نشان کردن

دوره آموزشی مبانی بازاریابی و فروش

پایان یافت
مدت دوره:
8 ساعت

تاریخ شروع:
چهارشنبه 03 مهر 1398
16:00

تاریخ پایان:
شنبه 06 مهر 1398
20:00

شهر:
تهران

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

مرکز آموزش بازرگانی

زمان ثبت نام دوره به پایان رسیده است
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
هزینه دوره
دوشنبه 01 مهر
338,000
پایان مهلت

- تشریح وضعیت بازار جهان و ماهیت بازاریابی جهانی در هزاره سوم
- بیان تفاوت بازاریابی محلی و بازاریابی جهانی
- تشریح مراحل تکامل بازاریابی (Marketing) از زمان شکل‌گیری در جهان تاکنون
- بیان اهمیت تلفیق عناصر آمیزه بازاریابی (Marketing Mix) به‌عنوان یک ابزار کلیدی در هزاره سوم
- تشریح ابزار کلیدی چرخه عمر محصول (Product Life Cycle) در بازاریابی و فروش
- بیان گروه‌های مصرفی مورد هدف در هر مرحله از چرخه و تبلیغات مناسب هر مرحله به‌منظور استفاده عملی در بازار
- بیان تکنیک های کلیدی فروش با توجه به وضعیت کنونی بازار جهان
- بیان قوانین 80-20 و 70-30 و کاربردهای آن‌ها درفروش حرفه‌ای
- معرفی ابزارهای کلیدی و حیطه‌های مختلف بازاریابی و فروش و بیان کلیاتی از آن ابزارها

دکتر کامبیز طهرانی

آقای کامبیز طهرانی دارای مدرک دکترای مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشند. ایشان مدرس دوره های مدیریت بازرگانی و بازاریابی می باشند و کارگاه های آموزشی متعددی را در موسسات آموزشی و دانشگاه های مطرح کشور برگزار نموده اند. بیشتر کارگاه های آموزشی ایشان در حوزه مدیریت بازرگانی و بازاریابی بوده است.

توضیحات دوره:

در بازار پویا و رقابتی کنونی، کسب ‌وکارها برای رسیدن به اهداف خود لازم است تلاشی بیش‌ازپیش داشته باشند. در این بازار اگر کسب‌ وکارها بقا دارند و مدیران و ذینفعان آن‌ها ازلحاظ ادراکی خرسند هستند اما علم بازاریابی نمی‌دانند به جرات می‌توان گفت که حد موفقیت آن‌ها اینجا نیست و با به‌کارگیری اصول و فنون بازاریابی قطعاً سودآوری و رشد بیشتری خواهند داشت. در این دوره که تحت عنوان مبانی بازاریابی و فروش برگزار می‌گردد به‌عنوان یکی از گام‌های ابتدایی در آموزش این حوزه بسترهای بازاریابی و فروش از طریق معرفی ابزارهای کلیدی آن و تشریح برخی از مهم‌ترین این ابزارها ایجاد می‌گردد و دانش پذیران محترم با حضور در این دوره آموزشی کوتاه‌مدت علاوه بر اینکه جسارت بیشتری در کسب‌ وکار خود خواهند داشت و می‌توانند بسیاری از مباحث را عملی نمایند؛ در صورت علاقه‌مندی، به‌سادگی دوره‌های آتی خود را با توجه به صنعت فعالیت، نوع محصول و شرایط بازار و کسب‌وکار خود انتخاب می‌نمایند.

اهداف دوره :
افزایش سطح دانش مدیران و شرکت کنندگان با مفاهیم بازاریابی
کسب مهارت در استفاده از استراتژی های بازاریابی
آشنایی با روش های توانمند سازی تیم داخلی فروش و بازاریابی
درک بهتر از فعالیت های واحدهای بازاریابی و فروش در خدمت سازمان

مخاطبین دوره :
مدیران اجرایی و صاحبان کسب و کار، مدیران و مشاوران بازاریابی و فروش، کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران و مشاوران و کارشناسان تبلیغات، و کلیه دانشجویان رشته های مدیریت، مهندسی صنایع و سایر علاقمندان

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی،روبروی پارک لاله، پلاک 1204

دوستان خود را دعوت کنید