نشان کردن

دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

پایان یافت
مدت دوره:
8 ساعت

تاریخ شروع:
پنجشنبه 02 اسفند 1397
09:00

تاریخ پایان:
پنجشنبه 02 اسفند 1397
17:00

شهر:
تهران

محله:
نیاوران

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

گروه حاتم طهرانی

زمان ثبت نام دوره به پایان رسیده است
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
هزینه دوره(ناهار+پذیرایی+جزوه آموزشی+کتاب)
پنجشنبه 02 اسفند
239,000
پایان مهلت
هزینه دوره+هدایای فوق العاده (ناهار+پذیرایی+جزوه آموزشی+کتاب+گواهینامه آموزشی بین المللی+فایل صوتی دوره+هدیه)
پنجشنبه 02 اسفند
298,000
پایان مهلت

1.تشریح و تعریف ماهیت CRM

2.تشریح اهداف CRM

3.مزایای بکارگیری CRM

4.معرفی انواع فن آوری های CRM

5.پروفایل مشتری

6.شناخت انواع مشتریان وقیف مشتریان

7.چرخه حیات مشتری

8.مدیریت سکوت مشتری

9.شناسایی صدای مشتری

10.مدیریت شکایات مشتری

11.اندازه گیری وفاداری مشتریان

12.تعاریف رضایت مشتری

13.شناخت پروفایل مشتری

14.معرفی مدل های رضایت مشتری

15.استانداردهای بین المللی در پیاده سازی  CRM

16.اهمیت اندازه گیری رضایت مشتری CSM

17.معرفی ابزارهای نرم افزاری CRM

18.اهمیت باشگاه مشتریان

حمید حاتم طهرانی

آقای حمید

توضیحات دوره و تعریف مدیریت ارتباط با مشتری:

به همه فرایندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی،انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می‌رود و شامل مدیریت انواع شیوه‌هایی است که مشتری جهت ارتباط با سازمان استفاده می‌کند.

در وضعیت فعلی کسب و کار ایران شما باید راهکارهایی را بیاموزید که بتوانید مشتریان خود را حفظ وآنها را به کسب و کار خود وفادار نمایید، علاوه بر این باید بتوانید در فضای مجازی هم حضوری پررنگ داشته باشید.

با عدم توجه به از دست دادن مشتری های فعلی در کسب و کارهای ایرانی بزرگترین مشکل آنها کاهش درآمد ها و جذب مشتریان جدید است.

ما در این دوره آموزشی می خواهیم به بررسی راهکارهایی بپردازیم که به رونق کسب و کار شما کمک کند

آدرس: تهران نیاوران-خیابان عمار

دوستان خود را دعوت کنید