جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 02166226151
  • email info@traino.ir
0
ترینو
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

ترینو > مقالات > بازاریابی > ۵ راهکار برای فروش بیمه عمر

۵ راهکار برای فروش بیمه عمر

access_timeدسامبر 20, 2018
perm_identity ارسال شده توسط افشین متولی
folder_open بازاریابی
5 راهکار برای فروش بیمه عمر

فرض کنید شما به عنوان یک بازاریاب در یک شرکت بیمه مشغول به کار هستید و می خواهید یک بیمه عمر را به مشتریان بفروشید. بیمه عمر یکی از بیمه های پرطرفدار در ایران است ولی فروش بیمه عمر نیاز به مهارت های خاصی دارد. در این مقاله ۵ راهکار برای فروش بیمه عمر را به شما معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید: تفاوت فروش و بازاریابی چیست؟

۵ راهکار برای فروش بیمه عمر عبارتند از:

۱- برای فروش بیمه عمر از نیروهای انگیزشی دو گانه کمک بگیرید

طبق این راهکار، شما دو وظیفه به صورت همزمان بر عهده دارید. یکی این که به مشتری بفهمانید که خرید این بیمه عمر چه مزایایی برای او دارد و از طرف دیگر به او القاء کنید که اگر این بیمه عمر را خریداری نکند چه مشکلاتی برایش ایجاد خواهد شد. این دو نیروی انگیزشی و تحریک آن ها در مشتری باعث می شود که وی ترغیب بیشتری برای خرید بیمه عمر داشته باشد.

۲- برای فروش بیمه عمر نیازهای مشتری را کشف کنید

شما به عنوان یک بازاریاب باید به این نکته مهم واقف باشید که مشتریان همواره به دنبال به دست آوردن نداشته هایشان هستند. حال اگر شما بتوانید این نداشته های مشتریان را کشف کنید، می دانید که مشتریان چه نیازهایی دارند و با توجه به اولویت مشتریان، احساسات آن ها را هدف قرار می دهید و می توانید به این طریق بیمه عمر را به فروش برسانید.

۳- برای فروش بیمه عمر از الگوی دیکنز کمک بگیرید

یکی از مشهورترین راهکارهای فروش بیمه عمر به مشتریان استفاده از الگوی دیکنز است که چهار مرحله دارد:

  • آرزوها و نیازهای برآورده نشده مشتریان را کشف کنید.
  • احساسات مشتریان را تحریک کنید و سعی کنید فکر مشتریان را درگیر نداشتن بیمه عمر کنید تا خلاء آن را احساس کنند.
  • به مشتری تلقین کنید که اگر این بیمه عمر را بخرند، نیازهایشان برطرف خواهد شد. برای این کار تا می توانید باید اطلاعات در اختیار مشتری قرار دهید.
  • بعد از آماده شدن ذهن مشتری، راه حلی را در قالب پیشنهاد به مشتری ارائه دهید.

۴- برای فروش بیمه عمر تجربه کسب کنید

کسب تجربه برای فروش بیمه عمر تاثیر بسیار زیادی بر روی موفقیت شما خواهد داشت. افرادی که تجربه بالاتری دارند با روحیات مشتریان بیشتر آشنا هستند و راحت تر می توانند احساسات آن ها را برای خرید بیمه عمر تحریک کنند. بنابراین با چند ترفند ساده می توانند بیمه عمر را به فروش برسانند.

۵- برای فروش بیمه عمر اعتماد به نفس داشته باشید

اگر شما اطلاعات کافی و تخصصی در مورد بیمه عمر داشته باشید می توانید با اعتماد به نفس کامل و با لحنی با مشتری در مورد آن صحبت کنید که مشتری به این نتیجه برسد که شما نیز به آن معتقد هستید. اگر اطلاعات تخصصی در مورد بیمه عمر نداشته باشید مشتری رغبت خود را برای خرید بیمه عمر از دست می دهد و به شما اعتماد نخواهد کرد.

علاوه بر ۵ راهکار برای فروش بیمه عمر که به شما معرفی کردیم، مهارت های فروش نیز نقش مهمی را در فرآیند فروش بیمه عمر به مشتریان دارند. حتی اگر شما یک فرد با اعتماد به نفس بالا باشید و اطلاعات بسیار کاملی را در مورد بیمه عمر داشته باشید ولی مهارت فروش نداشته باشید، ممکن است قادر به فروش بیمه عمر نباشید و در آخرین و مهم ترین مرحله، نتوانید مشتری را متقاعد به خرید بیمه عمر کنید.

بیشتر بخوانید: مهندسی فروش یعنی چه؟

برچسب ها: الگوی دیکنزبیمه عمر چیستراهکارهای فروش بیمه عمرفروش بیمه عمرمهندسی فروش یعنی چهنیروهای انگیزشی دو گانه
بعدی همسر بیل گیتس کیست؟
قبلی کیفیت زندگی کاری

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • مشاهدة فيلم Online on line casino Royale 2006 مترجم اون لاين
  • دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار شد
  • دوره آموزشی فروش تلفنی برگزار شد
  • استاندارد GS1 چه کمکی به مدیریت زنجیره تأمین می کند؟
  • نکاتی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده
دسته‌ها
  • آموزش
  • بازاریابی
  • تحقیق و پژوهش
  • تحلیل کسب و کار
  • تخصصی روانشناسی
  • تخصصی صنایع
  • تکنولوژی
  • دسته‌بندی نشده
  • کارآفرینی و استارتاپ
  • کاریابی و موفقیت شغلی
  • مالی، حسابداری و بازار سرمایه
  • متفرقه
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت کیفیت
  • منابع انسانی
  • مهارت های فردی
Ad Banner
برچسب‌ها
5 سطح بلوغ سازمانی آموزش منابع انسانی آمیخته بازاریابی آگاهی در هر مذاکره احراز شغل ارتقا مهارت های اجتماعی استخدام استخراج مقاله از پایان نامه استراتژی بازاریابی استراتژی کسب و کار افزایش بهره وری سازمان انواع رزومه انواع سیستم تخفیف دهی در فروش انواع مصاحبه استخدامی اهداف سازمانی بازاریابی بازاریابی اشتراکی بازاریابی دیجیتال بازاریابی شبکه ای بازاریابی پایگاه داده بهسازی سازمان ترک شغل حمل و نقل هوشمند دارو درمانی اضطراب دارو درمانی افسردگی درمان افسردگی با طب سنتی سایت استخدام معتبر سیستم پرداخت هوشمند شغل زدایی فرسودگی شغلی فرمول مذاکره مذاکره درونی مشکلات روانی ناشی از استرس مصاحبه استخدامی مصاحبه شغلی معرفی کتاب مهارت های ارتباطی موضوعات تحقیقاتی جدید در تصمیم گیری چند معیاره موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی خانواده موضوعات تحقیقاتی جدید در مدیریت منابع انسانی نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی پر درآمدترین شغل ها چگونه خود را معرفی کنیم کارمندیابی

ترینو چیست؟

ترینو می­تواند یک اسم باشد، می­تواند یک برند باشد، ترینو حتی می­تواند یک موجود زنده باشد. اما آنچه مهم است، ترینو کمک­های بسیار زیادی می­تواند به شما بکند.

اگر دانشجو هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا در کنار درس خواندن، مهارت­هایی را بیاموزید که آینده شغلی شما را تضمین می­کند.

اگر کارمند هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا یک مسیر شغلی بهتر را برای خود ترسیم کنید و ارتقای شغلی پیدا کنید. ادامه مطلب

تماس با ما
  • location_on
    تهران، ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سامان، پلاک 31، طبقه اول، واحد2
  • phone_android
    02166226151
  • email
    info@traino.ir
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ترینو می باشد.
keyboard_arrow_up