نشان کردن

دوره آموزشی فروشنده حرفه ای

مدت دوره:
116 ساعت

تاریخ شروع:
چهارشنبه 06 آذر 1398
16:00

تاریخ پایان:
شنبه 24 خرداد 1399
20:00

شهر:
تهران

محله:
میدان آزادی

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

آموزشگاه بازارسازان

اطلاعات تماس
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
هزینه دوره
سه شنبه 05 آذر
3,700,000
پایان مهلت

1. مفاهیم اساسی بازاریابی و فروش

2. تکنیکهای فروش حضوری (ویزیتوری) 

3. تکنیکهای فروش تلفنی

4. تکنیکهای فروش حضوری (فروشندگان فروشگاه)

5. مدیریت وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان

6. فروش به شرکتها و سازمانها

7. بازاریابی میدانی

8. اصول و فنون مذاکره فروش

9. دام های مذاکره

10. خدمات پس از فروش و وفادارسازی مشتری

11. هدف گذاری و برنامه ریزی فروش

12. اصول فن بیان و سخنوری

13. روانشناسی ارتباط با مشتری و تیپ شناسی شخصیتی

14. مهارت های فروش اینترنتی

15. اپلیکیشن های اجتماعی

16. توزیع مویرگی 

17. جشن پایان دوره و سمینار پیش بینی ها و توصیه های اقتصادی معلم بازاریابی

دکتر پرویز درگی

آقای پرویز درگی

دکتر سارا میرزائی

خانم سارا میرزائی دارای مدرک دکترای کسب و کار از دانشگاه مدیریت سوئیس و دارای بیش از 9 جلد کتاب ترجمه و تالیف می باشند. ایشان از اساتید و مشاوران مطرح حوزه مدیریت کسب و کار در سطح کلان می باشند و کارگاه های آموزشی متعددی را در موسسات آموزشی و دانشگاه ها برگزار نموده اند. بیشتر کارگاه های آموزشی ایشان در حوزه های کسب و کار، برندینگ، مارکتینگ، تبلیغات، تحقیقات بازار،  بازاریابی، فروش و مدیریت ایونت بوده است.

 

دکتر محمدحسین غوثی

آقای محمدحسین غوثی مدرس و مشاور دوره های فروش و بازاريابي می باشند و کارگاه های آموزشی متعددی را در موسسات آموزشی و دانشگاه های مطرح کشور برگزار نموده اند. بیشتر کارگاه های آموزشی ایشان در حوزه فروش و بازار يابي، طراحي برنامه استراتژيك بازاريابي، آناليز ريسك تجاري و مذاكراه بوده است.

دکتر رضا اکبری اصل

آقای رضا اکبری اصل دارای مدرک دکترای مدیریت بازاریابی می باشند.

دکتر شادی گلچین فر

 خانم شادی گلچین فر دارای مدرک دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران می باشند. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، بازاریابی صنعتی، مدیریت نام تجاری، مدیریت ترویج، تبلیغات و ارتباطات

دکتر هزمز مهرانی

 آقای هرمز مهرانی دارای مدرک دکترای مدیریت بازاریابی می باشند. برخی از سوابق مدیریتی و آموزشی ایشان به شرح ذیل است:

سوابق مدیریتی:

عضو هیات موسس انجمن علمی بازاریابی ایران و بازرس اصلی انجمن علمی بازاریابی ایران از 1389 تا کنون

عضو هیات مدیره شرکت تحقیقات بازاریابی پژوهشگران بازار شرق از اعضا گروه شرکت مشاوره مدیریت نوآوران داتیک درایران

عضو هیات علمی دانشگاه

سوابق تدریس:

مدرس دروس مدیریت بازاریابی، مدیریت بازاریابی خدمات، فروش، مدیریت ارتباط بامشتری ، مدیریت نام تجاری، صادرات، بازاریابی بین المللی، رفتار مصرف کننده، اصول و فنون مذاکره وغیره در وزارتخانه های بازرگانی، نفت ( راهبران پتروشیمی )، صنایع و معادن و تعدادی دیگر از مراکز آموزش بخش خصوصی

تحقیقات، تالیفات و پژوهش ها:

 ترجمه وتالیف کتاب تبلیغات دررسانه های یک سویه

ترجمه کتاب های دایره المعارف بازاریابی وده گناه مرگبار بازاریابی

ترجمه کتاب های بازاریابی جهانی اثر وارن کیگان و کتاب اصول ومهارت های فروشندگی حرفه ای (در دست انتشار)

دکتر مرتضی عمادزاده

 آقای مرتضی عمادزادگان فوق لیسانس اقتصاد پولی و مالی دانشگاه تهران و نیز دارای مدرک دکترای‌ تخصصی ‌دوره تخصصی مذاکرات قراردادی- شرکت NWASI– اوکلاهم امریکا  1354 می باشند. برخی از سوابق مدیریتی و آموزشی ایشان به شرح ذیل است :

سوابق مدیریتی:

        شرکت نفت (ایران پان امریکن ) حسابدار ارشد – تهران 1350- 1346

        شرکت صنایع هواپیمائی ایران – معاون مدیر عامل عضو هیات مدیره 1363- 1350

        سازمان صنایع دفاع – معاون مدیر عامل و عضو هیات مدیره مرداد 1383- 1363

        رییس هیات علمی دوره های کارشناسی ارشد- سازمان مدیریت صنعتی تاکنون- 1372

        رییس هیات مدیره انجمن مدیریت اجرایی ایران 1383- 1381

        عضو هیات مدیره شرکتهای صنعتی و تولیدی وابسته به بنیاد مستضعفان – دوره های مختلف

سوابق تدریس:

        موسسه آموزشی مقطع  عنوان درس  زمان

        دانشگاه نظامی امام علی (ع) دوره لیسانس تحلیل های اقتصاد خرد  1366-1365

        دانشگاه آزاد اسلامی دوره لیسانس  اقتصاد خرد- اقتصاد کلان  1369-1366

        دانشگاه آزاد اسلامی دوره فوق لیسانس  اقتصاد کلان  1371-1370

        سازمان مدیریت صنعتی دوره فوق لیسانس اقتصاد خرد- اقتصاد کلان 1383-1373

        سازمان مدیریت صنعتی دوره فوق لیسانس استراتژی‌های بازرگانی بین المللی 1383-1377

        سازمان مدیریت صنعتی دوره فوق لیسانس دوره های بین المللی معادل کارشناسی ارشد 1377-1370

        سازمان مدیریت صنعتی دوره فوق لیسانس دوره های بین المللی معادل کارشناسی ارشد استراتژی‌های بازرگانی بین المللی 1381-1370

 تحقیقات، تالیفات و پژوهش ها:

        ترجمه کتاب اقتصاد کلان نوشته پروفسور ویلیام برانسون استاد دانشگاه پرینستون در دو جلد – انتشارات مرکز علمی دانشگاه آزاد-تهران-سال 1374.

        مقاله تالیف-((بودجه، مقوله ای از سازماندهی و مدیریت اقتصادی)) مجله پژوهشی و مهندسی – تهران – زمستان 1376.

        ترجمه مقاله (( چگونگی تاثیر مسائل جمعیتی بر تامین اجتماعی)) نوشته پاتریشیا.اس.یولارد. فصلنامه علمی- پژوهشی مدیرساز-تهران-سال 1376

        و . . .

    مقالات به زبان انگلیسی:

        A Survey of social economic development of France 1940 – 1967- Abadan Institute of technology (AIT) April- 1968

        A term report on oil accounting" Abadan institute of technology (AIT) July -1968

        A survey of accounting procedures in Iran Pan American Oil Company- Accounting Dept. Abadan Institute of Technology (AIT) June -1967

بهرام رزمان

آقای بهرام رزمان دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی و دانشور  مدیریت استراتژیک(گرایش منابع انسانی) می باشند. 

سوابق اجرایی:

مشاور مدیر عامل و مدیر بازاریابی شرکت چینی بهداشتی مروارید

مدیرعامل شرکت مشاوران رهاورد تلاش ارغوان

معاون مدیرعامل شركت تولی پرس

معاون مدیرعامل شركت پخش البرز

قائم مقام مدیرعامل شرکت نفیس نخ

مدیرعامل شركت سرمایه گذاری اعتلای البرز

مشاور مدیرعامل شركت كربن ایران

مشاور تعالی سازمانی شركت البرز دارو

قائم مقام مدیرعامل شركت مشاوران تعالی سازان

مدیرعامل شركت خدمات مدیریت و آموزش اعتلای البرز

و . . .

سوابق آموزشی و مشاوره ای:

مدرس دانشکده مدیریت و کارآفرینی دانشگاه تهران

استاد مدعو دانشگاه امیر کبیر (تدریس تفکر استراتژیک)

استاد مدعو دانشگاه تهران (تدریس شیوه تدوین رسالت فرد و رهبری فردی)

مجری بیش از 50 پروژه مدیریت فرایند استراتژی متوازن در سطح کشور (BSPM)

مجری پروژه های تدوین و اجرای استراتژی منابع انسانی

مشاوره در اجرای دوره های ارزیابی و خود ارزیابی و تدوین اظهار نامه در بیش از 100 شركت ایرانی

 

توضیحات دوره :

ما بیشتر دنبال تیم کاری هستیم که با اصول و فنون مذاکره و فروش آشنا باشد و بدون هدف نباشد. شرکت ما تنها به افرادی نیاز دارد که از ذکاوت کاری خوبی برخوردار باشد تا بتواند با دیگران کنار آید. ما طالب افرادی هستیم که در برخورد با دیگران، اثر خوبی به جای بگذارد و بداند با مشتری چطور برخورد کند. ما بیشتر به دنبال افرادی هستیم که فروش های خود را نهایی کند، نه اینکه جلسات متعدد بدون نتیجه برگزار کند.

اظهارات بالا پاسخ مدیران فروش موفقی است که برای انتخاب نیروهای فروش خود علاوه بر ویژگی های شخصیتی، مباحث آموزشی و تخصصی برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما در این دوره جامع، از الف تا ی فروشنده حرفه ای بودن را می آموزید و یاد میگیرید که چطور تیم کاری پیروزمندانه ای داشته باشید.

مخاطبین

کارشناسان فروش و علاقمندان به فروش و بازاریابی

مدارک اعطایی

مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران
کارت بین‌المللی مهارت‌آموزی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور (قابل ترجمه)
آدرس: تهران.خیابان آزادی .جنب متروشادمان.کوچه شاهین.پلاک 6 طبقه سوم.آموزشگاه بازارسازان

دوستان خود را دعوت کنید