نشان کردن

دوره آموزشی مبانی بازاریابی و فروش

مدت دوره:
8 ساعت

تاریخ شروع:
چهارشنبه 03 مهر 1398
16:00

تاریخ پایان:
شنبه 06 مهر 1398
20:00

شهر:
تهران

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

مرکز آموزش بازرگانی

اطلاعات تماس
88970143

ibtc.ir
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
هزینه دوره
دوشنبه 01 مهر
338,000

- تشریح وضعیت بازار جهان و ماهیت بازاریابی جهانی در هزاره سوم
- بیان تفاوت بازاریابی محلی و بازاریابی جهانی
- تشریح مراحل تکامل بازاریابی (Marketing) از زمان شکل‌گیری در جهان تاکنون
- بیان اهمیت تلفیق عناصر آمیزه بازاریابی (Marketing Mix) به‌عنوان یک ابزار کلیدی در هزاره سوم
- تشریح ابزار کلیدی چرخه عمر محصول (Product Life Cycle) در بازاریابی و فروش
- بیان گروه‌های مصرفی مورد هدف در هر مرحله از چرخه و تبلیغات مناسب هر مرحله به‌منظور استفاده عملی در بازار
- بیان تکنیک های کلیدی فروش با توجه به وضعیت کنونی بازار جهان
- بیان قوانین 80-20 و 70-30 و کاربردهای آن‌ها درفروش حرفه‌ای
- معرفی ابزارهای کلیدی و حیطه‌های مختلف بازاریابی و فروش و بیان کلیاتی از آن ابزارها

دکتر کامبیز طهرانی

آقای کامبیز طهرانی دارای مدرک دکترای مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشند. ایشان مدرس دوره های مدیریت بازرگانی و بازاریابی می باشند و کارگاه های آموزشی متعددی را در موسسات آموزشی و دانشگاه های مطرح کشور برگزار نموده اند. بیشتر کارگاه های آموزشی ایشان در حوزه مدیریت بازرگانی و بازاریابی بوده است.

توضیحات دوره:

در بازار پویا و رقابتی کنونی، کسب ‌وکارها برای رسیدن به اهداف خود لازم است تلاشی بیش‌ازپیش داشته باشند. در این بازار اگر کسب‌ وکارها بقا دارند و مدیران و ذینفعان آن‌ها ازلحاظ ادراکی خرسند هستند اما علم بازاریابی نمی‌دانند به جرات می‌توان گفت که حد موفقیت آن‌ها اینجا نیست و با به‌کارگیری اصول و فنون بازاریابی قطعاً سودآوری و رشد بیشتری خواهند داشت. در این دوره که تحت عنوان مبانی بازاریابی و فروش برگزار می‌گردد به‌عنوان یکی از گام‌های ابتدایی در آموزش این حوزه بسترهای بازاریابی و فروش از طریق معرفی ابزارهای کلیدی آن و تشریح برخی از مهم‌ترین این ابزارها ایجاد می‌گردد و دانش پذیران محترم با حضور در این دوره آموزشی کوتاه‌مدت علاوه بر اینکه جسارت بیشتری در کسب‌ وکار خود خواهند داشت و می‌توانند بسیاری از مباحث را عملی نمایند؛ در صورت علاقه‌مندی، به‌سادگی دوره‌های آتی خود را با توجه به صنعت فعالیت، نوع محصول و شرایط بازار و کسب‌وکار خود انتخاب می‌نمایند.

اهداف دوره :
افزایش سطح دانش مدیران و شرکت کنندگان با مفاهیم بازاریابی
کسب مهارت در استفاده از استراتژی های بازاریابی
آشنایی با روش های توانمند سازی تیم داخلی فروش و بازاریابی
درک بهتر از فعالیت های واحدهای بازاریابی و فروش در خدمت سازمان

مخاطبین دوره :
مدیران اجرایی و صاحبان کسب و کار، مدیران و مشاوران بازاریابی و فروش، کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران و مشاوران و کارشناسان تبلیغات، و کلیه دانشجویان رشته های مدیریت، مهندسی صنایع و سایر علاقمندان

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی،روبروی پارک لاله، پلاک 1204

دوستان خود را دعوت کنید