نشان کردن

دوره آموزشی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدت دوره:
16 ساعت

تاریخ شروع:
دوشنبه 25 شهریور 1398
09:00

تاریخ پایان:
سه شنبه 26 شهریور 1398
17:00

شهر:
مشهد

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

شرکت کاوشگران بهبود کیفیت

اطلاعات تماس
05135424362

www.kiqco.ir
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
ثبت نام ویژه (10 نفر اول)
یکشنبه 24 شهریور
250,000
پایان مهلت
ثبت نام عادی
یکشنبه 24 شهریور
330,000
پایان مهلت

در این کارگاه آموزشی، متدلوژی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای دانش پذیران تشریح می شود و در کنار مبانی علمی حوزه، CRM مهارتهای کاربردی در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در قالب فعالیت های کارگاهی به آنان منتقل می گردد.

آشنایی با مفاهیم پایه CRM و مدل DRCRM در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، آشنایی با مفاهیم بخش بندی مشتریان و خلق ارزش برای آنان، انجام کارگروهی براساس Value Prop

آشنایی با فرآیندهای اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون فروش و اتوماسیون خدمات در CRM و انجام کارگروهی در طراحی و بهبود فرآیند

آشنایی با مفاهیم وفادارسازی مشتریان، تکنیک های ارزش گذاری مشتریان، روش های کسب و خرج امتیاز، انجام کارگروهی در طراحی برنامه وفادارسازی

مهندس مجید برقی

موسس و بنیانگذار گروه DRCRM و رئیس هیئت مدیره بهپویان راه توسعه فردا

کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی و کارشناسی مهندسی صنایع

کارشناس مجری برنامه رادیویی رویش در رادیو اقتصاد

کارشناس مجری برنامه زنده تلوزیونی راهش اینه در شبکه آموزش

سرممیز سیستم مدیریت کیفیت سری ISO9000

مدرس دوره های MBA در مدرسه کسب و کار ماهان ، مجتمع فنی تهران و ...

تجربه ی برگزری دوره های آموزشی و ارائه مشاوره تخصصی در حوزه ارتباط با مشتریان به سازمانه هایی مانند دیجی کالا ،اسنپ تریپ ،بنیاد رودکی (تالار وحدت)، قطارهای فدک بیمارستان آتیه و

هدف CRM چیست ؟

مشتریان جدید جذب کنید، رابطه خود را با آنها گسترش دهید، از آنها به خوبی مراقبت کنید و آنها را مدت زمانی طولانی به عنوان مشتری حفظ نمایید.

مدیریت ارتباط با مشتری، به شما کمک می کند رابطه با مشتریان فعلی را گسترش دهید و همچنین بتوانید مشتریان جدید جذب کرده و در نهایت از مشتریانتان به خوبی مراقبت کنید.

در مجموع هدف سیستم CRM ایجاد ارزش برای مشتریان و همکاران سازمان است.

مشتری را اول قرار بده!

هنگامی که کسب وکار شما به هر تراکنشی از دریچه چشم مشتری نگاه کند، تجربه بهتری را به مشتری عرضه میکند که این موضوع وفاداری مشتری را به کسب وکار شما افزایش می دهد.

نتایج بررسی ها و مطالعات مختلف نشان میدهد که ارزش مشتریان وفادار چیزی نزدیک به ۱۰برابر اولین خرید آنها است.

بنابراین، فراهم آوردن یک تجربه جالب توجه برای مشتری، ضرورتی انکارناپذیر برای رشد و توسعه کسب وکار است و یکی از مواردی که نقش بسیار مهمی در رقم خوردن این تجربه دارد، نحوه مدیریت ارتباط با مشتری است.

مخاطبین این دوره چه کسانی هستند ؟

مدیران ارشد و میانی سازمان ها

مدیران واحد روابط عمومی ، فروش ، تبلیغات و بازاریابی

سرپرستان و کارشناسان واحدهای بازاریابی ،فروش ،خدمات پس از فروش و طرح و برنامه

هلدینگ ها و شرکت های کوچک SME

دانشجویان و علاقه مندان به حوزه مدیریت و MBA

تمامی شرکت های خدماتی، تولیدی و صادراتی

آدرس: مشهد،شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق

دوستان خود را دعوت کنید