نشان کردن

دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

مدت دوره:
12 ساعت

تاریخ شروع:
شنبه 11 خرداد 1398
16:00

تاریخ پایان:
شنبه 18 خرداد 1398
20:00

شهر:
تهران

مدرک:
ندارد

برگزارکننده‌ی دوره

مرکز آموزش بازرگانی

اطلاعات تماس
88970143

ibtc.ir
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
هزینه دوره
شنبه 11 خرداد
508,000

دکتر نوید ملایی

آقای نوید ملایی دارای مدرک دکترای مدیریت گرایش تولید و عملیات می باشند.

توضیحات دوره :

مدیریت ارتباط با مشتری، راهی برای تشخیص و تعیین هویت مشتریان، جذب و نگهداری آنان است. به تعبیری می توان گفت که CRM یک سیستم اطلاعاتی یکپارچه است که در جهت برنامه ریزی، زمان بندی و کنترل فعالیت های قبل و بعد از فروش سازمان با هدف توانمند سازی پرسنل جهت تعامل مشتریان از طریق ابزارهای متعددی چون وب، تلفن و غیره به کار می رود. مفهوم کلی از تعاریف مختلف، بیانگر نوعی رابطه بین مشتریان و سازمان های ارائه کننده محصول است که بوسیله سیستمی موثر و به روز شونده، اطلاعات مهم در خصوص مشتریان بالفعل و بالقوه را در اختیار سازمان ها قرار می دهد. سازمان ها با این سیستم قادر خواهند بود مشتریان جدیدی برای محصولات خود (کالا/خدمات) پیدا کرده و از میان مشتریان قبلی، سودمندترین آنها را برای بقای سازمان شناسایی و پشتیبانی نمایند. «مدیریت روابط با مشتریان»، «بازاریابی روابط با مشتریان» و همچنین «بازاریابی تک به تک» از اصطلاحاتی است که برای CRM به کار می رود. در دوره آموزشی CRM شما در کنار مفاهیم تئوری و شیوه اندیشیدن درباره اهمیت مشتری و تلاش برای ایجاد فرهنگ مشتری مداری در سازمان، می توانید با کارکرد نرم افزار در این تفکر آشنا شوید.

مخاطبین دوره :
کارکنان و کارشناسان واحدهای فروش و بازاریابی، بازاریاب ها(ویزیتورها) و فروشندگان حضوری، بازاریابان مبتدی/ دانشجویان رشته های مدیریت بازرگانی، MBA و ... و سایر علاقمندان به فعالیت در حوزه بازاریابی و فروش

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی،روبروی پارک لاله، پلاک 1204

دوستان خود را دعوت کنید