نشان کردن

دوره آموزشی استراتژی دیجیتال مارکتینگ

پایان یافت
مدت دوره:
20 ساعت

تاریخ شروع:
جمعه 01 شهریور 1398
09:00

تاریخ پایان:
جمعه 29 شهریور 1398
13:00

شهر:
تهران

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

آکادمی دیجیتال مارکتینگ

زمان ثبت نام دوره به پایان رسیده است
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
هزینه دوره
پنجشنبه 31 مرداد
800,000
پایان مهلت
  • تحلیل موقعیت
  • مشخص کردن اهداف
  • تدوین استراتژی
  • بررسی تاکتیک‌ها
  • پیاده‌سازی و اجرا
  • کنترل
 

مهندس سجاد احمدی

آقای سجاد احمدی فارغ التحصیل MBA دانشگاه صنعتی شریف می باشند.

دوره استراتژی دیجیتال مارکیتنگ چیست؟

در عصر حاضر هرروز شاهد گسترش دنیای دیجیتال هستیم. تلفن های همراه هوشمند، لپ تاپ ها و شبکه جهانی اینترنت ابزارهایی هستند که به سرعت رشد این اتفاق کمک می کنند. با توجه به نقش ابزار های دیجیتال در رفتار اجتماعی می توان به اهمیت دیجیتال مارکتینگ پی برد. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین، مجموعه فعالیت‌ها و اقداماتی است که در جهت افزایش آگاهی، بهبود جایگاه برند، فروش بیشتر و بازاریابی در فضای آنلاین انجام می‌شود. حرکت در مسیر بازاریابی دیجیتال بدون داشتن یک پلن یا نقشه، کار بیهوده ای قلمداد می‌شود.
استراتژِی دیجیتال مارکتینگ همان نقشه ی راه است که براساس پلت فرم خاصی برای کسب‌وکارها طراحی می شود.
اما استراتژِی دیجیتال مارکتینگ چیست؟ اهمیت داشتن یک استراتژِی برای بیزنس ها چیست؟پیش نیاز یادگیری استراتژِی دیجیتال مارکتینگ چیست؟ دوره استراتژِی دیجیتال مارکتینگ مناسب چه کسانی است؟

توضیحات استراتژی دیجیتال مارکیتنگ

در این دوره بر اساس فریم ورک RACE و SOSTAC نحوه طراحی استراتژی های دیجیتال مارکتینگ، در راستای اهداف تجاری و بازاریابی آموزش داده می شود.
دید کلی: در این دوره شما نحوه جمع بندی و چیدمان تمامی ابزارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ در کنار یکدیگر به منظور ایجاد یک استراتژی مدرن دیجیتال مارکتینگ را خواهید آموخت.
همچنین نحوه بودجه بندی و مدیریت منابع مالی کمپین های تبلیغاتی را آموزش می بینید.
انتخاب شاخص کلیدی عملکرد با KPI بخش دیگری از مهارت هایی ست که در این دوره بدست خواهید آورد.

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، نبش خیابان بخارست، دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی

دوستان خود را دعوت کنید