کارگاه آموزشی فروش تلفنی

فروش تلفنی، بر عکس تصور عام یکی از ابزارهای اصلی فروش در ایران است. فروش تلفنی از طرفی به خاطر سهولت و کم هزینه بودن و از طرف دیگری تعداد مخاطبان زیادی که دارد از جمله روش­های اثربخش در فروش محسوب می­شود. اما مشکل اساسی از آنجایی شروع می شود که افراد شاغل در حرفه فروش تلفنی آموزش لازم در این حیطه را ندیده اند و به خوبی نمی توانند نسبت به جذب و اغنای مشتری اقدام کنند.

نکته مهم این است که فروش تلفنی کار بسیار دشواری است. به هیچ عنوان اینگونه نیست که فرد بدون تجربه کافی در زمینه فروش و خصوصاً فروش تلفنی بتواند به موفقیت چشمگیری دست یابد. به ویژه فروش تلفنی به دلیل اینکه یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی، یعنی زبان بدن در آن حذف می شود، دشواری چند برابری خواهد داشت. اما از طرفی این شغل جذابیت های خاص خود را دارد و به طور کلی باید گفت فروش یک مهارت چند وجهی است که فردی حرفه ای در آن، می تواند در بسیاری از زمینه های دیگری زندگی نیز موفق باشد. آنچه مشاهده می شود این است که بسیاری از افراد موفق و فوق العاده ثروتمند تاریخ، کار خود را از فروشندگی شروع کرده اند و یا حداقل در بازه ای از عمر کار خود، فروشندگی را تجربه کرده اند.

بنابراین فروشندگی به هیچ عنوان شغل سطح پایینی نیست و نباید آن را دست کم گرفت.

فروش تلفنی یکی از مشاغلی است که امروزه بازار کار بسیار خوبی را در ایران دارد و اگر شما آموزش های لازم در این خصوص را ببینید به راحتی می توانید شغل مناسبی را پیدا کنید.

آیا فروش تلفنی مزاحمت محسوب نمی شود؟

این سوال اساسی خیلی از افرادی است که به نوعی درگیر فروش تلفنی هستند. دو عامل مهم وجود دارد که باعث می شود فروش تلفنی دیگر مزاحمت محسوب نشود. یکی از عوامل انتخاب صحیح بازار هدف و مخاطبان است. در فروش تلفنی حرفه ای شما قرار نیست به صورت تصادفی با مخاطبانی تماس بگیرید که هیچ اطلاعات قبلی از آنها ندارید بلکه به روش هایی که در این کارگاه آموزش می بینید، به روش هایی دست پیدا می کنید که به کمک پایگاه­های داده، نیاز مشتری را حدس می زنید و بر اساس نیاز وی با او تماس می گیرید. چنین تماسی دیگر از سوی مشتری مزاحمت تلقی نمی شود.

عامل دوم مهارت ارتباطی شماست. اگر یاد بگیرید که چگونه در چند ثانیه اول تماس بهترین ارتباط را با مخاطب برقرار کنید کمتر به عنوان مزاحم شناخته خواهید شد.

این کارگاه برای چه کسانی مناسب است؟

  • برای تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلانی که دنبال یک موقعیت شغلی پر درآمد هستند.
  • برای مسئولان دفتر و تمام کارمندانی که با تلفن سر و کار دارند.
  • برای فروشندگانی که به صورت حضوری یا تلفنی با مشتریان در ارتباط هستند.
  • برای کارمندان مراکز تماس
  • برای مدیران فروش سازمان ها
  • برای مدیران کسب و کارهای کوچک

مهمترین سرفصل های این کارگاه چیست؟

  • جنبه ­های حقوقی و قوانین مربوط به بازاریابی تلفنی
  • جنبه های اخلاقی بازاریابی تلفنی
  • تفاوت بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی
  • تعریف بازاریابی تلفنی
  • تاریخچه بازاریابی تلفنی
  • انتظارات مشتریان از یک بازاریاب تلفنی
  • نقش تحقیقات در برنامه ­ریزی فروش تلفنی
  • ایجاد و مدیریت بانک اطلاعاتی برای فروش تلفنی
  • ۷ گام فروش
  • مذاکره در فروش

مدت کارگاه چقدر است؟

این کارگاه در یک روز و به مدت ۸ ساعت برگزار می شود.

مدرس کارگاه چه کسی است؟

مدرس کارگاه سرکار خانم فرخ لقا جلالی با بیش از ۲۱ سال سابقه کار در حوزه فروش و خدمات پس از فروش هستند.

رزومه مدرس:

انم فرخ لقا جلالی دانش آموخته مهندسی نرم افزار و کارشناس ارشد MBA گرایش استراتژیک از دانشگاه علوم تحقیقات می باشند. ایشان دارای سابقه فعالیت ۱۵ ساله در شرکت مادیران بوده و ارتباط تنگاتنگ کاری و آموزشی با شرکت ال جی مستقر در کره جنوبی داشته است.

مهمترین فعالیت های ایشان در این مدت که همگی منطبق با آخرین دستاوردهای جهانی ارتباط با مشتریان می باشند، عبارتند از:

مدیریت و برنامه ریزی آموزشی کلیه پرسنل و نمایندگان مرتبط، مدیریت سرویس و خدمات موبایل ال جی در سطح ایران، مشاوره راه اندازی خدمات مشتریان مجموعه های معظمی چون هیمالیا، گلستان، تپسی، پارک آبی اوشن کیش، عظام و . .

هدف اصلی ایشان در تمامی این پروژه ها، ایجاد فضائی دلچسب برای مشتریان مجموعه ها، با درنظر گرفتن رضایت مندی کارکنان و همینطور منافع سرمایه گذاران سازمان ها بوده است.

اهم سوابق و فعالیت های ایشان به شرح ذیل است :

 ۱-مدیر استراتژی و تعالی سازمان سرمایه گذاری پارسیان (آبان ۱۳۹۷ تا اکنون)

۲-مدیر عملیات کال سنتر سفیر آبی آرام (آذر ۱۳۹۶ تا آبان ۱۳۹۷)

 ۳-مشاور خدمات پس از فروش و مدرس روابط مشتریان (مهر ۱۳۹۲ تا آذر ۱۳۹۶)

برخی سازمان هایی که در این مدت با آن ها همکاری داشته اند:

۴-مدیر خدمات پس از فروش موبایل ال جی مادیران (۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲)

۵-مدیر آموزش مادیران (۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹)

۶-نرم افزار های تخصصی سماتک

آیا نیروهایم را برای حضور در کارگاه بفرستم؟

قطعاً در صورتی که نیروهای خود را برای شرکت در این دوره بفرستید خدمت بزرگی به شرکت خود انجام داده اید و قطعاً فروش شما به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

آیا این کارگاه به صورت درون سازمانی هم برگزار می شود؟

بله، در صورت درخواست برگزاری کارگاه به صورت درون سازمانی با شماره ۰۲۱۶۶۲۲۶۱۵۱ تماس بگیرید.

هزینه شرکت در این کارگاه چقدر است؟

هزینه کارگاه برای هر نفر ۳۵۰ هزار تومان است اما اگر اکنون از طریق فرم انتهای این صفحه به صورت رایگان کارگاه را رزرو کنید مبلغ ۷۰ هزار تومان تخفیف خواهید داشت.

چگونه می توانم برای شرکت در این کارگاه تخفیف بگیرم؟

با معرفی هر ۱ نفر از دوستان خود برای شرکت در کارگاه مبلغ ۵۰ هزار تومان تخفیف خواهید گرفت.

تاریخ بعدی برگزاری کارگاه چه زمانی است؟

با توجه به شیوع ویروس کرونا، امکان اعلام تاریخ دقیق نداریم اما اگر از طریق فرم زیر کارگاه را رزرو کنید بلافاصله بعد از مشخص شدن تاریخ، با شما هماهنگ خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۲۱۶۶۲۲۶۱۵۱ تماس بگیرید.

کارگاه فروش تلفنی