نشان کردن

دوره آموزشی بازاریابی در شبکه‌‌های اجتماعی

پایان یافت
مدت دوره:
20 ساعت

تاریخ شروع:
پنجشنبه 24 مرداد 1398
14:00

تاریخ پایان:
پنجشنبه 21 شهریور 1398
18:00

شهر:
تهران

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

زمان ثبت نام دوره به پایان رسیده است
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
هزینه دوره
چهارشنبه 23 مرداد
700,000
پایان مهلت
  • نکات جامع درباره ی توییتر
  • توییتر چیست؟
  • ترجمه توییتر به فارسی
  • 27 نکته کلیدی برای فعالیت یک بیزینس در توییتر
  • تجزیه و تحلیل و به طورکلی بررسی توییت ها
  • توییتر و تاثیر آن بر سئو
  • نکات جامع درباره‌ لینکدین
  • لینکدین چیست؟
  • لینکدین به فارسی
  • 23 نکته کلیدی و کاربردی درباره لینکدین
  • تفاوت حساب کاربری عمومی و حساب کاربری پرومیوم در لینکدین
  • تجزیه و تحلیل مطالب و مقاله ها
  • لینکدین و تاثیر آن بر سئو
  • درج آگهی استخدام در لینکدین
  • آشنایی با اینستاگرام و تمام قابلیت های آن به صورت جامع
  • دلیل اهمیت نرخ مشارکت کاربران
  • تولید محتوای اصولی و حرفه ای در اینستاگرام
  • چگونگی طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی و اینفلوئنسرمارکتینگ
  • اصول اصلی تبلیغات در راهنمای جامع بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • اصول تولید محتوا برای هر یک از شبکه های اجتماعی مطابق با بیزینس
  • برندسازی شخصی و حرفه ای در فضای مجازی
  • متریک ها وابزارهای تحلیل شبکه های اجتماعی
  • نحوه تدوین استراتژی مناسب برای هر شبکه اجتماعی
  • آموزش اصول راه اندازی کمپین به صورت کاملا علمی و کاربردی
  • را ه های اصولی افزایش نرخ مشارکت بابررسی الگوریتم جدید اینستاگرام

دکتر لیلا مسکوب

خانم لیلا مسکوب دارای مدرک دکترای مدیریت می باشند.

دوره بازاریابی در شبکه های اجتماعی چیست؟

در دنیای پر شتاب امروزی که در هر صنفی رقیبان با خلاقیت و ایده های جدید از هم سبقت می گیرند، سوشال مدیا یا شبکه های اجتماعی بخش انکار ناپذیر و جدا نشدنی از بازاریابی و فروش هر کسب و کاری است. اینستاگرام به عنوان پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی در ایران و جهان احتیاج به شناخت صحیح از امکانات و امتیازاتش دارد تا بتواند به بهترین نحو اهداف شما را برآورده سازد. بخش اعظم این دوره به اینستاگرام اختصاص دارد. همچنین توییتر نیز از شبکه های اجتماعی فعال در ایران است و کاربران فعالی دارد که برای برخی کسب و کارها بسیار پر بازده است. سومین شبکه اجتماعی که نحوه بازاریابی در آن در این دوره تدریس می شود، لینکدین است که برای کسب و کارها بخصوص B2B ها بسیار کاربردی است.

توضیحات دوره:

در دوره بازیابی شبکه های اجتماعی، به بررسی اهمیت تعاملات جامع در فضای آنلاین و دیجیتال می پردازیم. شبکه های اجتماعی و آنلاین یکی از بهترین کانال‌ها برای بازاریابی ارگانیگ و تبلیغات آنلاین در دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود.

در این دوره مراحل کلیدی سفر مشتری را در طول شبکه های اجتماعی مختلف می آموزیم. با برترین پلت‌فرم های شبکه های اجتماعی آشنا خواهیم شد. این دوره به شما کمک می‌کند تا ویژگی های اصلی و محوری، تنظیمات و تبادلات اساسی جهت بهینه سازی پست های شبکه اجتماعی را بشناسیم.
اساتید این‌ دوره ‌به‌روزترین آموزش های لازم برای طراحی و تدوین گزارش های حرفه ای از فعالیت های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و آموزش سوشال مدیا را ارائه خواهند داد.

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، نبش خیابان بخارست، دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی

دوستان خود را دعوت کنید