نشان کردن

دوره آموزشی مدیریت برند و برندینگ

مدت دوره:
16 ساعت

تاریخ شروع:
یکشنبه 19 خرداد 1398
16:00

تاریخ پایان:
یکشنبه 09 تیر 1398
20:00

شهر:
تهران

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

مرکز آموزش بازرگانی

اطلاعات تماس
88970143

ibtc.ir
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
هزینه دوره
یکشنبه 05 خرداد
681,000
پایان مهلت

ارائه تعریف برند و مفاهیم کلیدی آن
شرح اجزای شکل دهنده برند و آشنایی با عوامل سازنده شخصیت،تصویر و هویت برند
مراحل انتخاب یک برند تجاری موفق
راهبردهای معماری،بازسازی و ارتقاء برند
آشنایی با برند بوک و جایگاه آن در برندینگ
آشنایی با قوانین و نحوه ثبت برند
نقش و جایگاه برند در کسب موفقیت و پیشبرد فروش و ایجاد بازارهای سودآور خارجی
مروری بر برندهای تجاری موفق و ارائه برخی تجارب ارزشمند در خصوص بکارگیری برند

محمد مهدی اشرافیان

آقای محمد مهدی اشرافیان دارای مدرک می باشند. ایشان مدرس دوره های برند و بازاریابی می باشند و کارگاه های آموزشی متعددی را در موسسات آموزشی برگزار نموده اند. بیشتر کارگاه های آموزشی ایشان در حوزه مدیریت و بازاریابی بوده است.

توضیحات دوره :

برند بخش مهمی از یک فرایند نظام مند بازاریابی یکپارچه است. در واقع برند می تواند با افزایش تمرکز و آگاهی مصرف کننده نسبت به یک محصول یا خدمت موجب رشد سهم بازار شود و با ایجاد و احساس تعلق و نزدیکی در مصرف کنندگان زمینه ساز تکرار خرید آن ها گردد. اگرچه برند می تواند تمامی این نقش ها را ایفا کند اما استراتژی نام تجاری فراتر و گسترده تر از صرف بحث بازاریابی است و اگر منطبق با استراتژی کلی سازمان نیز نباشد احتمال شکست آن بسیار زیاد است. براین اساس مدیریت برند شامل سه حوزه اصلی ساخت برند، توسعه برند و ممیزی برند است. هدف از این نوع مدیریت، افزایش ارزش محصولات برای مشتریان و در نتیجه کسب حق امتیاز برای آن محصولات است. بازاریابان، به آرم تجاری به عنوان وعده‌ای می‌نگرند که درباره‌ی کیفیت مورد انتظار مشتریان از محصولات به آن‌ها داده شده است. این امر ممکن است باعث افزایش میزان فروش شود. همچنین با مدیریت برند، تولید کنندگان می‌توانند محصولات را با قیمت بالاتری به فروش رسانند. براین اساس در این دوره به تشریح اصول و مبانی مدیریت برند و شیوه ها و اقدامات لازم برای مدیریت و نگهداشت ارزش برند نزد مشتریان برای شرکت کنندگان و مخاطبان دوره پرداخته می شود.

اهداف دوره :
آشنایی با تعریف برند و عوامل تشکیل دهنده آن
کسب مهارت در ارتقای جایگاه برند در نزد مخاطبان
آشنایی با نحوه ثبت برند و مسائل قانونی آن
درک بهتر از متغیرهای توسعه برند و نقش آن در موفقیت بازاریابی

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی،روبروی پارک لاله، پلاک 1204

دوستان خود را دعوت کنید