نشان کردن

دوره آموزشی گوگل ادز (ادوردز)

پایان یافت
مدت دوره:
16 ساعت

تاریخ شروع:
چهارشنبه 24 بهمن 1397
17:00

تاریخ پایان:
چهارشنبه 15 اسفند 1397
21:00

شهر:
تهران

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

زمان ثبت نام دوره به پایان رسیده است
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
هزینه دوره
چهارشنبه 24 بهمن
560,000
پایان مهلت
  • آشنایی با گوگل ادوردز
  • معرفی متریک های ادوردز و ارتباط آنها با متریک های کسب و کار
  • محل نمایش تبلیغات ادوردز
  • آشنایی با Auction، Quality Score، Ad Rank و Actual CPC –
  • ساختار کلی گوگل ادوردز و آشنایی با انواع کمپین ها –
  • ساخت اکانت و اجرای اولین کمپین
  • نکات اولیه نوشتن Ad ها
  • استراتژی انتخاب نوع کمپین
  • ساخت اولین search network campaign
  • ساخت Adgroup
  • استراتژی های دسته بندی و تعیین بودجه و default Bid
  • ساخت keyword list و آشنایی با keyword match type و استراتژی انتخاب کلمات
  • شناخت کامل پنل گوگل ادز
  • آشنایی با keyword planner
  • آشنایی با نمودارها
  • افزودن متریک ها ی مختلف اندازه گیری
  • استراتژی های مرتبط برای bidding  و استفاده از bidsimulator
  • تنظیمات زمان بندی نمایش تبلیغات و استفاده از Ad schedule  برای بهبود عملکرد
  • تنظیمات نمایش تبلیغات براساس device  های مختلف
  • بهینه سازی کمپین
  • عوامل موثر در افزایش quality score  و کاهش هزینه کلیک
  • بهینه سازی CTR
  • انتخاب extention  ها بر اساس اهداف کسب و کار
  • بهینه سازی keyword list  و افزودن negative keywords
  • نحوه بهینه سازی landing page experience
  • گزارش گیری و تنطیمات تکمیلی
  • دلایل عدم نمایش تبلیغات و راه های برطرف کردن آن
  • نحوه انجام bulk actions
  • آشنایی با auction insight  و درک کامل ریپورت ها
  • نحوه ثبت تغییرات در روند کمپین

هاتف تالویی

آقای هاتف تالویی متخصص گوگل ادوردز و مدرس دوره های بازاریابی دیجیتال می باشند و

توضیحات دوره:

با توجه به گسترش حضور کسب و کارها در فضای آنلاین و افزایش رقابت، امروزه یادگیری و استفاده از ابزارهای دیجیتال برای تمامی کسب و کارها امری ضروی است. در میان رقبای هر کسب و کار، بسیاری از سئوی خوبی بهره مند هستند و ترافیک قابل ملاحظه ای را از طریق نتایج اورگانیک جستجو به دست می آورند، اما این نکته حائز اهمیت است که با استفاده از گوگل ادز و پرداخت هزینه به ازای کلیکهای دریافتی (CPC) و یا روش های دیگر، قادر خواهید بود مخاطب هدف خود را در جای مناسب جذب کنید و ترافیک با کیفیت و قابل ملاحظه ای را بدست آورید. اما چیزی که در این بین کمبودش احساس می شود، نحوه بهینه سازی ها و کاهش هزینه های مربوط به گوگل ادز است، چرا که بسیاری از کسب و کارهای آنلاین، بدون هیچ بهینه سازی ای وارد عرصه تبلیغات گوگل می شوند و هزینه های زیادی بدون آنکه کاربر با کیفیتی جذب کنند، می پردازند. درصورتی که با متد های بهینه سازی گوگل ادز می توان هم سهم بازار بیشتری به دست آورد و هم حتی تا ۸۰٪ هزینه ی تبلیغات را کاهش داد.
در این دوره کاملا با محیط گوگل ادز و نحوه ساخت کمپین ها آشنا خواهید شد و در نهایت تمامی روش های بهینه سازی و کاهش هزینه ها را در عین اثر بخشی و افزایش کیفیت خواهید آموخت.

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، نبش خیابان بخارست، دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی، ساختمان جنوبی، طبقه سوم

دوستان خود را دعوت کنید