جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 02166226151
  • email info@traino.ir
0
ترینو
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

ترینو > مقالات > بازاریابی > ۵ روش برای ارتقای کیفیت ارتباط با مشتری

۵ روش برای ارتقای کیفیت ارتباط با مشتری

access_timeجولای 4, 2018
perm_identity ارسال شده توسط افشین متولی
folder_open بازاریابی
ارتقای کیفیت ارتباط با مشتری

یکی از راه های رونق بخشیدن به یک کسب و کار، ارتقای کیفیت ارتباط با مشتری است. ارتباط مناسب با مشتریان، آنها را برای شما نگه می دارد و حتی باعث جذب مشتریان بیشتری خواهد شد. فراموش نکنید که یکی از مهم ترین عوامل رضایت مشتریان، ارتقای کیفیت ارتباط با آن ها می باشد.

بیشتر بخوانید: چگونه به مشتریان جایزه بدهیم؟

در این مقاله ۵ روش عالی برای ارتقای کیفیت ارتباط با مشتری را به شما معرفی می کنیم. واقعیت این است که بدون استفاده از روش های اصولی هیچ کسب و کاری نمی تواند مشتریان خود را راضی نگه دارد. این روش های ارتقای کیفیت ارتباط با مشتریان در واقع ترفندهایی برای افزایش رضایت مشتری هستند.

روش های ارتقای کیفیت ارتباط با مشتری

  1. نسبت به مشتریان متعهد باشید

استانداردهایی را برای پاسخ دادن سریع تماس مشتریان، ایمیل ها و بررسی پست های موجود در فضای مجازی تنظیم کنید. واقعیت این است که تجربه مشتری نشان دهنده ارزش ها و برند سازمان شما می باشد، بنابراین برای بهبود تجربه مشتری نسبت به ارائه خدمات و محصولات با او، تعهد داشته باشید.

  1. از سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) استفاده کنید

مدیریت کردن مشتریانی که روز به روز سلیقه های خرید آن ها تغییر می کنند و به روز نگه داشتن این حجم زیاد از داده ها و اطلاعات آن ها، کار سختی می باشد. برای اتوماسیونی کردن این فرآیند از نرم افزارهای CRM استفاده کنید. نرم افزارهایی مانند Hubspot و Infusionsoft از این دسته نرم افزارها می باشند.

  1. گزینه های پشتیبانی کسب و کار خود را افزایش دهید

به یاد داشته باشید که مشتری از شما می خواهد پاسخی سریع و راحت به او بدهید. گاهی یک مشتری تمایل دارد این پشیبانی از طریق چت انجام شود. بنابراین ابزارهایی مانند چت، ارسال صورت و کانال های شبکه های اجتماعی را برای پشتیبانی از مشتریان آماده کنید تا رضایت آن ها حفظ شود.

  1. وب سایت خود را مشتری پسند کنید

یکی از روش های ارتقای کیفیت ارتباط با مشتری فضای وب است. وب سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که استفاده آسانی بر روی گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها و کامپیوترها داشته باشد. دیر باز شدن وب سایت و قدیمی بودن قالب و طراحی آن یا باز نشدن آن بر روی یک دستگاه مانند گوشی هوشمند همگی از جمله نکات منفی برای کیفیت ارتباط با مشتریان هستند.

  1. از فناوری های روز استفاده کنید

اگر یک جستجوی ساده اینترنتی انجام دهید، بسیاری از نرم افزارهای جدید وجود دارند که به ارتقای ارتباط با مشتریان کسب و کار شما کمک می کنند. این نرم افزارها ارتباط با مشتریان بسیار خوبی را ارائه می دهند و تقریباً برای هر کسب و کار قابل استفاده هستند.

ارتباط با مشتریان از جمله مهم ترین وظایف کسب و کار شما می باشد و ارتقای ارتباط با مشتری باید اولویت شما باشد، زیرا ارتقای کیفیت ارتباط با مشتری موجود افزایش رضایت مشتری خواهد شد و نه تنها مشتریان قدیمی شما نسبت به خدمات و محصولات شما وفادار می مانند، بلکه مشتریان جدیدی نیز به جمع آن ها اضافه می شوند و روز به روز شما شاهد پیشرفت و رونق کسب و کار خود خواهید بود.

بیشتر بخوانید: مدل های کسب و کار هر روز تخفیف

برچسب ها: ابزار بازاریابی محتواییارتقای کیفیت ارتباط با مشتریافزایش وفاداری مشتریپرسشنامه قصد خرید مشتریانتقسیم بندی و افراز مشتریانجایزه دادن به مشتریروش های ارتقای کیفیت ارتباط با مشتریانرونق بخشیدن به کسب و کارعوامل موثر بر قصد خرید مشتری
بعدی 10 روش برای ارتقای کیفیت زندگی زوجین
قبلی چه کارمندانی را اخراج کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار شد
  • دوره آموزشی فروش تلفنی برگزار شد
  • استاندارد GS1 چه کمکی به مدیریت زنجیره تأمین می کند؟
  • نکاتی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده
  • بازاریابی صادراتی چگونه انجام می شود؟
دسته‌ها
  • آموزش
  • بازاریابی
  • تحقیق و پژوهش
  • تحلیل کسب و کار
  • تخصصی روانشناسی
  • تخصصی صنایع
  • تکنولوژی
  • دسته‌بندی نشده
  • کارآفرینی و استارتاپ
  • کاریابی و موفقیت شغلی
  • مالی، حسابداری و بازار سرمایه
  • متفرقه
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت کیفیت
  • منابع انسانی
  • مهارت های فردی
Ad Banner
برچسب‌ها
5 سطح بلوغ سازمانی آموزش منابع انسانی آمیخته بازاریابی آگاهی در هر مذاکره احراز شغل ارتقا مهارت های اجتماعی استخدام استخراج مقاله از پایان نامه استراتژی بازاریابی استراتژی کسب و کار افزایش بهره وری سازمان انواع رزومه انواع سیستم تخفیف دهی در فروش انواع مصاحبه استخدامی اهداف سازمانی بازاریابی بازاریابی اشتراکی بازاریابی دیجیتال بازاریابی شبکه ای بازاریابی پایگاه داده بهسازی سازمان ترک شغل حمل و نقل هوشمند دارو درمانی اضطراب دارو درمانی افسردگی درمان افسردگی با طب سنتی سایت استخدام معتبر سیستم پرداخت هوشمند شغل زدایی فرسودگی شغلی فرمول مذاکره مذاکره درونی مشکلات روانی ناشی از استرس مصاحبه استخدامی مصاحبه شغلی معرفی کتاب مهارت های ارتباطی موضوعات تحقیقاتی جدید در تصمیم گیری چند معیاره موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی خانواده موضوعات تحقیقاتی جدید در مدیریت منابع انسانی نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی پر درآمدترین شغل ها چگونه خود را معرفی کنیم کارمندیابی

ترینو چیست؟

ترینو می­تواند یک اسم باشد، می­تواند یک برند باشد، ترینو حتی می­تواند یک موجود زنده باشد. اما آنچه مهم است، ترینو کمک­های بسیار زیادی می­تواند به شما بکند.

اگر دانشجو هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا در کنار درس خواندن، مهارت­هایی را بیاموزید که آینده شغلی شما را تضمین می­کند.

اگر کارمند هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا یک مسیر شغلی بهتر را برای خود ترسیم کنید و ارتقای شغلی پیدا کنید. ادامه مطلب

تماس با ما
  • location_on
    تهران، ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سامان، پلاک 31، طبقه اول، واحد2
  • phone_android
    02166226151
  • email
    info@traino.ir
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ترینو می باشد.
keyboard_arrow_up