نشان کردن

دوره آموزشی گوگل تگ منیجر

پایان یافت
مدت دوره:
12 ساعت

تاریخ شروع:
چهارشنبه 30 بهمن 1398
17:30

تاریخ پایان:
چهارشنبه 14 اسفند 1398
21:30

شهر:
تهران

محله:
عباس‌آباد

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

زمان ثبت نام دوره به پایان رسیده است
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
هزینه دوره
سه شنبه 29 بهمن
420,000
پایان مهلت
  • معرفی کامل ابزار گوگل تگ منیجر
  • بررسی کاربردهای اصلی گوگل تگ منیجر
  • آموزش نصب و فعال سازی تگ منیجر
  • پلاگین های تگ منیجر برای وردپرس و جوملا
  • بخش متغیرها
  • بخش فعال کننده ها
  • بخش تگ ها
  • نحوه کار با سیستم خطایابی
  • نحوه ردیابی کلیک ها
  • نحوه ردیابی اسکرول
  • نحوه ردیابی فرم ها
  • نحوه ردیابی پاپ آپ ها
  • ثبت گل های رویدادمحور در گوگل آنالتیکس با کمک تگ منیجر
  • معرفی دیگر ردیابی های پیشرفته

مهرداد نوری

کارشناس و مشاور دیجیتال مارکتینگ
مدیر بازاریابی آکادمی دیجیتال مارکتینگ

۱. آقای خود باشید، خداحافظ طراح سایت!
آیا تا به حال برای قرار دادن کدهای رهگیری (اسکریپت) ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در وب سایت خود، چشم به طراح سایت دوخته اید؟ آیا برای اضافه کردن هر ابزار رهگیری به وب سایت روزها منتظر آزاد شدن وقت طراح مانده اید؟
با آن روزها خداحافظی کنید. گوگل تگ منیجر شما را از طراحان سایت نسبتا بی نیاز کرده و کنترل کار را به داستان خود شما می سپارد! شما می توانید بدون دانش برنامه نویسی اکثر ابزارهای مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ را روی سایت فعال، غیرفعال یا به نحوه مورد نظر خود تنظیم کنید!

۲. فعالیت کاربران سایت زیر ذره بین شما
همه متخصین دیجیتال مارکتینگ به خوبی می دانند که هر کاربری که با تلاش آنها وارد وب سایت می شود، برای تبدیل شدن به مشتری باید مسیر خاصی را در وب سایت طی کند. اما چطور می توان مو به مو فعالیت کاربران در سایت را رهگیری و رصد کرد و با آنالیز رفتار آنها هم به مشکلات سایت پی برد و آنها را رفع کرد و هم قیف فروش را به شکل دقیق کنترل کرد؟ جواب ساده است با گوگل تگ منیجر!

آدرس: خیابان احمدقصیر (بخارست)، تقاطع خیابان شهید بهشتی (عباس آباد)، دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، ساختمان جنوبی، طبقه سوم

دوستان خود را دعوت کنید