نشان کردن

دوره آموزشی فروش تلفنی

مدت دوره:
8 ساعت

تاریخ شروع:
پنجشنبه 28 آذر 1398
09:00

تاریخ پایان:
پنجشنبه 28 آذر 1398
17:00

شهر:
تهران

محله:
قلهک

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

ترینو

اطلاعات تماس
۰۲۱-۶۶۲۲۶۱۵۱

www.traino.ir
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
ثبت نام با تخفیف (ظرفیت محدود)
چهارشنبه 20 آذر
300,000
پایان مهلت
ثبت نام عادی
چهارشنبه 27 آذر
350,000

در گذشته‌ای نه چندان دور، فروش محصولات و خدمات سازمان ها به شکل حضوری انجام می‌شد. مانند آنچه شرکت های مواد غذایی به صورت گرم و سرد محصولات خود را درب فروشگاه‌ها و سازمان‌ها به فروش می‌رساندند. اما گسترش شهرها و مسافت میان شهری باعث شد تا فروش حضوری از صرفه اقتصادی خارج شود. یکی از معایب مهم دیگر فروش حضوری، عدم برابری موضع مذاکره‌کنندگان بود. شرکت فروشنده، با ارسال بازاریاب خود به صورت حضوری در واقع از موضع پایین با مشتری خود به مذاکره می‌نشست و این باعث کاهش سود سازمان به واسطه کاهش قیمت نهایی می‌شود. در این شرایط یک راهکار وجود داشت: فروش تلفنی.

شاید فکر کنید که با گسترش رسانه‌های دیجیتال، چه نیازی به فروش تلفنی است. اما فروش تلفنی دقیقا نقطه بهینه ابزارهای فروش شماست. چرا؟

شما با فروش تلفنی

  • از موضع برابر با مشتری مذاکره و تعامل می‌کنید و نسبت به حالت حضوری، احساس نابرابری ایجاد نمی‌شود. چرا که شما از محل امن خود یعنی شرکت تماس گرفته‌اید
  • مسافت های طولانی و ترافیک را دور می‌زنید و هزینه‌های بازاریابی را کاهش می‌دهید
  • مستقیما با مشتری تعامل می‌کنید و با انتقال حس خوب، ذهنیت مثبت را در مشتری ایجاد می‌کنید
  • مشتریانی که مستقیما با آنها تماس گرفته شود، کاملا احساس می‌کنند که اشخاص با آنها در ارتباط هستند و نه هوش مصنوعی!
  • احتمال فروش محصول و خدمتتان را با ایجاد فرآیند پیگیری مجدد افزایش می‌دهید

اما چرا پرسنل فروش تلفنی چالش کار دائمی دارند؟

سازمان‌ها به طور سنتی تمایل به کاهش هزینه‌های خود دارند. کارفرما تمایل دارد تا با سختگیری در شرایط پرداخت پورسانت به پرسنل فروش تلفنی، هزینه‌های خود را کاهش دهد. اما غافل از اینکه چنین کاری باعث پایان زودهنگام همکاری پرسنل فروش تلفنی با سازمان آنها می‌شود و این فرآیند طی زمان ادامه پیدا می‌کند و پس از مدتی مشخص می‌شود که عملا فرآیند استخدام و اخراج بسیار هزینه‌بر تر از پرورش نیروی حرفه‌ای بوده است. راه حل سازمان در این نیست که با سختگیری، مبلغ پرداختی به پرسنل فروش تلفنی را کاهش دهد. بلکه بایستی با ارائه آموزش مناسب، آنها را در پرورش توانایی‌هایشان، در امر فروش یاری کند. این کار سرمایه انسانی حرفه‌ای را برای سازمان ایجاد می‌کند که در کمترین زمان ممکن فروش سازمان را می‌تواند جابجا کند.

بنابراین با یادگیری تکنیک‌های فروش تلفنی کمک کنید تا

  • پرسنل حرفه‌ای را پرورش دهید
  • هزینه استخدام و اخراج نپردازید
  • فروش محصولات و خدماتتان را نمایی افزایش دهید
  • مشکلات محصولاتتان را به واسطه دریافت فیدبک از مشتریان بالقوه شناسایی و مرتفع کنید
  • شرایط را برای تبدیل شدن به یک برند درجه با کمترین سرمایه‌گذاری مهیا کنید

 

 

 سرفصل‌های دوره:

  • تعاریف، تاریخچه و نگاه از جنبه حقوقی
  • مهارت ارتباطی در فروش تلفنی
  • مهارت مذاکره در فروش تلفنی
  • تکنیک های فروش تلفنی
  • مرکز تماس برای فروش تلفنی
  • بررسی روش های مشتری یابی

خانم فرخ لقا جلالی

خانم فرخ لقا جلالی دانش آموخته مهندسی نرم افزار و کارشناس ارشد MBA گرایش استراتژیک از دانشگاه علوم تحقیقات می باشند. ایشان دارای سابقه فعالیت 15 ساله در شرکت مادیران بوده و ارتباط تنگاتنگ کاری و آموزشی با شرکت ال جی مستقر در کره جنوبی داشته است. 

مهمترین فعالیت های ایشان در این مدت که همگی منطبق با آخرین دستاوردهای جهانی ارتباط با مشتریان می باشند، عبارتند از:

مدیریت و برنامه ریزی آموزشی کلیه پرسنل و نمایندگان مرتبط، مدیریت سرویس و خدمات موبایل ال جی در سطح ایران، مشاوره راه اندازی خدمات مشتریان مجموعه های معظمی چون هیمالیا، گلستان، تپسی، پارک آبی اوشن کیش، عظام و . . .

هدف اصلی ایشان در تمامی این پروژه ها، ایجاد فضائی دلچسب برای مشتریان مجموعه ها، با درنظر گرفتن رضایت مندی کارکنان و همینطور منافع سرمایه گذاران سازمان ها بوده است.

اهم سوابق و فعالیت های ایشان به شرح ذیل است :

 1-مدیر استراتژی و تعالی سازمان سرمایه گذاری پارسیان (آبان 1397 تا اکنون)

  • مدیریت عملیات طراحی، تدوین، پیاده سازی و اجرای استراتژی سازمان
  • مدیریت تعالی و آموزش سازمان

2-مدیر عملیات کال سنتر سفیر آبی آرام (آذر 1396 تا آبان 1397)

  • مدیریت عملیات جاری کال سنتر
  • برنامه ریزی، طراحی و اجرای آموزش های مورد نیاز در کل سازمان
  • مدیریت رضایت کارفرما
  • طراحی فرایندهای رضایت سنجی
  • بررسی، طراحی و اجرای اکشن پلن های اصلاحی

 3-مشاور خدمات پس از فروش و مدرس روابط مشتریان (مهر 1392 تا آذر 1396)

برخی سازمان هایی که در این مدت با آن ها همکاری داشته اند:

  • مدرس دوره های جامع کاربردی مراکز تماس شرکت اتاقك
  • مدرس دوره های ارتباط موثر مدیران و سرپرستان شرکت فلایتیو
  • مشاور راه انداری مرکز تماس و خدمات مشتریان و مدرس نیروهای خط مقدم پارک آبی
  • اوشن کیش (وابسته به گروه قطعات خودروئی عظام)
  • مدرس دوره های ارتباط مشتریان نیروی خط مقدم دفتر هماهنگی سامسونگ کره جنوبی در سطح ایران
  • مدرس دوره های رفتار سازمانی دفتر مرکزی همراه سرویس (سامسونگ)
  • مشاور رضایت مشتری و راه اندازی خدمات مشتریان گروه عمران و توسعه به ساخت
  • مدرس دوره های خط مقدم نیرو های پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (تپسی)
  • انتخاب، استخدام و آموزش نیرو بر اساس نیاز اعلام شده (تپسی)
  • همکار آموزشی گروه ارتباط مشتری DRCrm
  • مشاور و مدیر اجرائی پروژه بهبود کیفیت خدمات پس از فروش سازمان و دستیابی به گواهی کیفیت شرکت هیمالیا
  • مشاور و مدیر اجرائی پروژه راه اندازی خدمات مشتریان شرکت تجارت الکترونیك گلستان
  • مشاور و مدرس روابط مشتریان سازمان فالنیك ایران اچی، بهبود فرایندهای داخل سازمانی، طراحی، پیاده سازی و اجرای مرکز آموزش فالنیك ایران اچ پی

4-مدیر خدمات پس از فروش موبایل ال جی مادیران (1389 تا 1392)

  • مدیریت شبکه خدمات پس از فروش موبایل ال جی در سراسر ایران
  • رابط گروه مادیران و دفتر هماهنگی ال جی کره
  • مدرس دوره های مدیریت امور مشتریان بر اساس قواعد شرکت ال جی کره

5-مدیر آموزش مادیران (1385 تا 1389)

  • برنامه ریزی و اجرای دوره های مورد نیاز شبکه نمایندگی در سراسر ایران
  • پایه گذاری سیستم آموزش فراگیر مادیران به منظور آموزش افراد خارج از سازمان

6-کارشناس نرم افزار مادیران ( 1378 تا 1385)

 کارشناس سیستم ها و روش ها

 عضو تیم نرم افزاری مادیران

 انجام پروژه های جانبی نرم افزاری

دوره های تخصصی:

1-دوره MOT (لحظات سرنوشت ساز مراکز تماس، فروش و خدمات) مرکزآموزش ال جی کره

2-دوره  Train the Trainer مرکز آموزش ال جی کره

3-دوره روش های ارزیابی خدمات پس از فروش ..,NPS- مرکز آموزش ال جی هندوستان

4-دوره 6 sigma مرکز آموزش ال جی گلدیران

5-مدیریت بازاریابی سازمان مدیریت صنعتی

6-نرم افزار های تخصصی سماتک

توضیحات دوره:

امروزه یکی از مهارت های بسیار مهم و کاربردی آموختن مهارت های مذاکره و ارتباط با دیگران و بخصوص مشتریان می باشد. یکی از راه های ارتباطی که نقش کلیدی در تعاملات تجاری و شغلی دارد، ارتباط از طریق تلفن می باشد.

در مذاکرات و مکالمات تلفنی سلاح شما صدای شماست و جملاتی که به طرف مقابل انتقال می دهید لذا ارتباطات تلفنی اهمیت بیشتری نسبت به مذاکرات حضوری داشته و نیازمند یادگیری تکنیکهای منحصربفردی می باشد.

پس از گذراندن این دوره خواهید توانست بهترین تکنیکها و اصول و فنون کاربردی مبتنی بر دانش مدیریت و علم ارتباطات را فراگیرید و از راهکارهای عملی و موفق استفاده از ابزار فروش مهمی بنام تلفن بهره مند گردید.این مهارت، سطح کیفی و کمی مکالمات شما را ارتقاء دهد.

روش های فروش تلفنی موثر مهارت های فروش تلفنی به شما کمک می کند تا بهتر و موثر تر با دیگران مذاکره کنید، کمک می کند شما بتوانید تاثیر گذاری بسیار بهتری روی مخاطبین خود داشته باشید. امروزه مشتریان بسیار دقیق و حساس تر نسبت به گذشته شده اند و اگر در مواجه با یک شرکت جدید که شناختی از آن ندارند، مهارت پاسخگویی به تلفن و درخواست های مشتری توسط آن شرکت در تصمیم گیری مشتری به خرید یا عدم خرید می تواند بسیار موثر باشد. فروش تلفنی، سرعت عمل شما را بالاتر می برد مدیریت زمان بهتری و هزینه های کمتری خواهید داشت. امکان پیگری بهتر و سریعتری دارید و روزانه با تعداد مشتری بیشتری در ارتباط خواهید بود.

مخاطبین دوره

مدیران فروش

مسئولین دفاتر مدیران عامل و منشی ها

پرسنل خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتریان و مراکز تماس

بازاریابان تلفنی

مسئولین دفاتر مدیران عامل و منشی ها

کارکنان واحدهای فروش تلفنی

دانشجویان علاقه مند به فعالیت در حوزه کسب و کار

ارائه دهندگان محصول یا خدماتی که امکان فروش تلفنی آن وجود دارد

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، جنب مسجد جامع قلهک، مجتمع فرهنگ، طبقه اول، واحد ۲

دوستان خود را دعوت کنید