جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • phone 02166226151
  • email info@traino.ir
0
ترینو
  • خانه
  • مقالات
    • بازاریابی
    • مهارت های فردی
    • منابع انسانی
    • کارآفرینی و استارتاپ
  • خدمات سازمانی
    • خدمات مشاوره مدیریت
    • خدمات آموزشی سازمانی
    • برگزاری رویداد سازمانی
  • آموزش غیر حضوری
    • محصولات دانلودی
    • وبینارها
    • دوره های ایمیلی
  • آموزش حضوری
    • کارگاه مدیریت فرایندهای کسب و کار
    • کارگاه خلاقیت و نوآوری
    • کارگاه ارتباط مؤثر
    • کارگاه فروش تلفنی
  • درباره ما
    • ترینو چیست؟
  • تماس با ما
perm_identity از اینجا شروع کنید

وبلاگ

ترینو > مقالات > بازاریابی > ۵ نوع محتوا برای جذب مخاطبان بیشتر

۵ نوع محتوا برای جذب مخاطبان بیشتر

access_timeژوئن 13, 2018
perm_identity ارسال شده توسط افشین متولی
folder_open بازاریابی
5 نوع محتوا برای جذب مخاطبان

محتوای جذاب محتوایی است که شما آن را مشخصاً برای مخاطبان خود نوشته باشید. رعایت اخلاق (اجتناب از کپی برداری)، رعایت علائم نگارشی، در اولویت قرار دادن مخاطب و تخصصی بودن محتوا همگی از جمله نکاتی هستند که شما در حین تولید محتوا باید آن ها را مد نظر قرار دهید. در این جا به ۵ نوع محتوا برای جذب مخاطبان بیشتر اشاره می کنیم.

بیشتر بخوانید: لیستی از ۱۵ نوع محتوا در بازاریابی

محتواها انواع مختلفی دارند. شما بسته به کسب و کار خود باید تصمیم بگیرید که از چه نوع محتوایی استفاده کنید تا مخاطبان بیشتری جذب شما شوند. در ادامه ۵ نوع محتوا برای جذب مخاطبان بیشتر را به شما معرفی می کنیم.

۵ نوع محتوا برای جذب مخاطبان بیشتر

  1. تصاویر

تصاویر از جمله مهمترین و حیاتی ترین نوع محتوا برای جذب مخاطبان هستند. شما با طراحی تصاویری متناسب با کسب و کار و هدف خود، و با منتشر کردن آن ها بر روی سایت ها و شبکه های اجتماعی (مخصوصاً اینستاگرام) می توانید روز به روز تعداد مخاطبان خود را افزایش دهید. تصاویر از جمله محتواهایی هستند که نوعی جذابیت ذاتی برای مخاطبان دارند و به دارا بودن ساختار بصری، معمولاً مخاطبان به آن ها توجه می کنند.

  1. فیلم ها

فیلم ها نیز محتوای قدرتمندی برای جذب مخاطبان هستند. شما می توانید با ارائه مصاحبه ها با فرمت فیلم، ایجاد کردن فیلم های آموزشی و ساختن فیلم هایی در مورد کسب و کار خود و در نهایت به اشتراک گذاشتن این فیلم ها بر روی وب سایت یا منتشر کردن آن ها بر روی شبکه های اجتماعی، تعداد مخاطبان خود را افزایش دهید. شکی نیست که فیلم ها (خصوصاً فیلم های آموزشی) امروزه از جمله جذاب ترین محتواهای اینترنتی هستند.

  1. اینفوگرافی (گرافیک اطلاع رسان)

شما می توانید حجم بسیار زیادی از اطلاعات را به روش بصری، جالب و قابل فهم بر روی یک تصویر قرار دهید. اینفوگرافی ها که از جمله ابزار قدرتمند برای بازاریابی محتوا هستند، با ارائه نمودارها، تصاویر و آمارهای مختلف در یک قاب، باعث می شوند که مخاطبان برای مطالعه بر روی یک موضوع وقت کمی را صرف کنند، و به همین دلیل مخاطبان جذب این نوع محتوا می شوند.

  1. کتاب های الکترونیکی

کتاب ها از جمله محتواهایی هستند که تولید آن ها مشکل است. اما اگر شما یک کتاب یا کتابچه مفید در یک زمینه تخصصی تولید کنید و آن را بر روی وب سایت خود قرار دهید، مخاطبان آن را مطالعه می کنند و اگر این نوع محتوا برای آن ها جذاب باشد، قطعاً در جستجوهای بعدی خود به دنبال نشانی وب سایت کسب و کار شما خواهند بود. این محتوا که در ایران با عنوان «دانلود کتاب رایگان» بسیار محبوب می باشد، روشی عالی برای رونق بخشیدن به کسب و کار است.

  1. محتوای ارجاعی

در میان این ۵ نوع محتوا برای جذب مخاطبان محتوای ارجاعی امروزه در اکثر سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد. وقتی شما به عنوان بازدید کننده وارد یک سایت می شوید و مطلبی را مطالعه می کنید، در انتهای مطلب یک کادر ظاهر می شود و روی آن چنین نوشته شده است: «ایمیل خود را وارد کنید، تا بتوانید به ادامه این مطلب دسترسی داشته باشید». اگر محتوای شما جذابیت داشته باشد، این روش برای جذب مخاطبان بسیار مفید است.

توجه داشته باشید که هر محتوایی، در هر شرایطی، باعث رونق کسب و کار شما و یا افزایش بازدید از وب سایت شما نخواهد شد. محتوای شما باید یک مبنای علمی و منطقی داشته باشد و با توجه به سلیقه مخاطبان آن ها را تولید کنید. به عنوان مثال، از زمانی که اینستاگرام در سراسر دنیا کاربران زیادی را جذب کرده است، محتواهایی مانند تصاویر و فیلم ها جذابیت بسیار بالایی را برای مخاطبان دارند. بنابراین از میان روش های مختلف تولید محتوا، باید از روش استفاده کنید که برای مخاطبان شما جذاب باشد.

بیشتر بخوانید: جعبه ابزار بازاریابی محتوایی

برچسب ها: آمیخته بازاریابیابزار بازاریابی محتواییانواع محتوا برای جذب مخاطبان بیشترانواع محتوا در بازاریابیبازاریابی پایگاه دادهبازاریابی پیشرفتهبازاریابی محتواییتولید محتوای خوبجعبه ابزار بازاریابی محتواییموسسه بازاریابی محتوایی
بعدی معرفی 10 فرد ثروتمند جهان
قبلی چگونه سرمایه گذار پیدا کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • مشاهدة فيلم Online on line casino Royale 2006 مترجم اون لاين
  • دوره آموزشی مدیریت فرایندهای کسب و کار برگزار شد
  • دوره آموزشی فروش تلفنی برگزار شد
  • استاندارد GS1 چه کمکی به مدیریت زنجیره تأمین می کند؟
  • نکاتی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده
دسته‌ها
  • آموزش
  • بازاریابی
  • تحقیق و پژوهش
  • تحلیل کسب و کار
  • تخصصی روانشناسی
  • تخصصی صنایع
  • تکنولوژی
  • دسته‌بندی نشده
  • کارآفرینی و استارتاپ
  • کاریابی و موفقیت شغلی
  • مالی، حسابداری و بازار سرمایه
  • متفرقه
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت عمومی
  • مدیریت کیفیت
  • منابع انسانی
  • مهارت های فردی
Ad Banner
برچسب‌ها
5 سطح بلوغ سازمانی آموزش منابع انسانی آمیخته بازاریابی آگاهی در هر مذاکره احراز شغل ارتقا مهارت های اجتماعی استخدام استخراج مقاله از پایان نامه استراتژی بازاریابی استراتژی کسب و کار افزایش بهره وری سازمان انواع رزومه انواع سیستم تخفیف دهی در فروش انواع مصاحبه استخدامی اهداف سازمانی بازاریابی بازاریابی اشتراکی بازاریابی دیجیتال بازاریابی شبکه ای بازاریابی پایگاه داده بهسازی سازمان ترک شغل حمل و نقل هوشمند دارو درمانی اضطراب دارو درمانی افسردگی درمان افسردگی با طب سنتی سایت استخدام معتبر سیستم پرداخت هوشمند شغل زدایی فرسودگی شغلی فرمول مذاکره مذاکره درونی مشکلات روانی ناشی از استرس مصاحبه استخدامی مصاحبه شغلی معرفی کتاب مهارت های ارتباطی موضوعات تحقیقاتی جدید در تصمیم گیری چند معیاره موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی موضوعات تحقیقاتی جدید در روانشناسی خانواده موضوعات تحقیقاتی جدید در مدیریت منابع انسانی نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی پر درآمدترین شغل ها چگونه خود را معرفی کنیم کارمندیابی

ترینو چیست؟

ترینو می­تواند یک اسم باشد، می­تواند یک برند باشد، ترینو حتی می­تواند یک موجود زنده باشد. اما آنچه مهم است، ترینو کمک­های بسیار زیادی می­تواند به شما بکند.

اگر دانشجو هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا در کنار درس خواندن، مهارت­هایی را بیاموزید که آینده شغلی شما را تضمین می­کند.

اگر کارمند هستید، ترینو به شما کمک می­کند تا یک مسیر شغلی بهتر را برای خود ترسیم کنید و ارتقای شغلی پیدا کنید. ادامه مطلب

تماس با ما
  • location_on
    تهران، ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، کوچه سامان، پلاک 31، طبقه اول، واحد2
  • phone_android
    02166226151
  • email
    info@traino.ir
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ترینو می باشد.
keyboard_arrow_up