وبلاگ ترینو

دوره آموزشی فروش تلفنی برگزار شد

مجموعه ترینو دوره آموزشی فروش تلفنی را با تدریس سرکار خانم فرخ لقا جلالی در تاریخ ۹ آبان ۹۸ برگزار کرد. این دوره از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۹ آبان شروع شد و تا ساعت ۵ عصر ادامه داشت و با توجه به محدودیت ظرفیت دوره، ۱۸ نفر در این دوره شرکت کردند.

این دوره به صورت کاملاً کارگاهی و تعاملی برگزار شد و دانش نظری و تاریخچه فروش تلفنی به همراه مهارت های عملی و کاربردی که یک فروشنده تلفنی باید دارا باشد در این دوره مورد بحث قرار گرفت. مهمترین سرفصل های مطرح شده در این دوره به شرح زیر هستند:

  • جنبه ­های حقوقی و قوانین مربوط به بازاریابی تلفنی
  • جنبه های اخلاقی بازاریابی تلفنی
  • تفاوت بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی
  • تعریف بازاریابی تلفنی
  • تاریخچه بازاریابی تلفنی
  • انتظارات مشتریان از یک بازاریاب تلفنی
  • نقش تحقیقات در برنامه ­ریزی فروش تلفنی
  • ایجاد و مدیریت بانک اطلاعاتی برای فروش تلفنی
  • ۷ گام فروش
  • مذاکره در فروش

در پایان دوره، از افراد بازخوردهای لازم در خصوص این دوره آموزشی گرفته شد و افراد شرکت کننده فرم های نظرسنجی را تکمیل کردند.

نتایج فرم نظرسنجی به شرح زیر بوده است:

جهت اطلاع از تاریخ کارگاه جدید فروش تلفنی کلیک کنید.

دوره آموزشی خدمات پس از فروشاز مفهوم رضایتمندی مشتری تا لحظات سرنوشت ساز ارتباط با مشتری

• مفهوم مشتری و رضایتمندی مشتری
• پرورش دیدگاه خدمات مشتریان
• ارتباط موثر در خدمات پس از فروش
• لحظات سرنوشت ساز با تکیه بر مفهوم MOT
• بررسی چرخه خدمات در داخل و خارج سازمان
• باید ها و نباید های خدمات

همایش بزرگ چالش های درونی یک کارآفرینتحلیل و بررسی مسیر پر فراز و نشیب کارآفرین و چالش های پیش رو برای شروع کسب وکار
  • تحلیل و بررسی مسیر پر فراز و نشیب کارآفرین و چالش های پیش رو برای شروع کسب وکار
  • ارائه راهکار جهت توانمندسازی روانی کارآفرینان جوان
  • آشنایی با چالش های جهانی کسب و کار
  • استفاده از تجارب کارآفرینان موفق و بزرگ کشور
  • بررسی روند تحولات و مسائل مرتبط کارآفرینی در سطح جهانی
  • تشکیل شبکه قدرتمند متشکل از کارآفرینانی که بر اساس دستاوردهای کسب شده توسط آنها انتخاب شده اند
  • آموزش سیستماتیک کارآفرینی و پرورش نسل جدیدی از کارآفرینان با انگیزه های خلاق و پویا