نشان کردن

دوره آموزشی ایمیل مارکتینگ

مدت دوره:
12 ساعت

تاریخ شروع:
سه شنبه 29 بهمن 1398
17:30

تاریخ پایان:
سه شنبه 13 اسفند 1398
21:30

شهر:
تهران

محله:
عباس‌آباد

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
۰۲۱۸۸۳۹۵۰۹۱

www.dmacourse.com
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
هزینه دوره
دوشنبه 28 بهمن
420,000
پایان مهلت
  • ایمیل مارکتینگ چیست و چرا مهم است؟
  • تفاوت Email marketing و Email Advertising
  • استراتژی ایمیل مارکتینگ حرفه ای
  • پلت فرم‌های ایمیل مارکتینگ
  • لیست ها و سگمنت ها
  • پرورش سرنخ (ایمیل)
  • طراحی قالب استاندارد ایمیل
  • ارسال کمپین موفق ایمیل مارکتینگ
  • سنجش اثربخشی کمپین
  • ایمیل های Transactional
  • اتصال سایت به پلتفرم ایمیل مارکتینگ
  • مروری بر مفهوم e-CRM
  • خودکارسازی فرایندها با Automation

مهرداد نوری

کارشناس و مشاور دیجیتال مارکتینگ
مدیر بازاریابی آکادمی دیجیتال مارکتینگ

در بخش اول دوره از تعاریف ایمیل مارکتینگ پایه شروع می کنیم و سپس به سراغ مفاهیم پیچیده تر و حرفه ای تر خواهیم تا ذهنیت درست و هماهنگی با هم داشته باشیم، در ادامه براساس آنچه گفته شد نقشه راه ایمیل مارکتینگ را ترسیم می کنیم و گام به گام با هم در این مسیر جلو رفته و مباحث را تمرین و اجرا می کنیم و تا زمانی که مطمئن بشیم کاملا به موضوع مسلط شده اید تمرین رو ادامه میدیم.

در بخش بعدی دوره به سراغ مبحث جامع و مهم E-CRM می رویم. ما در E-CRM دنبال این هستیم تا فرایندهای بازاریابی خود را خودکار سازی کنیم تا نتایج بهتری بگیریم. پس در این بخش به سراغ Automation در ایمیل مارکتینگ می رویم و پس متصل کردن وب سایت خود با پلتفرم ایمیل مارکتینگ با نحوه طراحی روندنمای پروسه ها (فلوچارت) آشنا شده و سپس به صورت عملی چند مورد خودکارسازی فرایند را پیاده سازی خواهیم کرد.

آدرس: خیابان احمدقصیر (بخارست)، تقاطع خیابان شهید بهشتی (عباس آباد)، دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، ساختمان جنوبی، طبقه سوم

دوستان خود را دعوت کنید