و افراز مشتریانچگونه به مشتریان جایزه بدهیمروش های ارزان افزایش وفاداری مشتریروش های جایزه دادن به مشتریانعوامل موثر بر قصد خرید مشتریکاربردهای نوین مدیریت ارتباط با مشتریان
بعدی انواع سیستم تخفیف دهی در فروش
قبلی معرفی کتاب انسان، موجود ناشناخته

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار شد
  • دوره آموزشی فروش تلفنی برگزار شد
  • استاندارد GS1 چه کمکی به مدیریت زنجیره تأمین می کند؟
  • نکاتی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده
  • بازاریابی صادراتی چگونه انجام می شود؟
دسته‌ها
  • آموزش
  • بازاریابی
  • تحقیق و پژوهش
  • تحلیل کسب و کار
  • تخصصی روانشناسی
  • تخصصی صنایع
  • تکنولوژی
  • دسته‌بندی نشده
  • کارآفرینی و استارتاپ
  • کاریابی و موفقیت شغلی
  • مالی، حسابداری و بازار سرمایه
  • متفرقه
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت کیفیت
  • منابع انسانی
  • مهارت های فردی
Ad Banner
برچسب‌ها
5 سطح بلوغ سازمانی آموزش منابع انسانی آمیخته بازاریابی آگاهی در هر مذاکره احراز شغل ارتقا مهارت های اجتماعی استخدام استخراج مقاله از پایان نامه استراتژی بازاریابی استراتژی کسب و کار افزایش بهره وری سازمان انواع رزومه انواع سیستم تخفیف دهی در فروش انواع مصاحبه استخدامی اهداف سازمانی بازاریابی بازاریابی اشتراکی بازاریابی دیجیتال بازاریابی شبکه ای بازاریابی پایگاه داده بهسازی سازمان ترک شغل حمل و نقل هوشمند دارو درمانی اضطراب دارو درمانی افسردگی درمان افسردگی با طب سنتی سایت استخدام معتبر سیستم پرداخت هوشمند شغل زدایی فرسودگی شغلی فرمول مذاکره مذاکره درونی مشکلات روانی ناشی از استرس مصاحبه استخدامی مصاحبه شغلی معرفی کتاب مهارت های ارتباطی موضوعات تحقیقاتی جدید در تصمیم گیری چند معیاره موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی خانواده موضوعات تحقیقاتی جدید در مدیریت منابع انسانی نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی پر درآمدترین شغل ها چگونه خود را معرفی کنیم کارمندیابی

ترینو چیست؟

ترینو می­تواند یک اسم باشد، می­تواند یک برند باشد، ترینو حتی می­تواند یک موجود زنده باشد. اما آنچه مهم است، ترینو کمک­های بسیار زیادی می­تواند به شما بکند.

اگر دانشجو هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا در کنار درس خواندن، مهارت­هایی را بیاموزید که آینده شغلی شما را تضمین می­کند.

اگر کارمند هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا یک مسیر شغلی بهتر را برای خود ترسیم کنید و ارتقای شغلی پیدا کنید. ادامه مطلب

تماس با ما
  • location_on
    تهران، ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سامان، پلاک 31، طبقه اول، واحد2
  • phone_android
    02166226151
  • email
    info@traino.ir
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ترینو می باشد.
keyboard_arrow_up