نشان کردن

دوره آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی

پایان یافت
مدت دوره:
16 ساعت

تاریخ شروع:
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398
16:00

تاریخ پایان:
دوشنبه 06 خرداد 1398
20:00

شهر:
تهران

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

آموزشگاه بازارسازان

زمان ثبت نام دوره به پایان رسیده است
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
هزینه دوره
دوشنبه 16 اردیبهشت
800,000
پایان مهلت
  • آشنایی با فضای کلی شبکه های اجتماعی
  • 10 قانون بازاریابی در شبکه های مجازی
  • معرفی موثرترین و جدیدترین مدل بازاریابی شبکه های اجتماعی و 5 گرایش اخیر این مدل
  • 5 اشتباه رایج کسب و کارها در فضای مجازی
  •  آشنایی با مفهوم " Social Media Frequency"
  • کارهای اولیه ضروری برای راه اندازی یک اکانت در شبکه های اجتماعی
  •  9 موضوع، که مردم ایران در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند
  • اینستاگرام؛ آنچه هست و آنچه نیست
  •  معرفی کاربردی امکانات اینستاگرام
  • هشتگ گذاری و روش درست انتخاب هشتگ
  • 6 توصیه فعالان و بزرگان شبکه های اجتماعی در خصوص هشتگ گذاری
  • تلگرام؛ فرصت ها و تهدیدها
  • سیاست های افزایش فالوور
  •  کاربرد ربات ها در اینستاگرام و تلگرام
  • معرفی ابزارهای پایش و اندازه گیری عملکرد در اینستاگرام
  •  لینکداین، از صفر تا صد

مهدی فربهی

آقای مهدی فربهی  مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ می باشند و کارگاه های آموزشی متعددی را در موسسات آموزشی و دانشگاه های مطرح کشور برگزار نموده اند. بیشتر کارگاه های آموزشی ایشان در دیجیتال مارکتینگ بوده است.

توضیحات دوره :

امروزه نقش اینترنت وابزارهای دیجیتال در توسعه و موفقیت کاروکسب ها بر کسی پوشیده نیست. کمتر کسی است که برای یافتن کالا و یا خدمات مورد نیاز خود به جستجو در فضای مجازی نپردازد. اما سئوال اصلی اینجاست که چگونه می توان از میان وب سایت ها و تبلیغات اینترنتی متعدد و گوناگون، راه را به سوی مخاطب و مشتری خود باز کرده و با وی ارتباط برقرار سازیم. این دوره آموزشی شما را با موثرترین راهکارهای بازاریابی و تبلیغات دیجیتال آشنا خواهد ساخت.

مخاطبین

مدیران و کارشناسان بازاریابی، ترویج، تبلیغات و روابط عمومی، مدیران توسعه بازار، مدیران عامل شرکت‌های کوچک و متوسط

آدرس: خیابان آزادی، جنب ایستگاه مترو شادمان، خیابان شاهین، پلاک 6، طبقه سوم

دوستان خود را دعوت کنید