نشان کردن

دوره آموزشی ITIL

مدت دوره:
16 ساعت

تاریخ شروع:
پنجشنبه 10 مرداد 1398
09:00

تاریخ پایان:
جمعه 11 مرداد 1398
18:00

شهر:
تهران

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

کار و کسب

اطلاعات تماس
۲۸۴۲۲۴۷۲

karokasb.org
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
ثبت نام زود هنگام
دوشنبه 31 تیر
640,000
ثبت نام عادی
چهارشنبه 09 مرداد
800,000

Key Concepts of Service Management

The activities of the service value chain

The four dimensions

Value Creation, outcomes, costs and risks

Services and service relationships

The ITIL service value system

The nature and use of the guiding principles

Selected ITIL practices and key terms

Service management practices

General practices

Technical practices

دکتر بابک هزاوه

آقای بابک هزاوه دارای مدرک دکترای مدیریت سیستم ها از دانشگاه تهران می باشند. ایشان از اساتید مطرح آموزش مدیریت و کسب و کار می باشند و کارگاه های آموزشی متعددی را در موسسات آموزشی برگزار نموده اند. بیشتر کارگاه های آموزشی ایشان در حوزه آموزش مدیریت و کسب و کار می باشد. همچنین وی مولف یک جلد کتاب به نام اخلاق کسب و کار می باشند.

اهداف دوره:

هدف این دوره، آموزش کاربردی و عملی ITIL 4 Foundation براساس جدیدترین نسخه ۲۰۱۹  به صورت «میان رشته ای» طبق جدیدترین منابع مورد تائید AXELOS می باشد. بعد از شرکت در این دوره، شما مهارت طراحی، تحلیل و بهبود فرایندهای سازمانی منطبق بر ITIL را پیدا کرده و روی نحوه ایجاد ارتباط بین ساختار سازمانی با فرایندها، نحوه و تکنیک های پیاده سازی فرایندها در سازمان مسلط می شوید. همچنین آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون و اخذ مدرک بین المللی ITIL را خواهید داشت.

به کلیه شرکت‌کنندگان در دوره ITIL، مدرک معتبر و بین‌المللی MPT اتریش با مهر و هولوگرام و با امکان استعلام آنلاین تقدیم خواهد شد.

آدرس: تهران خیابان کارگر شمالی، خیابان پنجم، کار و کسب

دوستان خود را دعوت کنید