نشان کردن

دوره آموزشی تجزیه، تحلیل و پیش بینی رفتار خرید مشتریان بر اساس مدل DISC (با نگرش بازار ایران)

مدت دوره:
8 ساعت

تاریخ شروع:
پنجشنبه 15 اسفند 1398
08:30

تاریخ پایان:
پنجشنبه 15 اسفند 1398
17:30

شهر:
تهران

محله:
میدان آزادی

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

آموزشگاه بازارسازان

اطلاعات تماس
02166028401

marketingschool.ir
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
هزینه دوره
چهارشنبه 14 اسفند
370,000

تاثیر اصول روانشناسی بر تکنیک های بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در بازار ایران

تقسیم بندی و شناخت انواع درگاه های ارتباطی با مشتریان

پیش بینی، تجزیه و تحلیل رفتارهای آشکار و پنهان مشتریان در فرآیند خرید

کسب مهارت عملی شناخت شیوه خرید مشتریان با اولین برخورد حضوری و یا تلفنی

تئوری بازی ها در بازاریابی و فروش

بایدها و نبایدها در قبال شیوه های مختلف رفتاری مشتریان

تکنیک های خاتمه فروش در قبال هر یک از انواع مشتریان

 

دکتر رضا اکبری اصل

آقای رضا اکبری اصل دارای مدرک دکترای مدیریت بازاریابی می باشند.

شناخت رفتار و تحلیل آن، اولین قدم جهت شناخت خود و شناخت دیگران می باشد، اگر به دنبال بهبود ارتباطات میان فردی در سازمان می باشیم. می بایست به افراد کمک کنیم که خود را بشناسند و تعریف درستی از ویژگی های رفتاری خود داشته باشند، نقاط قوت و قابل بهبود خود را در حوزه رفتار بدانند و در ارتباط با دیگران توان این را داشته باشند که ویژگی های رفتاری مخاطب را شناخته و دلایل رفتار دیگران را درک نمایند و بتوانند مدل رفتاری خود را با دیگران تطبیق دهند، این فرآیند جز پیچیده ترین و سخت ترین قسمت ارتباط است و دلیل آن پیچیده بودن انسان است. اگر بتوانیم نوع شخصیت افراد را بشناسیم، بهتر می توانیم با آن ها ارتباط برقرار کنیم و فروش فوق العاده ای داشته باشیم.

 

مخاطبان دوره:
مدیران بازاریابی

فروش و کارشناس فروش

ویزیتورهای شرکت های تولیدی و خدماتی و فارغ التحصیلان گرایش های مختلف رشته بازاریابی

 

 

آدرس: تهران.خیابان آزادی .جنب متروشادمان.کوچه شاهین.پلاک ۶ طبقه سوم.آموزشگاه بازارسازان

دوستان خود را دعوت کنید