نشان کردن

دوره آموزشی بازاریابی و فروش تلفنی (با نگرش بازار ایران)

مدت دوره:
16 ساعت

تاریخ شروع:
چهارشنبه 23 بهمن 1398
16:00

تاریخ پایان:
چهارشنبه 14 اسفند 1398
20:00

شهر:
تهران

محله:
میدان آزادی

مدرک:
دارد

برگزارکننده‌ی دوره

آموزشگاه بازارسازان

اطلاعات تماس
مشاهده صفحه برگزارکننده
جدول قیمت ها
مهلت ثبت نام
قیمت (تومان)
تعداد
هزینه دوره
دوشنبه 21 بهمن
750,000
پایان مهلت

کارگاه نظری:

  • نقش صدا و لحن در فروشندگی تلفنی
  • مروری بر مفاهیم پایه ای بازاریابی و فروش و رفتار مشتریان
  • تعریف بازاریابی و فروش تلفنی
  • نحوه ورود اطلاعات و فریز کردن ذهن مشتری
  • عومل اثرگذار بر روی مذاکره با مشتریان از طریق تلفن
  • قوانین طلایی در فروش تلفنی
  • مقدمه ای بر ارتباطات اولیه با مخاطبان
  • الاکلنگ مذاکره تلفنی
  • مقدمه ای بر شناسایی تیپ های شخصیتی و هوش هیجانی
  • قوانین ارتباطات موثر در فروشندگی تلفنی
  • نحوه بستن عملیات فروش تلفنی

کارگاه عملی:

  • تجزیه و تحلیل صداهای ضبط شده از تیم حاضر در کارگاه

دکتر رضا اکبری اصل

آقای رضا اکبری اصل دارای مدرک دکترای مدیریت بازاریابی می باشند.

بازاریابی تلفنی؛ امروزه یکی از روش های مهم بازاریابی متقاعد نمودن مشتریان آگاه امروزی است که حق انتخاب این خریداران به دلیل رقابتی شدن بازارها رو به رشد است.

بازاریابی تلفنی یکی از روش های ترفیع می باشد خود شامل مواردی همچون تبلیغات، ترویج فروش، فروش شخصی یا مستقیم و بازاریابی به علاوه روابط عمومی می گردد. از سوی دیگر با در نظر گرفتن اوج درگیری های روزانه و کمبود وقت و الزام مدیران به منظور حفظ زمان و هزینه و همچنین نیل به اهداف بنگاه های اقتصادی که آن هم حفظ سازمان در شرایط بحران کنونی است، بازاریابی تلفنی یکی از مسیرهایی است که می تواند به صورت صحیح و عملی صورت پذیرد و مدیران را در این راستا کمک نماید.

مخاطبان دوره:

مدیران بازاریابی، فروش و کارشناسان فروش و فارغ التحصیلان رشته های مختلف بازاریابی

 

آدرس: تهران.خیابان آزادی .جنب متروشادمان.کوچه شاهین.پلاک ۶ طبقه سوم.آموزشگاه بازارسازان

دوستان خود را دعوت کنید