نشان کردن

دوره آموزشی فروش به شرکت ها و سازمان ها بر مبنای اصول بازاریابی (B2B)

پایان یافت
مدت دوره:
16 ساعت

تاریخ شروع:
چهارشنبه 22 آبان 1398
16:00

تاریخ پایان:
چهارشنبه 13 آذر 1398
21:00

شهر:
تهران

محله:
میدان آزادی

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

آموزشگاه بازارسازان

زمان ثبت نام دوره به پایان رسیده است
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
هزینه دوره
چهارشنبه 22 آبان
850,000
پایان مهلت
  1. فروش سازمانی چیست؟
  2. تفاوت فروش سازمانی با B۲C و B۲G
  3. مراحل فروش سازمانی
  4. طراحی فرآیند فروش سازمانی
  5. نمودار تغییر نگرانی یا دغدغه های خریدار
  6. شیوه تصمیم گیری مشتریان B۲B
  7. شناخت و تحلیل نیاز مشتری
  8. مهارت گوش دادن موثر
  9. مهارت سوال پرسیدن
  10. علاقه مند کردن مشتری
  11. مهارت های ارائه موثر
  12. آشنایی با موانع فروش سازمانی
  13. بررسی و کنترل ریسک مشتری
  14. بررسی نگرانی و دغدغه مشتریان در مورد قیمت
  15. تکنیک های تکمیلی مدیریت آپجشکن قیمت
  16. برنامه ریزی یک روز فروشنده موفق سازمانی
  17. آمادگی های لازم برای برگذاری جلسه فروش
  18. تفاوت های فروش سنتی با فروشنده مشتری محور
  19. شناخت فروش به مدیران ارشد
  20. تکنیک های برگزاری جلسه با مدیران ارشد
  21. چند راه تکمیلی برای بستن فروش
  22. معرفی راه حل فروش (FAB)

دکتر ساسان نصیری

آقای ساسان نصیری دارای مدرک دکترای کسب و کار (DBA) از دانشگاه تهران می باشند. ایشان بیش از 90 ساعت دوره های تخصصی مربوط به فروش در سازمان ها و شرکت های ایران و خارج از کشور برگزار نموده است. برخی از سوابق اجرایی ایشان به شرح ذیل است:

مدیر بازاریابی و فروش تمامی ماشینهای صنعتی هایدلبرگ Heidelberg آلمان (ماشینهای چاپ)   

مدیر بازاریابی و فروش Dupont آمریکا (کلیشه های ژلاتینی) 

مدیر فروش Agfa بلژیک (محصولات لیتوگرافی)

مدیر فروش Kodak انگلیس (محصولات لیتوگرافی) 

مدیر فروش Vogelbusch اتریش (اسید سیتریک)  

مدیر فروش، مدیر شبکه نمایندگان و CRM  BMW آلمان (خودرو و موتورسیکلت)  

و . . .

توضیحات دوره :

در یک خرید شرکتی و سازمانی، مورد نیاز در یک قسمت سازمان، اختیار تصمیم گیری خرید در دست مدیران ارشد و بودجه خرید در اختیار واحد مالی است. این سه ویژگی، مذاکره در فروش به شرکت ها و سازمان ها را از اساس با فروش های کوچک متفاوت می کند و به همین علت تکنیک ها و فنون مذاکره ای که باید در یک فروش سازمانی به کار برده شوند متفاوت هستند. استراتژی مذاکره در فروش های سازمانی به تصمیم خرید رساندن مشتری است.

آموزشگاه بازارسازان در نظر دارد در دوره ی کاربردی فروش به شرکت ها و سازمان ها، به تشریح مستقیم این استراتژی ها و نحوه ی مذاکره فروش سازمانی با نگرش بر بازار ایران بپردازد.

مخاطبین دوره :

  • کارشناسان فروش سازمانی
  • مدیران فروش
  • مدیران عامل
  • مدیران بازاریابی
  • صاحبان شرکت های تولیدی، صنعتی و واسطه ای
آدرس: آموزشگاه بازارسازان،تهران، خیابان آزادی، بین مترو شادمان و خیابان بهبودی، کوچه شاهین، پلاک شش، طبقه 3

دوستان خود را دعوت کنید