جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 02166226151
  • email info@traino.ir
0
ترینو
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

ترینو > مقالات > تکنولوژی > کاربرد واقعیت مجازی در تبلیغات

کاربرد واقعیت مجازی در تبلیغات

access_timeنوامبر 4, 2018
perm_identity ارسال شده توسط افشین متولی
folder_open تکنولوژی
واقعیت مجازی در تبلیغات

با رشد فناوری، شهرت واقعیت مجازی نیز روز به روز افزایش می یابد. با این که واقعیت مجازی به عنوان یک نوآوری در زمینه بازی و سرگرمی وارد بازار شده است اما خواهیم دید که چگونه این فناوری تبدیل یک رسانه بسیار مهم برای تبلیغات خواهد شد. در این مقاله به کاربرد واقعیت مجازی در تبلیغات پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید: انواع عینک های واقعیت مجازی

۱- دلیل استفاده از واقعیت مجازی در تبلیغات چیست؟

دنیای مدرن یک دنیای دیجیتال است و افزایش استفاده از اینترنت فرصت های خوبی را برای تبلیغات ایجاد کرده است اما از یک جا به بعد تبلیغات اینترنتی دیگر برای کاربران جذاب نخواهند بود و خسته کننده می شوند. با ورود فناوری های جدیدی مانند واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، بازاریاب ها با هشیاری بالا ایده هایی را در مورد تبلیغات با استفاده از این فناوری ها در سر می پرورانند. اصلی ترین دلیل این ایده این است که استفاده از این دستگاه ها برای مردم جذابیت دارد و هر چه برای مردم جذاب باشد، بستر خوبی برای تبلیغات خواهد بود.

۲- چگونه از واقعیت مجازی برای تبلیغات استفاده کنیم؟

روش های مختلفی برای این کار وجود دارد. بهترین کار برای استفاده از واقعیت مجازی در تبلیغات این است که شما به هر صورتی که شده مردم را ترغیب به استفاده از محصولات تبلیغاتی خود کنید. در ادامه یک مثال ساده و واضح را ارائه کرده ایم که یک نوع استفاده از واقعیت مجازی در تبلیغات را شرح داده است.

مثال:

 شما می توانید برای تبلیغات خود یک بازی یا فیلم واقعیت مجازی را تولید کنید، فضای بازی یا فیلم را پر از آگهی های تبلیغاتی خود کنید و سپس این فیلم یا بازی را به صورت رایگان یا با قیمت کمی در اختیار کاربران قرار دهید. یا این که می توانید محتوای تبلیغاتی خود را به شکل یک فیلم واقعیت مجازی تبدیل کنید، یک عینک واقعیت مجازی را در معابر پرتردد شهر تعبیه کنید تا افرادی که برای اولین بار واقعیت مجازی را امتحان می کنند، تبلیغات شما را نیز مشاهده نمایند. چیزی که مردم را ترغیب به تماشا کردن تبلیغات شما می کند، همان جذابیت واقعیت مجازی به عنوان یک فناوری جالب و جدید می باشد.

۳- استفاده از واقعیت مجازی برای تبلیغات در آینده به چه صورتی خواهد بود؟

شکی نیست که آینده به سمت استفاده از این فناوری بسیار زیبا و جذاب پیش می رود و همین امروز نیز بسیاری از کسب و کارها برای مطرح کردن برند تجاری خود از این دستگاه ها استفاده می کنند. زمانی که مردم از یک فناوری جدید با محیط زیبا استفاده می کنند، تبلیغات شما را بهتر می بینند و به یاد می سپارند بنابراین فروش شما ارتقاء پیدا خواهد کرد.

واقعیت مجازی (VR) یک دنیای جدید و تقریباً دست نخورده است، بنابراین با توجه به این که جذابیت این فناوری هنوز از بین نرفته است، استفاده از تبلیغات در این زمینه ارزشمند است و شما را به اهداف خود می رساند. امروزه شرکت های بسیاری معتقد هستند که دیگر روش های سنتی تبلیغات با استفاده از ابزارهای قدیمی کارساز نیستند بنابراین به سمت فناوری های جدیدی مانند واقعیت مجازی و واقعیت افزوده گام برداشته اند تا کارایی تبلیغات خود را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: کاربرد واقعیت مجازی در معماری

برچسب ها: انواع عینک های واقعیت مجازیتحولات سریع فناوریکاربرد جالب برای واقعیت مجازیکاربرد واقعیت مجازی در تبلیغاتکاربرد واقعیت مجازی در معماریواقعیت مجازی چیستواقعیت مجازی در تبلیغاتواقعیت مجازی و واقعیت افزودهورود فناوری های جدید به بازار
بعدی کاربرد واقعیت مجازی در معماری
قبلی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار شد
  • دوره آموزشی فروش تلفنی برگزار شد
  • استاندارد GS1 چه کمکی به مدیریت زنجیره تأمین می کند؟
  • نکاتی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده
  • بازاریابی صادراتی چگونه انجام می شود؟
دسته‌ها
  • آموزش
  • بازاریابی
  • تحقیق و پژوهش
  • تحلیل کسب و کار
  • تخصصی روانشناسی
  • تخصصی صنایع
  • تکنولوژی
  • دسته‌بندی نشده
  • کارآفرینی و استارتاپ
  • کاریابی و موفقیت شغلی
  • مالی، حسابداری و بازار سرمایه
  • متفرقه
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت کیفیت
  • منابع انسانی
  • مهارت های فردی
Ad Banner
برچسب‌ها
5 سطح بلوغ سازمانی آموزش منابع انسانی آمیخته بازاریابی آگاهی در هر مذاکره احراز شغل ارتقا مهارت های اجتماعی استخدام استخراج مقاله از پایان نامه استراتژی بازاریابی استراتژی کسب و کار افزایش بهره وری سازمان انواع رزومه انواع سیستم تخفیف دهی در فروش انواع مصاحبه استخدامی اهداف سازمانی بازاریابی بازاریابی اشتراکی بازاریابی دیجیتال بازاریابی شبکه ای بازاریابی پایگاه داده بهسازی سازمان ترک شغل حمل و نقل هوشمند دارو درمانی اضطراب دارو درمانی افسردگی درمان افسردگی با طب سنتی سایت استخدام معتبر سیستم پرداخت هوشمند شغل زدایی فرسودگی شغلی فرمول مذاکره مذاکره درونی مشکلات روانی ناشی از استرس مصاحبه استخدامی مصاحبه شغلی معرفی کتاب مهارت های ارتباطی موضوعات تحقیقاتی جدید در تصمیم گیری چند معیاره موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی خانواده موضوعات تحقیقاتی جدید در مدیریت منابع انسانی نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی پر درآمدترین شغل ها چگونه خود را معرفی کنیم کارمندیابی

ترینو چیست؟

ترینو می­تواند یک اسم باشد، می­تواند یک برند باشد، ترینو حتی می­تواند یک موجود زنده باشد. اما آنچه مهم است، ترینو کمک­های بسیار زیادی می­تواند به شما بکند.

اگر دانشجو هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا در کنار درس خواندن، مهارت­هایی را بیاموزید که آینده شغلی شما را تضمین می­کند.

اگر کارمند هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا یک مسیر شغلی بهتر را برای خود ترسیم کنید و ارتقای شغلی پیدا کنید. ادامه مطلب

تماس با ما
  • location_on
    تهران، ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سامان، پلاک 31، طبقه اول، واحد2
  • phone_android
    02166226151
  • email
    info@traino.ir
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ترینو می باشد.
keyboard_arrow_up