نشان کردن

دوره جامع توسعه فردی

مدت دوره:
150 ساعت

تاریخ شروع:
سه شنبه 01 مرداد 1398
17:00

تاریخ پایان:
سه شنبه 02 اردیبهشت 1399
21:00

شهر:
تهران

محله:
عباس‌آباد

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

موسسه آموزش عالی آزاد بهار

اطلاعات تماس
۰۲۱۸۸۷۳۰۱۸۴

www.bahar.ac.ir
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
ثبت نام نقدی | 10% تخفیف
سه شنبه 01 مرداد
5,400,000
ثبت نام اقساطی | پیش پرداخت قسط اول
سه شنبه 01 مرداد
2,000,000
  1. مدل‌های ذهنی؛ الگوهایی برای موفقیت - دکتر فرضی‌پور
  2. استراتژی‌های فردی - دکتر خطیبی
  3. مدیریت مالی شخصی - دکتر (علی) اسداللهی
  4. بازاریابی شخصی - دکتر (امین) اسداللهی
  5. زندگی دیجیتال من / مدیریت شخصی دیجیتال - دکتر عظیمی
  6. خود رهبری و مدیریت بر خویشتن - دکتر قربانی
  7. برندینگ شخصی - دکتر الله‌وردی
  8. حرفه‌ای گرایی و مسیر شغلی فردی - دکتر شهباز مرادی

دکتر رحیم فرضی پور

مشاور و مدرس دوره های مدیریت کسب و کار

دکتر رحیم فرضی‌پور دارای مدرک دکتری و کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه تهران می‌باشند. ایشان دارای بیش از 7 جلد کتاب می‌باشند.

برخی از سوابق آموزشی و اجرایی ایشان به صورت زیر است:

 

سوابق آموزشی:

  • مدیرعامل و عضو هیأت مدیره موسسه آموزش عالی آزاد بهار
  • بنیان گذار دوره‌های حرفه‌ای MBA و DBA در ایران
  • تدریس در دانشگاه نبی اکرم تبریز و سایر دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي كشور / دانشکده نفت / مراكز جهاد دانشگاهي / مراكز آموزش شهرداري‌هاي تهران و شهرستان‌ها
  • تدریس در دوره‌های professional MBA مؤسسه آموزش عالی آزاد بهار

 

سوابق اجرایی و حرفه‌ای:

  • دبير علمي كارگروه مديريت مجمع عالي نخبگان ايران
  • مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت آموزشی (پیشروان مدیریت فردا)
  • عضو هیأت مدیره شرکت توسعه سرمایه‌گذاری میانه
  • مدیرعامل شرکت مشاوره و سرمایه‌گذاری اینسپشن
  • مدیر انتشارات توفیق دانش
  • رئیس هیأت مدیره شرکت مشاوره مدیریت حکیم
  • طراحی و مشاوره در زمینه ساختار و تحول سازمانی بیش از 200 شرکت و سازمان
  • سخنران و عضو هیأت علمی در کنفرانس‌های بین‌المللی مدیریت: اولین کنفرانس مدیریت MBA
  • اولین و دومین کنفرانس مدیریت اجرایـی، کنفرانس صوت و تصویـر و تلفن همـراه، سمینار ارتقـاء مهارت‌های فروش
  • هفتمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک، مدیریت اجرایی، اولین مجمع جهانی کارآفرینی، اولین سمینار کارآفرینان برندآفرین
 

دکتر محمد خطیبی

مشاور و مدرس دوره‌های مدیریت استراتژیک
  • رتبه اول فارغ التحصیلان دوره دکترای مدیریت رفتاری در دانشگاه شهید بهشتی
  • دارای مدارک کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی (EMBA) با گرایش مدیریت استراتژیک و کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه های علم و صنعت و خواجه نصیر
  • مشاور ارشد استراتژی در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف
  • متخصص در حوزه‌های مدیریت استراتژیک، تفکر استراتژیک، اجرا و کمنترل استراتژی و نوآوری در مدل‌های کسب و کار
  • کسب ربته‌های تک رقمی در آزمون‌های ورودی کارشناسی ارشد و دکتری رشته مدیریت
  • عضو هیئت علمی موسسات آموزش عالی آزاد بهار و ماهان و مرکز آموزش‌های آزاد دانشکده‌های مدیریت و کارآفرینی دانشگاه تهران طی 12 سال اخیر
  • مشاور مدیریت عامل چندین شرکت در صنایع مختلف مرتبط با حوزه‌های استراتژی و مدل کسب و کار

 

دکتر امین اسداللهی

مدرس دوره‌های مارکتینگ و بازاریابی
  • دکتری مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی
  • بیش از 15 سال سابقه فعالیت و آموزش در زمینه مارکتینگ و تحقیقات بازاریابی و انجام موفق بیش از 80 پروژه در صنایع و شرکت‌های مختلف
  • طراحی بیش از 10 کمپین تبلیغاتی و برنامه بازاریابی موفق برای برندهای داخلی و خارجی
  • سابقه تدریس در دانشگاه‌های مختلف همچون شریف، تهران، شهید بهشتی، دانشگاه آزاد اسلامی (چندین شعبه)، سازمان مدیریت صنعتی و موسسات آموزش آزاد عالی
  • دارای 26 جلد کتاب در زمینه‌های تحقیقات بازار، مارکتینگ، برندسازی و روانشناسی فروش
  • دارای بیش از 40 مقاله بین المللی (ISI) و داخلی در زمینه‌های مربوط به بازاریابی، تحقیقات بازار، استراتژی‌های بازار، فروش و برندینگ
  • عضویت در انجمن‌های تحقیقات بازار اروپا و ایران

دکتر علی اسداللهی

مشاور و مدرس دوره‌های مدیریت مالی
  • دارای مدارک دکتری مدیریت مالی، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و کارشناسی اقتصاد و حسابداری و دانش‌آموخته دوره DBA دانشگاه بقاز استانبول
  • تدریس حوزه‌های مختلف مدیریت مالی همچون اقتصاد برای تصمیم‌گیری مدیریت، حسابداری، بودجه‌ریزی و مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی و مدیریت ریسک و سرمایه‌گذاری
  • سابقه تدریس در دانشگاه‌های علامه طباطبایی، قم، ارشاد دماوند و مراکز آموزش عالی
  • تألیف کتب متعدد در زمینه‌های مدیریت مالی، حسابداری مالی، اقتصاد خرد و ...
  • عضویت در گروه تحقیقات بازار شرکت سایپا و فعالیت در سرویس ارزیابی گمرک تبریز

دکتر حمید عظیمی

مدرس دوره‌های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ
  • کارشناس برنامه‌های رادیو اقتصاد (تلاش اقتصادی، نود و هشتیها و ...)
  • مشاور بازاریابی و کسب و کار در شرکت‌های مختلف از جمله کسپرسکی، بیت دیفندر، فروشگاه اینترنتی فینال، شرکت خدمات گردشگری الی گشت و ...
  • دکتری مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی، کارشناس ارشد مدیریت دانشگاه شهید بهشتی، کارشناس مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر
  • متخصص در حوزه بازاریابی اینترنتی (SEO، بازاریابی ویروسی، تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات و ...)
  • مدرس، سخنران و مشاور دوره‌های بازاریابی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (مدرسه کسب و کار ماهان، دانشگاه تهران، مدرسه کسب و کار تهران (Tehran Business School)، مدرسه کسب و کار نیکان، موسسه آریانا، مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف و ...)
  • دارای مقالات متعدد بین المللی و داخلی در حوزه مدیریت

دکتر وحید قربانی

مشاور و مدرس دوره‌های مدیریت منابع انسانی
  • تحصیلات در رشته مدیریت در تمامی مقاطع کارشناسی تا دکتری
  • رتبه برتر (1 و 2) در مراحل آزمون دکتری مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مولف رشته کارشناسی ارشد کارآفرینی
  • مدرس برگزیده دوره‌های MBA دانشگاه‌های تهران، موسسات آموزش عالی آزاد ماهان، مدرسه بازرگانی تهران، موسسه آتیه، دانشگاه شاهد، کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
  • مولف چندین کتاب و مقالات متعدد در زمینه‌های مختلف مدیریت منابع انسانی، بازاریابی، مدیریت دانش، رهبری و ...
  • مشاور منابع انسانی در پروژ] تدوین سند استراتژیک منابع انسانی وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران
  • مشاور ثابت چندین شرکت و هلدینگ بزرگ کشور از جمله شرکت ذوب ایران، سپهران پلیمر، شرکت بازرگانی هلیا و ...
  • سابقه انجام بیش از 100 طرح تحقیقاتی در صنایع مختلف از سال 80 در نقش مدیر پروژه و یا مشاور در حوزه‌های مختلف منابع انسانی، ساختار سازمانی، ارزیابی عملکرد، برنامه‌ریزی استراتژیک، بازاریابی و ...
  • برگزاری صدها کارگاه آموزشی برای شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های دولتی در حوزه‌های مختلف مدیریت
  • دعوت به عنوان سخنران و تحلیلگر در برنامه‌های متعدد رادیو و تلویزیون

دکتر بهنود الله‌وردی

مشاور و مدرس دوره‌های برندینگ
  • دارای مدرک دکتری حرفه‌ای مدیریت کسب و کار (DBA)
  • هدايتگر و استراتژيست بیش از 300 کمپين و پروژه برندینگ برای بیش از 90 برند ایرانی و بین‌المللی فعال در ایران
  • بنيانگذار مدل انحصاری «بانیک» در تدوین کمپین‌های 360 درجه یکپارچه برندآفرینی (Branding I-Campaign)
  • مشـاور عالی برنـدینگ و ارتـباطات بـازاريـابی و برند سازمان­ها و برندهای معظم در ایران (با بیش از 15 سال سابقه)
  • مشاور ارشد، طراح و استراتژیست و مدیر ارشد پروژه کمپین‌های یکپارچه برندینگ و ارتباطات برند هولدینگ‌ها و آژانس‌های معظم برندینگ و تبلیغاتی کشور
  • محقق، مولف و مدرس مباحث برندینگ، مدیریت استراتژیک برند و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMC-IBC)
  • استراتژی و هویت‌سازی برند، مدیریت ارشد خلاقیت، کپی رایتینگ و برنامه‌ریزی رسانه‌ای
  • مولف چندین جلد کتاب در زمینه‌های برندینگ، بازاریابی و ارتباطات خلاق برند
  • ارائه دهنده بیش از 400 سمینار، سخنرانی و کارگاه‌­های علمی آموزشی (بیش از 4 هزار ساعت) در زمینه‌­های برندینگ، کمپین برندینگ، ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMC-IBCC)، روانشناسی کسب و کار و برند، استراتژی‌های خلاق پیام، برنامه‌ریزی رسانه‌ای، تکنیک‌های خلاقیت و... در کل کشور
  • فعالیت در سمینارها و کنفرانس‌های تخصصی بین‌المللی حوزه بازاریابی و برندینگ به عنوان دبیر علمی، بنیانگذار و سخنران کلیدی
  • فعالیت در نشریه‌های تخصصی حوزه بازاریابی و برندینگ به عنوان بنیانگذار، ریاست شورای سیاستگذاری، عضویت در کمیته علمی و سردبیر

دکتر سعید شهباز مرادی

مشاور و مدرس دوره‌های مدیریت منابع انسانی
  • دکتری مدیریت با گرایش منابع انسانی از دانشگاه تهران (رتبه نخست آزمون ورودی و فارغ التحصیلی)
  • کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران (رتبه سوم کشوری کنکور کارشناسی ارشد)
  • کارشناسی مدیریت بیمه، علامه طباطبائی ECO College of Insurance (رتبه دوم فارغ التحصیلی)
  • 12سال تدریس مستمر دوره‌های حرفه‌ای مدیریت MBA و DBA
  • 16 سال تدریس مستمر دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی
  • 20 سال سابقه اجرایی مستمر در صنعت بیمه، خودرو و نفت در سطح کارشناسی تا مدیریتی
  • طراحي رشته كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري مديريت منابع انساني دانشگاه تهران
  • تالیف و ترجمه بیش از 15 جلد کتاب در حوزه‌های تعالی منابع انسانی، رفتار سازمانی، مدیریت استراتژیک و ...
  • راهنما و مشاوره حدود 40 پایان‌نامه در مقطع کارشناسی ارشد و دوره‌های DBA

توسعه فردی چیست؟

توسعه فردی شامل فعالیت هایی است که آگاهی و هویت افراد را بهبود بخشیده و استعدادها و توانایی هایشان را گسترش می دهد. این فعالیت ها در زمینه کاری، فرصت های شغلی را افزایش می دهد و علاوه بر این در یک مفهوم کلان تر، با افزایش میزان تحقق رویاها و اهداف هر شخص منجر به بهبود کیفیت زندگی می شود.

از دیدگاه سازمانی، این مفهوم افراد بیشتری را برای پیشبرد کسب و کار خودشان ترغیب نموده و علاوه بر این سرمایه انسانی شایسته و با انگیزه تری را جهت فعالیت در فضای شغلی آماده می کند.

اهداف دوره توسعه فردی

در دوره‌­ی توسعه‌ی فردی شرکت کنندگان با حوزه‌­های دانشی مختلف و جزئیات مرتبط با مدیریت شخصی آشنا می‌شوند. این دوره حاوی مطالب نوین مدیریتی در حوزه‌ی کسب و کار شخصی برای تمامی سطوح مدیریتی بوده و با تمرکز بر حوزه‌های اختصاصی از طریق شناسایی و تامین نیازهای آموزشی افراد، میزان قطعیت دسترسی فرد به اهداف مدنظر را در سازمان مورد نظر و همچنین در زندگی شخصی‌اش ارتقا می‌دهد۲و با جزئیات مرتبط با مدیریت شخصی، توسط جمعی از بهترین اساتید حوزه مدیریت کشور آشنا می‌شوند.

مخاطبین دوره

مفهوم توسعه فردی شامل فعالیت‌های رسمی و غیر رسمی برای توسعه افراد در هر نقشی از مشاور و مدرس گرفته تا مدیر و کارمند می‌باشد. از این رو مخاطبین این دوره را نمی­‌توان به قشر یا افراد خاصی محدود نمود و هر فردی که به دنبال بهبود قابلیت‌ها و یا بالفعل نمودن استعدادهای درونی خود باشد می‌تواند در این دوره شرکت کند.

آدرس: خیابان بهشتی (عباس آباد)، خیابان پاکستان، انتهای خیابان دوم، پلاک ۲۷

دوستان خود را دعوت کنید