نشان کردن

دوره آموزشی ایمیل مارکتینگ

پایان یافت
مدت دوره:
12 ساعت

تاریخ شروع:
سه شنبه 29 بهمن 1398
17:30

تاریخ پایان:
سه شنبه 13 اسفند 1398
21:30

شهر:
تهران

محله:
عباس‌آباد

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

زمان ثبت نام دوره به پایان رسیده است
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
هزینه دوره
دوشنبه 28 بهمن
420,000
پایان مهلت
  • ایمیل مارکتینگ چیست و چرا مهم است؟
  • تفاوت Email marketing و Email Advertising
  • استراتژی ایمیل مارکتینگ حرفه ای
  • پلت فرم‌های ایمیل مارکتینگ
  • لیست ها و سگمنت ها
  • پرورش سرنخ (ایمیل)
  • طراحی قالب استاندارد ایمیل
  • ارسال کمپین موفق ایمیل مارکتینگ
  • سنجش اثربخشی کمپین
  • ایمیل های Transactional
  • اتصال سایت به پلتفرم ایمیل مارکتینگ
  • مروری بر مفهوم e-CRM
  • خودکارسازی فرایندها با Automation

مهرداد نوری

کارشناس و مشاور دیجیتال مارکتینگ
مدیر بازاریابی آکادمی دیجیتال مارکتینگ

در بخش اول دوره از تعاریف ایمیل مارکتینگ پایه شروع می کنیم و سپس به سراغ مفاهیم پیچیده تر و حرفه ای تر خواهیم تا ذهنیت درست و هماهنگی با هم داشته باشیم، در ادامه براساس آنچه گفته شد نقشه راه ایمیل مارکتینگ را ترسیم می کنیم و گام به گام با هم در این مسیر جلو رفته و مباحث را تمرین و اجرا می کنیم و تا زمانی که مطمئن بشیم کاملا به موضوع مسلط شده اید تمرین رو ادامه میدیم.

در بخش بعدی دوره به سراغ مبحث جامع و مهم E-CRM می رویم. ما در E-CRM دنبال این هستیم تا فرایندهای بازاریابی خود را خودکار سازی کنیم تا نتایج بهتری بگیریم. پس در این بخش به سراغ Automation در ایمیل مارکتینگ می رویم و پس متصل کردن وب سایت خود با پلتفرم ایمیل مارکتینگ با نحوه طراحی روندنمای پروسه ها (فلوچارت) آشنا شده و سپس به صورت عملی چند مورد خودکارسازی فرایند را پیاده سازی خواهیم کرد.

آدرس: خیابان احمدقصیر (بخارست)، تقاطع خیابان شهید بهشتی (عباس آباد)، دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، ساختمان جنوبی، طبقه سوم

دوستان خود را دعوت کنید