نشان کردن

دوره آموزشی گوگل ادز (ادوردز)

مدت دوره:
20 ساعت

تاریخ شروع:
جمعه 25 بهمن 1398
09:00

تاریخ پایان:
جمعه 23 اسفند 1398
13:00

شهر:
تهران

محله:
عباس‌آباد

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
۰۲۱۸۸۳۹۵۰۹۱

www.dmacourse.com
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
هزینه دوره
پنجشنبه 24 بهمن
700,000
پایان مهلت
  • آشنایی با گوگل ادوردز
  • معرفی متریک های ادوردز و ارتباط آنها با متریک های کسب و کار
  • محل نمایش تبلیغات ادوردز
  • آشنایی با Auction، Quality Score، Ad Rank و Actual CPC
  • ساختار کلی گوگل ادوردز و آشنایی با انواع کمپین ها
  • کمپین نحوه ساخت و راه اندازی اکانت گوگل ادوردز و اجرای اولین
  • نکات اولیه نوشتن Ad ها
  • استراتژی انتخاب نوع کمپین
  • ساخت اولین search network campaign
  • ساخت Adgroup
  • استراتژی های دسته بندی و تعیین بودجه و default Bid
  • ساخت keyword list و آشنایی با keyword match type و استراتژی انتخاب کلمات
  • شناخت کامل پنل گوگل ادز
  • آشنایی با keyword planner
  • آشنایی با نمودارها
  • افزودن متریک های مختلف اندازه گیری
  • استراتژی های مرتبط برای bidding و استفاده از bidsimulator
  • تنظیمات زمان بندی نمایش تبلیغات و استفاده از Ad schedule برای بهبود عملکرد
  • تنظیمات نمایش تبلیغات براساس device های مختلف
  • بهینه سازی کمپین
  • عوامل موثر در افزایش quality score و کاهش هزینه کلیک
  • بهینه سازی CTR
  • انتخاب extention ها بر اساس اهداف کسب و کار
  • بهینه سازی keyword list و افزودن negative keywords
  • نحوه بهینه سازی landing page experience
  • دلایل عدم نمایش تبلیغات و راه های برطرف کردن آن
  • نحوه انجام bulk actions
  • نحوه ثبت تغییرات در روند کمپین
     

هاتف تالویی

آقای هاتف تالویی متخصص گوگل ادوردز و مدرس دوره های بازاریابی دیجیتال می باشند و

با توجه به گسترش حضور کسب و کارها در فضای آنلاین و افزایش رقابت، امروزه یادگیری و استفاده از ابزارهای دیجیتال برای تمامی کسب و کارها امری ضروری است. در میان رقبای هر کسب و کار، بسیاری از سئوی خوبی بهرمند هستند و ترافیک قابل ملاحظه ای را از طریق نتایج ارگانیک جستجو به دست می آورند، اما این نکته حائز اهمیت است که با استفاده از گوگل ادز و پرداخت هزینه به ازای کلیکهای دریافتی (CPC) و یا روش های دیگر، قادر خواهید بود، مخاطب هدف خود را در جای مناسب جذب کنید و ترافیک با کیفیت و قابل ملاحظه ای را بدست آورید. اما چیزی که در این بین کمبودش احساس می شود، نحوه بهینه سازی ها و کاهش هزینه های مربوط به گوگل ادوردز است، چرا که بسیاری از کسب و کارهای آنلاین، بدون هیچ بهینه سازی ای وارد عرصه تبلیغات کلیکی گوگل می شوند و هزینه های زیادی بدون آنکه کاربر با کیفیتی جذب کنند، می پردازند. درصورتی که با متدهای بهینه‌سازی گوگل ادز می توان هم سهم بازار بیشتری به دست آورد و هم حتی تا ۸۰٪ هزینه ی تبلیغات کلیکی گوگل را کاهش داد.
در این دوره کاملا با محیط گوگل ادوردز و نحوه ساخت کمپین ها آشنا خواهید شد و در نهایت تمامی روش های بهینه‌سازی و کاهش هزینه ها را در عین اثر بخشی و افزایش کیفیت خواهید آموخت. در دوره آموزش گوگل ادوردز ضمن یادگیری مباحث گفته شده می توانید مدیریت کاملی بر پنل خود نیز داشته باشید.

آدرس: خیابان احمدقصیر (بخارست)، تقاطع خیابان شهید بهشتی (عباس آباد)، دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، ساختمان جنوبی، طبقه سوم

دوستان خود را دعوت کنید