نشان کردن

دوره آموزشی تربیت مدیر اداری و کارگزینی

پایان یافت
مدت دوره:
42 ساعت

تاریخ شروع:
چهارشنبه 03 مهر 1398
08:30

تاریخ پایان:
چهارشنبه 15 آبان 1398
14:30

شهر:
مشهد

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

شرکت کاوشگران بهبود کیفیت

زمان ثبت نام دوره به پایان رسیده است
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
ثبت نام ویژه (10 نفر اول با 25 درصد سوبسید)
دوشنبه 01 مهر
430,000
پایان مهلت
ثبت نام عادی
دوشنبه 01 مهر
680,000
پایان مهلت
  • مدیر امور اداری
  • وظایف مدیر امور اداری
  • مدیریت اداری
  • تحول اداری
  • مفهوم تحول اداری
  • ساختار اداری و تحول اداری
  • برنامه تحول در نظام های مدیریتی
  • برنامه های آموزش و بهسازی نیرو های انسانی
  • برنامه اصلاح فرایندها و روشهای انجام کار و توسعه فناوری اداری
  • قوانین کار و اداره کار
  • کارمند یابی
  • جایگزین های کارمندیابی
  • عوامل موثر بر انتخاب روش های کارمندیابی
  • روش های کارمندیابی
  • آگهی
  • موسسات کاریابی
  • موسسات جایابی
  • موسسات فرد یابی
  • مراکز آموزشی
  • معرفی و توصیه افراد درون سازمانی
  • مراجعه مستقیم اشخاص
  • انتخاب کارکنان
  • فرایند انتخاب
  • مصاحبه مقدماتی (غربال اولیه)
  • فرم تقاضای کار
  • آزمون توانایی های شناختی
  • آزمون توانایی فیزیکی و حرکتی
  • آزمون معلومات
  • آزمون شخصیت (روانشناختی )
  • پایایی(قابلیت اطمینان)
  • روش های مصاحبه
  • خطای مصاحبه گران
  • بررسی سوابق متقاضی
  • معاینه پزشکی
  • ارزیابی جامع به جای ارزیابی مرحله ای
  • کارمندان پر انرژی و با انگیزه
  • هدف گذاری مهم تر از انگیزه
  • نکته منفی اعطای پاداش ها
  • اهمیت مدیریت انتظارات
  • ترفیع به کارمندان
  • نقش مدیر در برقراری روابط انسانی
  • وظیفه آموزش پرسنل
  • ریشه یابی بروز تعارض در سازمان
  • جوانب ارتباطی تعارض
  • جوانب رفتاری تعارض
  • جوانب ساختاری تعارض
  • شرح وظایف واحدهای مدیریت نیروی انسانی
  • مکاتبات اداری و اداره امور دفتری
  • نامه های اداری
  • انواع دستورالعمل
  • نظام های حقوق و دستمزد
  • کنترل داخلی سیستم حقوق و دستمزد

خانم مرضیه حسینی

مدیر منابع انسانی نرم افزاری آموت

ممیز شرکت BRS
مشاور و عارضه یاب شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی
مشاور و مدرس سیستم های مدیریتی ISO
سابقه 13ساله کار در صنعت در زمینه آموزش و پیاده سازی سیستم های مدیریتی سری ISO

دکتر محمد منوچهری

مشاور آموزش و برنامه استراتژیک موسسات آستان قدس رضوی

برخی از سوابق آموزشي و پژوهشي :

  • بنيان گذار و مدير مسئول مجله داخلي شركت جاده ابريشم با نام " اطلس "(متوقف شده است)
  • همكاري در انتشار و عضو هئيت تحريريه مجله كنترل كيفيت ( در حال انتشار )
  • آموزش موارد مربوط به اجراي سيستم هاي 18000و 14000وIso9000 ،كنترل كيفيت ، منابع انساني و . . .
  • آموزش مربوط به موارد برنامه ريزي استراتژيك ( اصول و مباني ، مديريت مشاركتي و . . . )
  • همكاري در تالیف و ويرايش كتابهاي مديريت كيفيت نوشته آقاي دكتر مهربان ( بيش از10 جلد )
  • تاليف كتاب مديريت استراتژيك به همراه آقاي دكتر مهربان

برخی از سوابق پروژه ای :

  • مسئول اجراي مكانيزاسيون سيستم هاي اطلاعات مديريت در شركت جاده ابريشم
  • مسئول اجراي سيستم هاي نوين مديريت TQMدر شركت جاده ابريشم
  • مسئول پروژه اجراي استاندارد Iso 9001 در شركت جاده ابريشم
  • همكاري و مسئوليت اجرائي در انجام پروژه هاي سرمايه گذاري و راه اندازي طرحهاي توليدي در خارج از كشور ( كشورهاي CIS) با گروه مشاوران ايراني
  • همكاري در پروژه توليد تلويزيون Plano21&29 در پارس الكتريك سيرجان

آقای هادی افرادی

بازرس اداره کار
  • بازرس کار و مدرس قانون کار و ایمنی کار
  • سابقه 17 ساله در زمینه اجرای قانون کار
  • رئیس اداره کار گناباد
  • رئیس اداره کار طرقبه
  • بازرس کار چناران و مشهد و طرقبه
  • کارشناس رسمی حوادث دادگستری
  • نماینده دولت در هیات تشخیص و هیات حل اختلاف
  • مدرس قانون کار و ایمنی کار در اتاق اصناف
  • مدرس قانون کار و ایمنی کار در مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و بهداشت کار

مهندس حمیدرضا حصاری

20 سال سابقه کار در صنعت
  • مدير توليد و فني شركت توس بافت آينده به مدت يك سال
  • كارشناس طراحي مهندسي و مدير توليد شركت پژال كاران ( وابسته به شركت ببر پمپ) به مدت دو سال (تولید کننده انواع اویل پمپ خودرو)
  • مدير توليد و مدير برنامه ريزي شركت عايق خودرو توس به مدت چهار سال (تولید کننده انواع عایق های صدا و ارتعاش در خودرو)
  • مدير برنامه ريزي و مدير كارخانه شركت توس پيوند به مدت شش سال (تولید کننده اتصالات فولادی در صنعت نفت و گاز )
  • مدیر بازاریابی و فروش شرکت مهرگان پیچ به مدت دو سال (تولید کننده انواع پیچ)
  • مدیر بازاریابی و فروش شرکت ارغوان گستر شرق به مدت یک سال (تولید کننده انواع فلاش تانک)
  • مدیرعامل شرکت ارژن دانه فرد به مدت دو سال (بسته بندی مواد غذایی)

توضیحات دوره:

امروزه با توجه به وجود موقعیت های شغلی بسیار مناسب برای افراد با صلاحیت و همچنین اهمیت جایگاه مدیر امور اداری و سطح در آمد مناسب آن، شرکت در دوره های مدیریت امور اداری با استقبال بسیاری روبرو شده است.

 دوره مدیریت امور اداری دوره ای است که در آن دانش پذیران با صفر تا صد آن چه که افراد در روند مدیریت امور اداری یک شرکت به آن نیاز دارند، آشنا می شوند.

 این دوره ی آموزشی به دلیل اهمیت پست سازمانی و گرایش صاحبان صنایع و مشاغل به همکاری با افراد متخصص در این حوزه مورد استقبال بسیاری از علاقه مندان حوزه مدیریت و متقاضیان ورود به بازار کار قرار گرفته است.

مدیریت امور اداری جنبه های انسانی سازمان را در بر می گیرد، زیرا انسان عامل مهمی در رسیدن به اهداف شرکت ها و مدیریت آن ها به حساب می آید.

تحقیقات امروزی این حقیقت را نشان می دهد که رابطه نزدیکی بین نحوه مدیریت منابع انسانی و امکان رسیدن به اهداف سازمانی وجود دارد به همین دلیل مدیریت امروزه به عنوان یکی از مهم ترین و حیاتی ترین بخش هر شرکتی محسوب می شود.

مدیران امور اداری دارای تخصص ویژه ای هستند، این افراد همیشه در تلاش هستند تا در جهت کسب رضایت کارکنان و تامین هدف های سازمانی گام برداشته و سیاست گذاری کنند.

 این نوع مدیریت، مسئولیت جمع آوری اطلاعات و برنامه ریزی در زمینه های پرسنلی، اداری، اجتماعی و رفاهی کارکنان شرکت را بر عهده دارد و کلیه ملزومات، نیازمندی های واحد های مختلف را تهیه و در اختیار کارکنان قرار می دهد.

مدیریت امور اداری شرکت ها در راستای تحقق اهداف سازمانی خود، بیشترین برنامه ریزی های خود را بر روی منابع انسانی (رکن اصلی و اساسی شرکت ها)، اجرای صحیح بخشنامه ها ، آیین نامه ها و … در چار چوب مقررات و قانون قرار داده است.

به چه کسی مدیر امور اداری می گویند؟

امور اداری از بخش های مهم در یک سازمان محسوب می شود و مانند یک پل ارتباطی بین تمام واحد های سازمان می باشد و از فعال ترین بخش ها به شمار می آید و در حقیقت هسته مرکزی سازمان است. مدیر امور اداری در سازمان های کوچک مسئول تمام بخش های اداری می باشد، ولی در سازمان های بزرگ ، مدیر امور اداری مسئول مدیریت و نظارت بر کارکنان بخش اداری است.
مدیر امور اداری مجموعه گسترده ای از خدمات را برنامه ریزی، هماهنگی و هدایت می کند تا سازمان بتواند به صورت موثری کار کند. او وظایف گسترده و وسیعی را بر عهده دارد. مدیر امور اداری در رعایت شدن و اعمال استاندارد ها و قوانین در قرارداد های سازمان نظارت دارد. او الگوهای مصرف انرژی، استفاده از فن آوری و تجهیزات اداری را کنترل می کند مثلا ممکن است در خرید تجهیزات و وسایل جدید برای کاهش هزینه های انرژی و یا تعمیر و نگهداری یا جایگزینی آینده تجهیزاتی مانند کامپیوتر برنامه ریزی کند. کار این مدیر در میزان بهره وری و رضایت کارکنان موثر است. بخشی از وظایف مدیر امور اداری مربوط به کارکنان می باشد از جمله انجام امور استخدامی، موارد داخل سازمانی (مانند ترفیع، جابجایی و ...)، اجرای دستورالعمل ها و آیین نامه های استخدامی، ارزشیابی عملکرد کارکنان ، امور رفاهی و ... .
مدیر امور اداری در بسیاری سازمان ها و شرکت ها مسئولیت اجرای مناقصه ها و مزایده ها را برعهده داشته و بر امور انبار داری، نحوه نگهداری و ایمنی کالا ها، تهیه کالا ها و تجهیزات مورد نیاز، امور مربوط به خدمات عمومی مانند برگزاری جلسات و همایش ها نظارت دارد. مدیر امور اداری در ساعات اداری معمول مشغول به کار بوده و عمده وقت کاری خود را در داخل سازمان یا شرکت می گذراند.

مخاطبین این دوره:

عموما افرادی که در دوره مدیریت امور اداری شرکت می کنند کارمندان امور اداری و یا حتی افراد عادی هستند که به این حوزه علاقه دارند و یا قصد دارند در آینده در بخش اداری مشغول به کار شوند. مهم ترین دغدغه کارمندان بخش اداری شرکت های دولتی و خصوصی، هماهنگی با تغییراتی است که ممکن است با گذشت زمان و پیشرفت در سیستم اداری شرکت ها اعمال شود. این افراد می بایست برای رسیدن به موفقیت بیشتر دانش و اطلاعات خود را به روز نمایند و خود را با تغییرات جدید در سیستم اداری هماهنگ کنند. 

آدرس: مشهد - جاده شهرک صنعتی توس - شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی

دوستان خود را دعوت کنید